Filmtopic #2

Ja vond ik ook!

3 likes

Ik was vandaag naar Lee, over het Amerikaanse ex-model dat oorlogsfotograaf werd voor Vogue. Ik vond het een indrukwekkend verhaal en Kate Winslet is altijd gewoon een queen natuurlijk :heart:

11 likes

Gisteren naar The Substance geweest poehhhhhh intens haha. Wel een aanrader en echt vet gefilmd. Maar oohh wat naar ook. Gingen bij mij ook twee mensen weg, was ongeveer 15 min. voor het einde. En toen het afgelopen was ook echt even gepraat met mensen om ons heen haha wel leuke beleving zo met elkaar.

6 likes

Net gekeken. Kende het verhaal niet en had een hele andere soort film verwacht nav de tagline, maar Kendrick heeft het echt goed gedaan.

2 likes

Ik ga donderdagavond heen, ben echt heel benieuwd haha (en een beetje bang)

Ik ben naar de joker geweest en zĂł slecht was hij toch niet?
Oké als je met de torenhoge verwachtingen van 1 gaat & niet weet dat het musical achtig is, snap ik wel dat je hem erg vond tegenvallen. Maar doordat ik juist geen verwachtingen had, doordat er zoveel commentaar op gekomen was, heb ik me er eigenlijk prima mee vermaakt
Ik vind dat deze film nodig hard kapot is gemaakt op TikTok iig

3 likes

Ik ben naar How to make millions before grandma dies en Emilia Perez geweest, vind het allebei aanraders!

De eerste film vond ik zo lief en mooi, stiekem wel een favoriet van dit jaar. Emilia Perez wist ik niet zo goed wat ik moest verwachten, is ook een musicalfilm, maar ZO anders dan andere musicalfilms. Een paar nummers had ik licht de cringe, maar verder vond ik het eigenlijk heel pakkend. Prachtige rollen van Karla Sofiå Gascón en Zoe Saldaña. Heb toevallig wat reviews gelezen, en het grappige is dat er een paar mensen zijn die het verschrikkelijk vonden en dat waren bijna alleen maar mannen, waarvan een groot deel om een of andere reden ook allemaal David heten haha. Viel echt op.

6 likes

Ik heb net poor things gekeken, staat nu op disney+ en ik zit echt zo van
 the fuck did I just watch??

4 likes

Net weer M3gan gekeken en waarom vind ik haar geweldig? Zo’n zin in deel 2 volgend jaar!

@de_kluizenaar ugh vreselijke film en snap die Oscar voor beste actrice echt niet

1 like

Ik vond Poor Things wel heel erg goed maar ik denk dat je het of vreselijk vindt, of heel goed.
Dat vind ik zo leuk aan kunst, dat het subjectief is en iedereen er op een andere manier naar kijkt.

2 likes

Ik vond deze ook onwijs goed en bijzonder gefilmd/gemaakt.

2 likes

Ik heb verder niks tegen haar, maar in deze rol kreeg ik echt zo’n naar gevoel.
In plaats van born sexy yesterday leek het wel alsof ze mensen met een verstandelijke beperking probeerde na te doen, maar dan op de Music manier :smiling_face_with_tear:

Net Smile 2 gezien. Vond hem echt meer schrikmomenten hebben dan deel 1. Zeker een aanrader.

Daarna Venom 3 gezien. Jezus Christus, wat een kutkloteteringtyfusfilm.
Haat je je leven? Ga naar deze film. Moeite met in slaap vallen? Zet deze film op. Is er een vent die al maanden met je op date wilt? Ga samen naar deze film en zeg daarna dat dit de beste Marvel film ooit is! Hij wilt je daarna nooit meer zien.
Ik had het moeten weten toen de film met een scĂšne met videogame graphics begon. Maar ja, slechter dan deel 2 kan het toch niet zijn? Dus wel!
Alle personages waren forgettable, sommige acteurs komen niet terug (good for them!), er was geen plot en eigenlijk was het probleem niet bestaand.
Maar ja, kennelijk is Tom Hardy zo hard getroffen door de Brexit dat hij deze film moest maken. Ik had als ik hem zou zijn mezelf uitgekocht. Dan maar een paar BBC tvfilms maken. Die zijn tenminste wel leuk.
Ik dacht ook echt dat ik de verkeerde zaal in was gelopen toen ik meerdere mensen zag zitten, want wie wilt serieus naar deze film?

En ja, Morbius en Madame Web zijn serieus leuker dan deze film.

5 likes

Ja, zelfs Morbius en Madame Web zijn objectief beter dan alle Venom films bij elkaar.
Alle drie de Venom films zijn extreem slecht.
Ik heb geen idee hoe ze Tom Hardy konden strikken voor dit “project”.

4 likes

Ja die vond ik ook tof!

Heb Blink Twice gezien, heel ander verhaal maar een beetje overlap in thema’s en ook door een vrouw (actrice) geregisseerd. Dat voel je toch ergens

2 likes

Net Don’t move gezien (Netflix). Aanrader!!!

2 likes

De nieuwe film It’s what’s inside op Netflix is zeeeer vermakelijk! Deed me erg denken aan Bodies Bodies Bodies, maar vond deze eigenlijk leuker. Zo blind mogelijk in gaan (deed ik ook) is het leukst.
En niet met een half oog kijken want je moet wel goed opletten om het te kunnen volgen haha.

4 likes

Trap gezien op HBO, maar wat een slechte film, mijn hemel. Las dat de regisseur de film vooral in het leven riep zodat hij de muziek van z’n dochter kon promoten, nepotisme a la crùme. Dat straalt er in elk geval van alle kanten af.

2 likes

Geen inhoudelijke reactie op je want ik heb de film niet gezien, maar het verbaast me trouwens dat films tegenwoordig zo mega snel op streamingadiensten komen

Ja, deze draait zelfs nog in de bioscoop