Filmtopic #2

hahaha

3 likes

Hahahaha oh nee!! :rofl:

2 likes

Voor de kattenliefhebbers!
Ik ben heel benieuwd naar deze indie animatie film, hij heeft hele goede reviews gekregen. Hij komt in December uit!

10 likes

Reactie the Substance

Samenvatting

Wow wat een waaaazige bizarre film was dit :joy: echt veel bloed ja. De laatste 20 minuten hadden ze van mij weg mogen laten. Vond het hele concept dat vrouwen jong en knap moeten blijven wel mooi en had het sterker gevonden als die ene de ander op een ‘normale’ manier had vermoord ofzo en haar leven gewoon had ingepikt.

4 likes

Reactie the substance

Ja eens over het einde! Ik vind het absurdistische juist wel goed werken verder, heel de film was natuurlijk alles behalve subtiel en de boodschap was vanaf de eerste minuut al ontzettend on the nose, dus als het heel serieus uitgewerkt was geweest denk ik dat het heel erg instapfeminisme was geworden, stating the obvious zonder er verder echt iets mee te doen. Vond 'm juist sterker omdat hij echt full camp ging

9 likes

Ah ja als je het zo uitlegt kan ik me er ook wel weer in vinden! Maar het was echt absurd inderdaad haha

3 likes

Ik vond blink twice positief meevallen. Heel anders dan dat ik dacht adhv de trailer.
Ik snap de vergelijking met het (vermoedelijke) gedrag van Diddy.

5 likes

Ik ga vandaag weer naar LIFF (Leiden Film Festival). Gisteren Bird, Blitz en Anora gezien. Vooral Bird en Anora zijn echt een aanrader!

Vandaag staan The Outrun, My Old Ass en Drone op de planning.

4 likes

How to make millions before grandma dies is een aanrader. Hele hartverwarmende familiefilm en veel leuke grappen tussendoor. Vooral dat spreekwoord over die wormen vond ik leuk. En goed gedaan dat ze later weer terug kwamen op zulke opmerkingen. Ik vond alleen de muziek soms echt te aanwezig/beetje soapserie achtig maar misschien is dat normaal bij Thaise films dat weet ik niet verder.

4 likes

The Outrun is mooi! Laat maar weten hoe je erover denkt ben wel benieuwd!

Over The Outrun:

Ik vond Soairse Ronan sterk als actrice, maar ik vond de film zelf wat vlakjes aan de ene kant, en toch ook rommelig aan de andere kant. Ik vond ‘m erg lang duren, maar tegelijkertijd waren er best veel scenes die snel en gehaast voelden. Ik geef ‘m een 3/5, dus prima voor een keer, maar geen aanrader.

6 likes

En hoe vond je de film?

4 likes

Ik heb deze gisteren gekeken en vond 'm ook verrassend leuk! Ik had door de vergelijking met Bodies Bodies Bodies die je veel hoort eigenlijk iets slasher-achtigs of in ieder geval meer gore verwacht maar leuk dat dit op een heel andere manier spannend was. Tof gedaan ook met die kleurfilters, ik kon het grootste deel van de tijd best prima volgen wie wie was maar vond dit heel goed werken als geheugensteuntje zonder dat het je uit de film haalde.

4 likes

Eindelijk The Ballad of Songbirds and Snakes gekeken, of nou ja, als ik hem nooit had gezien was het ook helemaal prima geweest. Wat een gedrocht van een film.

Ik vond het boek al niet zo, maar de film is nog erger.

7 likes

Gister eindelijk all of us strangers gezien en ben er helemaal van ontdaan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ooooh wat heb ik genoten van The Wild Robot! :smiling_face_with_three_hearts:
Toen ik de trailer zag dacht ik al wel dat ik hem mooi zou gaan vinden en het was precies wat ik ervan hoopte. Echt een film als warme knuffel. Geweldige stemmencast en mooie quotes, zeer geschikt voor volwassenen imo!

10 likes

Net Woman of the Hour gekeken op Netflix. Interessante film en een aanrader. Zelfs als je de originele fragmenten niet gezien hebt, want je krijgt zoveel meer te zien dan alleen de tv-show.

3 likes

Ik ga nu! Ik wilde hem sowieso al zien, maar jouw post maakte me nog enthousiaster hahaha.

2 likes

Ik ben net terug van Smile 2.

Vond hem echt verrassend leuk. Ik denk zelfs dat ik hem wat beter vind dan de eerste film. Hij kijkt heel lekker weg. Beetje gory en best een leuk verhaal ook!

(Er zit trouwens een klein moment in dat een trigger kan zijn voor mensen met emetofobie)

3 likes

Ik vond het einde alleen tegenvallen

1 like