Gister naar Gladiator twee geweest.
Heerlijk grotesk, gewelddadig, over de top.
Paul mescal is perfect gecast, Denzel is briljant.
Als je vergeet dat het eerste deel bestaat, ga je het gewoon haske naar je zin hebben.
Klinkt goed! Ik ga aankomende week. Ik ben heel erg benieuwd.
Is pedro pascal veel in beeld?
Ja!
On my way!
Hahahaha ik dacht hetzelfde. Daddy ![]()
Waarom dit?
Omdat deel 1 steengoed is?
Omdat het eerste deel simpelweg niet te overtreffen is, en deel twee echt niet in de buurt komt. Neemt niet weg dat het perfect entertainment is.
JA eens hoor! Echt 1 van mân favoâs.
@Frenky maar dacht dat je misschien bedoelde dat er iets is waardoor het niet op elkaar aansluit ofzo!
Vanavond naar the Gladiator 2, zin in!
Ook echt zin in het moment dat âNosferatuâ uitkomt, die trailer heeft echt indruk op me gemaakt en heb er wel hoge verwachtingen van gezien de cast en de director. Een gotische horror! Dit jaar zijn er best veel relatief goede horrorfilms uitgekomen, daar ben ik zo blij mee want de afgelopen jaren was dat naar mijn idee wel iets minder.
Jaa ik kijk ook al uit naar Nosferatu! Love alles van Robert Eggers en vampierfilms dus kan bijna niet anders dan goed zijn. Wat zijn je lievelingshorrors van dit jaar?
Diegene die ik heb gezien en leuk vond, horror als los begrip hoor:
Abigail, itâs whatâs inside, longlegs, the first omen, blink twice, speak no evil, smile 2, heretic.
Oh echt veel ja! Ik ben niet zo on top of it geweest dit jaar dus heb best veel gemist, ga deze op mân lijstje zetten (:
Wauw ja zooooân zin in
Net terug van Gladiator 2, vond hem erg leuk! Goede acteurs, vooral Denzel had een fantastische rol. Ergens deden bepaalde aspecten me denken aan The Hunger Games. ![]()
En spoiler:
ik vond hem wel iets teveel gericht op de actie en iets te weinig op de dialoog en character development gericht. Bijvoorbeeld de relatie tussen Lucius en zijn moeder. Trouwens die scene waar die staaf door zijn hersenen werd geboord omg.
Ik heb vorige week en gisteren de National Treasure films op tv gekeken en⊠waar blijft deel 3!!! Deze films zijn gewoon zo leuk om te kijken. Brein uit en lekker chillen.
Er is ook een serie van, Edge of History. Staat op Disney+.
Is niet hetzelfde ![]()
Tenzij er wordt uitgelegd wat op pagina 47 staat
Ben het helemaal met je eens.
Het is fantastisch goede actie film, en je moet het gewoon nemen voor wat het is.