Filmtopic #2

Over The Outrun:

Ik vond Soairse Ronan sterk als actrice, maar ik vond de film zelf wat vlakjes aan de ene kant, en toch ook rommelig aan de andere kant. Ik vond ‘m erg lang duren, maar tegelijkertijd waren er best veel scenes die snel en gehaast voelden. Ik geef ‘m een 3/5, dus prima voor een keer, maar geen aanrader.

6 likes

En hoe vond je de film?

4 likes

Ik heb deze gisteren gekeken en vond 'm ook verrassend leuk! Ik had door de vergelijking met Bodies Bodies Bodies die je veel hoort eigenlijk iets slasher-achtigs of in ieder geval meer gore verwacht maar leuk dat dit op een heel andere manier spannend was. Tof gedaan ook met die kleurfilters, ik kon het grootste deel van de tijd best prima volgen wie wie was maar vond dit heel goed werken als geheugensteuntje zonder dat het je uit de film haalde.

4 likes

Eindelijk The Ballad of Songbirds and Snakes gekeken, of nou ja, als ik hem nooit had gezien was het ook helemaal prima geweest. Wat een gedrocht van een film.

Ik vond het boek al niet zo, maar de film is nog erger.

7 likes

Gister eindelijk all of us strangers gezien en ben er helemaal van ontdaan :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ooooh wat heb ik genoten van The Wild Robot! :smiling_face_with_three_hearts:
Toen ik de trailer zag dacht ik al wel dat ik hem mooi zou gaan vinden en het was precies wat ik ervan hoopte. Echt een film als warme knuffel. Geweldige stemmencast en mooie quotes, zeer geschikt voor volwassenen imo!

10 likes

Net Woman of the Hour gekeken op Netflix. Interessante film en een aanrader. Zelfs als je de originele fragmenten niet gezien hebt, want je krijgt zoveel meer te zien dan alleen de tv-show.

3 likes

Ik ga nu! Ik wilde hem sowieso al zien, maar jouw post maakte me nog enthousiaster hahaha.

2 likes

Ik ben net terug van Smile 2.

Vond hem echt verrassend leuk. Ik denk zelfs dat ik hem wat beter vind dan de eerste film. Hij kijkt heel lekker weg. Beetje gory en best een leuk verhaal ook!

(Er zit trouwens een klein moment in dat een trigger kan zijn voor mensen met emetofobie)

3 likes

Ik vond het einde alleen tegenvallen

1 like

Ja vond ik ook!

3 likes

Ik was vandaag naar Lee, over het Amerikaanse ex-model dat oorlogsfotograaf werd voor Vogue. Ik vond het een indrukwekkend verhaal en Kate Winslet is altijd gewoon een queen natuurlijk :heart:

11 likes

Gisteren naar The Substance geweest poehhhhhh intens haha. Wel een aanrader en echt vet gefilmd. Maar oohh wat naar ook. Gingen bij mij ook twee mensen weg, was ongeveer 15 min. voor het einde. En toen het afgelopen was ook echt even gepraat met mensen om ons heen haha wel leuke beleving zo met elkaar.

6 likes

Net gekeken. Kende het verhaal niet en had een hele andere soort film verwacht nav de tagline, maar Kendrick heeft het echt goed gedaan.

2 likes

Ik ga donderdagavond heen, ben echt heel benieuwd haha (en een beetje bang)

Ik ben naar de joker geweest en zó slecht was hij toch niet?
Oké als je met de torenhoge verwachtingen van 1 gaat & niet weet dat het musical achtig is, snap ik wel dat je hem erg vond tegenvallen. Maar doordat ik juist geen verwachtingen had, doordat er zoveel commentaar op gekomen was, heb ik me er eigenlijk prima mee vermaakt
Ik vind dat deze film nodig hard kapot is gemaakt op TikTok iig

3 likes

Ik ben naar How to make millions before grandma dies en Emilia Perez geweest, vind het allebei aanraders!

De eerste film vond ik zo lief en mooi, stiekem wel een favoriet van dit jaar. Emilia Perez wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten, is ook een musicalfilm, maar ZO anders dan andere musicalfilms. Een paar nummers had ik licht de cringe, maar verder vond ik het eigenlijk heel pakkend. Prachtige rollen van Karla Sofiá Gascón en Zoe Saldaña. Heb toevallig wat reviews gelezen, en het grappige is dat er een paar mensen zijn die het verschrikkelijk vonden en dat waren bijna alleen maar mannen, waarvan een groot deel om een of andere reden ook allemaal David heten haha. Viel echt op.

6 likes

Ik heb net poor things gekeken, staat nu op disney+ en ik zit echt zo van… the fuck did I just watch??

4 likes

Net weer M3gan gekeken en waarom vind ik haar geweldig? Zo’n zin in deel 2 volgend jaar!

@de_kluizenaar ugh vreselijke film en snap die Oscar voor beste actrice echt niet

1 like

Ik vond Poor Things wel heel erg goed maar ik denk dat je het of vreselijk vindt, of heel goed.
Dat vind ik zo leuk aan kunst, dat het subjectief is en iedereen er op een andere manier naar kijkt.

2 likes