Heb pas morgenavond tijd om de videos te kijken, maar dit lijkt me vrij onzinnig, zijn niet bijna alle klassieke musicals live action (Jesus Christ Superstar, West Side Story, Phantom, Miss Saigon, etc,)
Cats
Omg Saltburn, wat een geweldige film
Vanavond een prachtige film gezien, Wolfskinderen. Is uit 2012. In het begin moest ik wat wennen aan de de stijl. Het is getekend maar de achtergronden en spullen lijken soms ineens super echt. Maar na een kleine 15 minuten was het wel oké. Het verhaal begint wat apart maar de sfeer, de personages, de natuur het is zo heerlijk neergezet allemaal. De muziek is ook heel goed. Aanrader.
Ik ga vanavond naar Fallen Leaves! Heel benieuwd naar.
Ik ga zo naar the holdovers, zeer benieuwd
Ben trouwens ook maar next goal wins gegaan. Zeer lage verwachtingen door de recensies maar ik vond het wel echt een leuke feelgood wholesome film. Zaten wel wat opvallende dingetjes in maar ik vond dat dat paste in het verhaal.
The holdovers is echt leuk en goed!
Oja ik vond the holdovers heeeel leuk. Duurde wel echt veel te lang maar zo wholesome weer
Ik ben The Banshees of Inisherin aan het kijken en waarom nou weer dat lieve ezeltje die de dupe is, was de highlight van die hele film voor mij
Erg he ik heb zooo gehuild in de bios
Ik ga vanmiddag naar âneem me meeâ. Denk ik. Is het obvious dat al mn vrienden de stad uit zijn dit weekend
Jaa, gisteren gezien en vond hem echt fantastisch! Voelde echt als een kerstfilm, vond ik.
Oke impopulaire mening hier misschien afgaand op wat ik voorbij heb zien komen maar ik vond Saltburn echt geen goede film eigenlijk? Of nouja op veel vlakken vond ik 'm best wel goed maar overall ben ik vooral heel gefrustreerd omdat ie het uiteindelijk gewoon echt niet deed voor me. Denk dat ik er veel positiever was geweest als de film op 3/4 was gestopt, cinematografie, acteerwerk, personages en overall aesthetic werkten allemaal echt wel voor me namelijk.
Spoiler einde Saltburn
Ik vond het sowieso heel irritant hoe overdreven het einde werd uitgelegd (woahh hij deed alsof hij op zn laptop aan het typen was?!?), als je dan voor zoân twist (die je ook al echt te veel aan zag komen imo) gaat is het zoveel meer rewarding om daar subtieler naar te hinten en om mensen daar zelf hun conclusies uit te laten trekken. Maar daarnaast had ik het zo veel beter gevonden als het niet een heel vooropgezet plan was geweest. Dan had het echt een sterk verhaal kunnen zijn over hoe iemand naar een soort obsessie toegroeit en daar steeds verder in meegezogen wordt, en hoe dat echt een haat/liefde ding kan zijn en hoe iemand daar mee omgaat. Ik hoor mensen ook steeds over klassekritiek maar dat wordt naar mijn idee ook echt teniet gedaan door het hele âoh kijk freaky arbeidersjoch gaat heel ver voor geldâ. Frustratie is echt het overheersende gevoel dat ik erbij heb denk ik, zo zonde om jezelf zo in de voet te schieten terwijl er zoveel echt wel goede dingen inzitten.
Nouja perongeluk een hele rant geworden dit maar ik ben wel heel benieuwd naar de meningen hierover van mensen die 'm wel goed vonden!
Ik vind het sowieso knap dat mensen Saltburn gekeken hebben. Bij alles wat ik over die film hoor, denk ik: dat lijkt me echt een kutfilm
Ja precies dat! En ik werd vanochtend ook wakker met Murder on the Dancefloor in mân hoofd ja En ja klopt van je spoiler, niet helemaal goed gezegd in mân post
Ja helemaal eens, dat een film over rijke mensen gaat en dat die niet allemaal superpositief worden neergezet maakt iets niet meteen klassekritiek wat mij betreft :â)
Ik vond het objectief geen goede film (ben het eens met je commentaar) maar ik vond het desalniettemin wel echt chill wegkijken en daardoor wel echt een leuke film.
Ah ja snap ik wel! Hij kijkt inderdaad fijn weg en er zit echt wel genoeg in wat wel werkt. Maar ik denk ook dat dat een deel van mân frustratie is, dat het mij dus niet lukt om het los van elkaar te zien en dat ik daardoor achteraf niet meer kan nagenieten van wat ik wel fijn vond aan de film
Ik heb een Pathé abonnement, maar vind het wel jammer dat zij vooral de grote kaskrakers laten zien, dus wil komende weken even wat andere bioscopen bezoeken om te kijken of ik evt mijn pas een x omruil voor een Cineville.
Ben dus even een lijstje met films aan het maken die in aanmerking komen, maar is er iemand al naar Le pot-au-feu geweest?
Ja heeeeeeel leuk als je van eten houdt. Wel veel vlees haha