Filmtopic #2

Hebben jullie de trailer van Companion al gezien? Met Sophie Thatcher, die ene guy van The Boys (Jack nogwat) en gemaakt door de makers van Barbarian! Echt zin in deze film ook, hoop dat ie niet tegenvalt: Companion (2025) - IMDb

Gisteren trouwens It’s Complicated gezien en ik weet niet of het de bedoeling was (vast wel) maar wat een intense hekel had ik aan Alec Baldwin hierin. Leuke romcom verder!

1 like

Wist je dat die Jack van The Boys de zoon is van Dennis Quaid en Meg Ryan, hij lijkt ook wel echt op haar vind ik

1 like

En gelukkig qua denkbeelden niet op zijn vader :sweat_smile:

3 likes

Wat voor denkbeelden dan?

Trump supporter en alles wat daarbij komt kijken :face_vomiting: (Dennis dus, niet Jack)

2 likes

Oh echt ik vond die film leuk en hem wel ok, ook in the boys. Hij speelt daarin een beetje n loser en dat kan ie wel goed

Nocturnal animals, carol, shutter island, truth, the oelican brief

Ja ik vond deze ook leuk!! Net gezien, zat er helemaal lekker in.

Dit weekend ga ik naar Conclave (hoge verwachtingen) en Perfect Days (medium tot lage verwachtingen maar mijn vriend wil graag).
Heretics wil ik ook nog wel zien maar nav de trailer denk ik dat ik ‘m gewoon niet zo vet ga vinden.

Verder de afgelopen tijd Des Teufels Bad gezien, die vond ik heeel indrukwekkend. En A Different Man vond ik ook goed!

9 likes

Ik vond Heretic best langdradig? Niet slecht, maar zeker niet oh ma gawd goed

3 likes

Ik wil zo graag Intouchables weer eens zien, maar hij is gewoon op geen enkele dienst te vinden. :clown_face: Ook niet te huur via Pathé Thuis ofzo.

Misschien is de slappe variant the upside wel te vinden :joy: vind het nog steeds belachelijk dat die 2 films zo hetzelfde zijn

1 like

Zal rond de feestdagen wel weer op NPO te zien zijn. En anders lekker illegaal kijken

1 like

Die heb ik gisteren in 2 verschillende kringloopwinkels gezien op DVD (regio 035).

4 likes

Ik heb hem ook gezien. Vond hem erg mooi en goede acteurs! Voelde ook wel echt als een vervolg van de eerste film.

Spoiler Gladiator

Ik vond de moeder/zoon relatie ook niet helemaal geloofwaardig. Het ging veel te snel. In de ene scène schreeuwt hij dat ze weg moet gaan en de volgende scène staan ze te knuffelen. :sweat_smile:

3 likes

oh wtf. Ik dacht dat hij zo schreeuwde om zichzelf en haar te beschermen van mensen die meeluisteren. Het was dus niet zo diep.
Ik vond dat hij die Acacius (of zo) vergaf ongeloofwaardiger.

2 likes

Gladiator

Als dat zo was, dan heb ik dat gemist :sweat_smile: Dat vergeven van Acacius ging idd ook veel te snel.

1 like
Gladiator II

Ik was gister naar de bios en heb echt op heel veel momenten hardop gelachen waar dat volgens mij niet per se de bedoeling was (toen hij zijn moeder ineens ging omhelzen en haar koste wat kost wilde beschermen terwijl hij haar twee seconden daarvoor nog haatte o.a., maar ook die haaien, en dat neushoornhoofd bij dat feest, wtf). Hij was heel vermakelijk, dom entertainment, en met Denzel die echt elke scène stal en Paul Mescal en Pedro Pascal in leren rokjes was het zeker geen straf, maar hij had wel echt bedroevend weinig diepgang.

5 likes

Net terug van Red One. Ik denk niet dat deze film beter is dan Oppenheimer (sawwry) of dat deze film de hiërarchie van de kerstfilms gaat veranderen.

2 likes

Echt een tax write off film was dat. Dan heeft Hot Frosty meer impact dit kerst seizoen.

2 likes

Of die Merry Gentlemen :heart_eyes:

1 like