JA eens hoor! Echt 1 van m’n favo’s.
@Frenky maar dacht dat je misschien bedoelde dat er iets is waardoor het niet op elkaar aansluit ofzo!
Vanavond naar the Gladiator 2, zin in!
Ook echt zin in het moment dat ‘Nosferatu’ uitkomt, die trailer heeft echt indruk op me gemaakt en heb er wel hoge verwachtingen van gezien de cast en de director. Een gotische horror! Dit jaar zijn er best veel relatief goede horrorfilms uitgekomen, daar ben ik zo blij mee want de afgelopen jaren was dat naar mijn idee wel iets minder.
Jaa ik kijk ook al uit naar Nosferatu! Love alles van Robert Eggers en vampierfilms dus kan bijna niet anders dan goed zijn. Wat zijn je lievelingshorrors van dit jaar?
Diegene die ik heb gezien en leuk vond, horror als los begrip hoor:
Abigail, it’s what’s inside, longlegs, the first omen, blink twice, speak no evil, smile 2, heretic.
Oh echt veel ja! Ik ben niet zo on top of it geweest dit jaar dus heb best veel gemist, ga deze op m’n lijstje zetten (:
Wauw ja zoooo’n zin in
Net terug van Gladiator 2, vond hem erg leuk! Goede acteurs, vooral Denzel had een fantastische rol. Ergens deden bepaalde aspecten me denken aan The Hunger Games.
En spoiler:
ik vond hem wel iets teveel gericht op de actie en iets te weinig op de dialoog en character development gericht. Bijvoorbeeld de relatie tussen Lucius en zijn moeder. Trouwens die scene waar die staaf door zijn hersenen werd geboord omg.
Ik heb vorige week en gisteren de National Treasure films op tv gekeken en… waar blijft deel 3!!! Deze films zijn gewoon zo leuk om te kijken. Brein uit en lekker chillen.
Er is ook een serie van, Edge of History. Staat op Disney+.
Is niet hetzelfde
Tenzij er wordt uitgelegd wat op pagina 47 staat
Ben het helemaal met je eens.
Het is fantastisch goede actie film, en je moet het gewoon nemen voor wat het is.
Hebben jullie de trailer van Companion al gezien? Met Sophie Thatcher, die ene guy van The Boys (Jack nogwat) en gemaakt door de makers van Barbarian! Echt zin in deze film ook, hoop dat ie niet tegenvalt: Companion (2025) - IMDb
Gisteren trouwens It’s Complicated gezien en ik weet niet of het de bedoeling was (vast wel) maar wat een intense hekel had ik aan Alec Baldwin hierin. Leuke romcom verder!
Wist je dat die Jack van The Boys de zoon is van Dennis Quaid en Meg Ryan, hij lijkt ook wel echt op haar vind ik
En gelukkig qua denkbeelden niet op zijn vader
Wat voor denkbeelden dan?
Trump supporter en alles wat daarbij komt kijken (Dennis dus, niet Jack)
Oh echt ik vond die film leuk en hem wel ok, ook in the boys. Hij speelt daarin een beetje n loser en dat kan ie wel goed
Nocturnal animals, carol, shutter island, truth, the oelican brief
Ik ben heel benieuwd naar Heretic. Nu al een paar keer wat voorbij zien komen en ben vooral nieuwsgierig naar Hugh Grant als bad guy.
Ja ik vond deze ook leuk!! Net gezien, zat er helemaal lekker in.
Dit weekend ga ik naar Conclave (hoge verwachtingen) en Perfect Days (medium tot lage verwachtingen maar mijn vriend wil graag).
Heretics wil ik ook nog wel zien maar nav de trailer denk ik dat ik ‘m gewoon niet zo vet ga vinden.
Verder de afgelopen tijd Des Teufels Bad gezien, die vond ik heeel indrukwekkend. En A Different Man vond ik ook goed!