Filmtopic #2

His three daughters op netflix, mooie film! Net gekeken en humor maar ook emotioneel en herkenbaar

2 likes

Nieuwe film op netflix; It’s What’s Inside

Leuk om zo blind mogelijk in te gaan vond ik! Origineel concept, heeft mijn aandacht er wel bij gehouden.

2 likes

Ja heel nice deze!

1 like

Dit is zo’n accurate graadmeter bij thuisfilms haha

2 likes

Jaa net gekeken en ik vond hem ook prima!

Ik heb een watchlist opgesteld voor deze maand:

• Hellhouse LLC
  • Hellhouse LLC Origins
  • Triangle
  • Coherence
  • Stay
  • 1408
  • Identity
  • Smile 2

Aanraders in deze trant zijn welkom! Veel bekende horrors wel gezien zoals Sinister (ga ik wel opnieuw kijken bij een drive in bios! Leuk), Midsommar, Hereditary, Conjuring etc.

3 likes

Triangle is echt een goeie! Ik ben ook benieuwd naar Coherence.

Misschien vind je Influencer (staat op prime) ook wel leuk.
En Fresh (disney+) vond ik ook goed
Malignant + Barbarian ook echt top, maar die heb je vast al gezien

2 likes

Fresh en Barbarian beide gezien! Vooral Fresh heel leuk ja. Barbarian ook spannend maar vond t einde een beetje meh

2 likes

Vandaag Hell House LLC & Coherence gezien. Vond de eerste wel grappig, niet écht eng op 1 of 2 kleine stukjes na. De tweede vond ik geen horror maar wel echt heel leuk en mindfuck! Als je Dark Matter een leuk boek vindt, deze echt een aanrader.

1 like

Ik was gisteren naar The Substance (vond 'm prima, nice dat 'ie full camp ging maar had echt korter gekund) en ik had jouw spoiler van tevoren gelezen maar blijkbaar maar met een half oog want ik heb me het hele eindstuk af zitten vragen wanneer ze een bezemsteel in haar kont zou krijgen :sob:

5 likes

hahaha

3 likes

Hahahaha oh nee!! :rofl:

2 likes

Voor de kattenliefhebbers!
Ik ben heel benieuwd naar deze indie animatie film, hij heeft hele goede reviews gekregen. Hij komt in December uit!

10 likes

Reactie the Substance

Samenvatting

Wow wat een waaaazige bizarre film was dit :joy: echt veel bloed ja. De laatste 20 minuten hadden ze van mij weg mogen laten. Vond het hele concept dat vrouwen jong en knap moeten blijven wel mooi en had het sterker gevonden als die ene de ander op een ‘normale’ manier had vermoord ofzo en haar leven gewoon had ingepikt.

4 likes

Reactie the substance

Ja eens over het einde! Ik vind het absurdistische juist wel goed werken verder, heel de film was natuurlijk alles behalve subtiel en de boodschap was vanaf de eerste minuut al ontzettend on the nose, dus als het heel serieus uitgewerkt was geweest denk ik dat het heel erg instapfeminisme was geworden, stating the obvious zonder er verder echt iets mee te doen. Vond 'm juist sterker omdat hij echt full camp ging

9 likes

Ah ja als je het zo uitlegt kan ik me er ook wel weer in vinden! Maar het was echt absurd inderdaad haha

3 likes

Ik vond blink twice positief meevallen. Heel anders dan dat ik dacht adhv de trailer.
Ik snap de vergelijking met het (vermoedelijke) gedrag van Diddy.

5 likes

Ik ga vandaag weer naar LIFF (Leiden Film Festival). Gisteren Bird, Blitz en Anora gezien. Vooral Bird en Anora zijn echt een aanrader!

Vandaag staan The Outrun, My Old Ass en Drone op de planning.

4 likes

How to make millions before grandma dies is een aanrader. Hele hartverwarmende familiefilm en veel leuke grappen tussendoor. Vooral dat spreekwoord over die wormen vond ik leuk. En goed gedaan dat ze later weer terug kwamen op zulke opmerkingen. Ik vond alleen de muziek soms echt te aanwezig/beetje soapserie achtig maar misschien is dat normaal bij Thaise films dat weet ik niet verder.

4 likes

The Outrun is mooi! Laat maar weten hoe je erover denkt ben wel benieuwd!