Nee ik dus ook niet, zie wel op tiktok dat mensen zeggen dat het een goede film is maar wel heel heftig qua geweld etc. Was benieuwd of mensen hier het al hadden gezien, aangezien waar ik dat voorbij zag komen nou niet per se het type mens is dat ik vertrouw qua filmaanbevelingen.
Wie heeft Quiet Place Day One in de bios gezien?
Hij is vanaf vandaag te huur op pathe thuis.
Is 'ie de 5 eurootjes waard, of wachten op Netflix?
Het ging erover in de laatste podcastaflevering van Damn Honey! Baarmachines gezocht
Ik vond 'm erg goed (4 sterren gegeven op Letterboxd)! Budget was ook veel hoger dan bij de eerdere films en dat zie je ook wel. Het is een heel andere insteek ook, deze film. Heb ook moeten huilen haha, dat had ik van tevoren niet verwacht.
Goeie film, maar vijf euro vind ik wel te duur voor een keertje kijken
Ik begon me aan 1 (belangrijk) element vrij vroeg in de film te irriteren, waardoor de rest voor de film wel in mijn achting daalde helaas. Terwijl hij eigenlijk vermakelijk was. Maar nee, ik zou niet €5 voor 1x kijken over hebben. Maar dat zou ik voor vrij weinig films hebben denk ik.
@Nysmn ik heb ook de positieve reacties over die film gezien & ook precies wat jij zegt: in mijn ogen (voor mij als persoon geen betrouwbare bron). Heb tussen die reacties ook echt wel verschillende reacties zien die commentaar hadden op het acteerwerk. Dus ik heb een donkerbruin vermoede dat het toch echt een typische gehypte matige Nederlandse film gaat zijn
Heb net de Speak no evil remake in de bios gezien! Leuk, McAvoy deed het goed ![]()
Prefereer wel de originele boven deze, maar alsnog zeer vermakelijk.
Holy shit, ben een beetje sprakeloos van The Substance!
Moet nog even een nachtje slapen voor ik 'm kan reviewen. Geen 5 sterren, maar dit is wel een film met blijvende indruk denk ik (ik kijk vanaf nu wel anders in de spiegel) en dat scoort goed bij mij. De body horror was in ieder geval amazing!!
Haha hij was absurd hè. Had je op voorhand verwachtingen?
Net Rebel Ridge gekeken op Netflix. Echt wel vette actiethriller die de hele film spannend bleef. Vond het een aanrader. En leuke hoofdrolspeler.
Ik heb gister Weekend in Taipei gezien. Ehhhh. Ja… ik ben er nog een beetje sprakeloos van. Opzich een geinig verhaal, maar van die typische vechtscènes waarin Luke Evans 12 man de keel doorsnijdt en het beeld dat versnelt als ze gaan rennen is toch niet helemaal mijn stijl
o en alles was zoooo voorspelbaar
ik houd vanavond een bioscoopavond met mezelf en ik ga naar de wilde noordzee en daarna naar the substance
hoop dat ik niet in slaap val met twee films
bij the substance ga je niet in slaap vallen haha
Ik ga vanavond naar deze film. Heb normaal gesproken echt niks met horror films maar deze sprak me direct aan door het Black Mirror gehalte.
Je abonnement opzeggen en dan een nieuwe aanvragen misschien of is het een jaarabonnement?
Volgens mij is het maandelijks opzegbaar, maar ik heb ‘m al 12 jaar. Gek genoeg voelt het een beetje stom om op te zeggen.
Heb gisteren The Princess Bride gekeken.
Klassiekertje uit 1987 met het risico dat het al snel ouwe trage meuk is.
Maar heb echt enorm genoten!
Door de film er tevens achter gekomen dat ik erg goed ga op mannen met vlassnorretjes ![]()
Ik ga ook! Tenminste, dat hoop ik. Ik heb eigenlijk Loverboy gereserveerd maar Substsance begint om dezelfde tijd. Hoop dat ik bij de balie kan ruilen want online of per mail lukt niet. ![]()
Heb een abo dus zou niet moeten uitmaken denk ik
Nog nooit eerder gezien?
Echt een klassieker, een vak mijn favoriete films ![]()