Ik vond deze ook onwijs goed en bijzonder gefilmd/gemaakt.
Ik heb verder niks tegen haar, maar in deze rol kreeg ik echt zoân naar gevoel.
In plaats van born sexy yesterday leek het wel alsof ze mensen met een verstandelijke beperking probeerde na te doen, maar dan op de Music manier
Net Smile 2 gezien. Vond hem echt meer schrikmomenten hebben dan deel 1. Zeker een aanrader.
Daarna Venom 3 gezien. Jezus Christus, wat een kutkloteteringtyfusfilm.
Haat je je leven? Ga naar deze film. Moeite met in slaap vallen? Zet deze film op. Is er een vent die al maanden met je op date wilt? Ga samen naar deze film en zeg daarna dat dit de beste Marvel film ooit is! Hij wilt je daarna nooit meer zien.
Ik had het moeten weten toen de film met een scène met videogame graphics begon. Maar ja, slechter dan deel 2 kan het toch niet zijn? Dus wel!
Alle personages waren forgettable, sommige acteurs komen niet terug (good for them!), er was geen plot en eigenlijk was het probleem niet bestaand.
Maar ja, kennelijk is Tom Hardy zo hard getroffen door de Brexit dat hij deze film moest maken. Ik had als ik hem zou zijn mezelf uitgekocht. Dan maar een paar BBC tvfilms maken. Die zijn tenminste wel leuk.
Ik dacht ook echt dat ik de verkeerde zaal in was gelopen toen ik meerdere mensen zag zitten, want wie wilt serieus naar deze film?
En ja, Morbius en Madame Web zijn serieus leuker dan deze film.
Ja, zelfs Morbius en Madame Web zijn objectief beter dan alle Venom films bij elkaar.
Alle drie de Venom films zijn extreem slecht.
Ik heb geen idee hoe ze Tom Hardy konden strikken voor dit âprojectâ.
Net âwoman of the hourâ op netflix gezien, regiedebuut van Anna Kendrick. Vond het echt een spannende, goede film die ik heeel herkenbaar vond als vrouw. Had de hele film echt een unheimisch gevoel. Vond het ook echt duidelijk dat het door een vrouw geregisseerd was, omdat je bijv op een paar momenten hebt dat de vrouw hulp kan vragen aan een man maar dat diegene dat dan niet doet omdat je nooit weet of die andere man dan wĂŠl te vertrouwen is. En ook zijn er heel veel scenes waarin de vrouw het de man naar de zin probeert te maken om maar geen gevaar te lopen, en dat die skill uiteindelijk de redding is van de tiener
Ja die vond ik ook tof!
Heb Blink Twice gezien, heel ander verhaal maar een beetje overlap in themaâs en ook door een vrouw (actrice) geregisseerd. Dat voel je toch ergens
Net Donât move gezien (Netflix). Aanrader!!!
De nieuwe film Itâs whatâs inside op Netflix is zeeeer vermakelijk! Deed me erg denken aan Bodies Bodies Bodies, maar vond deze eigenlijk leuker. Zo blind mogelijk in gaan (deed ik ook) is het leukst.
En niet met een half oog kijken want je moet wel goed opletten om het te kunnen volgen haha.
Trap gezien op HBO, maar wat een slechte film, mijn hemel. Las dat de regisseur de film vooral in het leven riep zodat hij de muziek van zân dochter kon promoten, nepotisme a la crème. Dat straalt er in elk geval van alle kanten af.
Geen inhoudelijke reactie op je want ik heb de film niet gezien, maar het verbaast me trouwens dat films tegenwoordig zo mega snel op streamingadiensten komen
Ja, deze draait zelfs nog in de bioscoop
Dit is oprecht, zonder overdrijven, de allerslechtste film die ik ooit gezien heb.
Het slaat van begin tot eind helemaal nergens op.
Alles aan de film is ultiem slecht.
Ik vond dit echt vreselijk. Heb hem na 3 kwartier uitgezet, omdat het maar niet vlotte. Personages vond ik ook echt stom. Twee van die gozers waren ook elkaars kloon zowat
Goh, het is een M. Night Shyalaman film. Als je daar niet bekend mee bent, google maar eens
Terrifier 3 is dus nu uit en ik lees echt wel goede reviews, maar ik ben even op imdb gaan kijken naar hoe de violence is beoordeeld en dan kun je lezen wat er in die film gebeurt. Ben daar wel van geschrokken . Ik ben heel benieuwd naar die film maar ik weet niet of ik dat aan kan? Heb de eerste delen ook niet gezien hoor, weet niet of dat essentieel is.
Ik kan Saw of Evil dead bv wel aan maar dit klinkt nog veel zieker, ben alleen wel heel benieuwd.
Ik heb idd het idee dat de film vooral heel walgelijk, expliciet en extreem gory is dan echt eng. Dat is ook een beetje de insteek van die films natuurlijk
Dus denk niet dat er met die scenes ingehouden wordt idd hahah
Ik weet natuurlijk niet waar je wel en niet tegenkunt, maar bij Terrifier vind ik het wel echt zo overdreven dat het eigenlijk grappig wordt. Het is tegelijkertijd een slasherfilm en een parodie op slashers Maar er gebeuren wel hele zieke dingen ja (maar dat heb je al kunnen lezen haha).
Het verhaal borduurt wel verder op de vorige film, het is wel te volgen zonder, je mist dan alleen wat referenties aan wat ervoor is gebeurd. Ik vond persoonlijk deel 1 en vooral 2 stukken leuker qua âverhaalâ en originaliteit, maar dat ligt misschien aan mij want 3 krijgt wel betere reviews (maar misschien omdat het nu meer cult begint te worden idk).
Tot nu toe kan ik wel veel handelen, nog niks gezien wat ik niet aab kon, maar die beschrijvingen wekken wel walging bij me op
Durf het toch nog even niet aan die in de bios te bezoeken denk ik!
Voor as donderdag wel âHereticâ gereserveerd, een horror met Hugh Grant. Lijkt me fantastisch, hoop dat hij niet teleurstelt.
Ik ben net bij piece by piece geweest, film over Pharell Williams maar dan in lego. Was echt ontzettend leuk
Ja echt hoor. Weet niet waar ik de wilskracht vandaan heb gehaald om hem af te kijken