Vandaag naar ‘The blue caftan’ geweest wauw echt heel mooi
Haha precies mijn mening dit, ben vegetariër maar alsnog heel leuk en zo mooi in beeld gebracht allemaal, heb er echt van genoten
Ik heb ook Cineville en heb de laatste tijd de smaak wel weer te pakken
The Old Oak vond ik supermooi en ontroerend, echt een aanrader. The holdovers die hierboven werd genoemd heel leuk. En daarnet naar One Life geweest, ook mooi. En van wat er nu draait vond ik Past Lives tegenvallen en Maestro ook
Oh echt? Ik ben deze week juist voor de tweede keer naar Past lives geweest omdat ik hem zo mooi vond, en ik vond One Life echt tegenvallen! Ben benieuwd naar The holdovers, daar ga ik binnenkort ook even heen. Twijfel over Priscilla… Maar love mijn Cineville pas ook, ik ben deze week drie keer naar de film geweest haha.
Oh grappig hoe smaken kunnen verschillen! ik vond bij Past Lives eigenlijk geen van de personages sympathiek dus kon het me eigenlijk ook niet zo veel schelen wat er met ze gebeurde
Ik ben het echt precies eens over het einde, zo jammer want het verhaal was gewoon beter geweest zonder die hele uitleg. Het deed me een beetje denken aan de villain in een cartoon die dan zijn hele plan zo aan het uitleggen is.
Maar desalniettemin vind ik het toch nog een goede film. Ik vond persoonlijk de cinematografie zo mooi dat ik het niet erg vond dat het verhaal wat zwakker is. Er zijn ook films die wel een heel goed verhaal hebben maar die visueel minder zijn. Mooie beelden en een bepaalde vibe kunnen vastleggen vind ik ook kunst
Chef staat op Netflix Samen met Begin Again me favo feel good movie.
Ja precies dat, net iets uit een tekenfilm inderdaad! Maar nee fair, dat laatste ben ik ook zeker met je eens.
Ik denk dat ik het hiermee zelf wat lastiger vond omdat er zoveel nadruk op het verhaal ligt, dan heb ik liever gewoon no plot just vibes. Maar als je het inderdaad meer los van elkaar kan zien kan ik me voorstellen dat het wel echt een fijne film is!
Ik had Chef nog nooit gezien maar gisteren gelijk aangezet toen ik 'm op Netflix zag staan en vond m heel leuk, echt een fijne feelgood film inderdaad
Vandaag Saltburn gekeken en wajow hele bijzondere film, heb regelmatig ‘wat de fuck’ en ‘iew’ geroepen. Barry Keaghon deed het wel echt heeel goed.
En ook the Beekeeper in de bios gezien vandaag, prima leuke basic actiefilm.
Ik heb net the hunt gekeken, satirische ‘thriller’. Was niet eng of spannend maar wel veel lijken en bloed. Probeert een beetje een maatschappijkritische film te zijn maar was niet helemaal geslaagd. Wel vermakelijk gewoon voor een avondje op de bank
Zo verwarrend haha ik heb ook een The Hunt gekeken maar dat ging over een leraar (met Mads Mikkelsen) misschien bevalt die je beter
Vanaf vandaag weer nieuwe telefilms bij npo
Ik ben wel benieuwd naar de film van najib amali.
https://www.kutfilm.be/recensie/poor-things
Wat een positieve recensie! Ik ben zo benieuwd naar deze film!
Ik heb deze in de bios gezien en ik snap niet dat hij nog een ruime voldoende krijgt. Verschrikkelijk, en ook gewoon niet grappig. Kan je je ook voorstellen dat de rollen waren omgedraaid (en de rol van Jennifer Lawrence door een man was gespeeld haha). Snap ook echt niet dat ze zo een rol heeft aangenomen.
Vandaag met alle 70+ ers in Rotterdam naar Neem me mee geweest. Ben niet zo van Nederlandse films, maar ik vond deze eigenlijk wel kneuterig lief en heb ook gehuild haha. Wel gezellige groep om mee te kijken, helemaal hardop lachen met de medicijngrapjes.
O heb de 70+ers niet zelf uitgenodigd hoor, maar ik was de enige niet 70er in de zaal haha. Zo een heel lief rijtje geparkeerde rollators ook bij de ingang haha.
En helemaal eens met D&D, een van de leukste films die ik gezien heb vorig jaar.
Ben vandaag naar Mean Girls geweest en ik moet toegeven dat de film niet zo slecht als verwacht was. Ik zag filmpjes van mensen die de zaal uitliepen en tijdens de film klaagden, maar die mensen snap ik dus niet. Het aantal liedjes viel mee, maar alle liedjes blijven niet hangen. Ik vind ook dat ze op sommige momenten het plot niet verder op gang helpen. Dan haak ik meestal al af.
De grappen vind ik in deze film minder goed overkomen. Misschien komt dat doordat ze minder absurd zijn? Ik miste ook veel belangrijke grappen uit de originele film.
De personages deden me ook niet zoveel.
En ik heb zelf een hekel (nou ja, ik vind het lelijk) aan het gebruik van moderne technologie en social media in media. TikTok met influencers in een film? No thank you. Van mij mag elke film zich in pre smartphone tijd afspelen. Leidt veel minder af.
Ja Jagten
Dat is een hele goeie film! Wel beklemmend.
Ik ben vanavond naar Perfect Days geweest en ik heb er echt met volle volle teugen van genoten - zo warm, troostend, mooi!
Die vond ik ook heel mooi! Misschien dat ik hem zelfs nog wel een keer wil zien.