Ik vond Heretic best langdradig? Niet slecht, maar zeker niet oh ma gawd goed
Ik wil zo graag Intouchables weer eens zien, maar hij is gewoon op geen enkele dienst te vinden. Ook niet te huur via PathĂŠ Thuis ofzo.
Misschien is de slappe variant the upside wel te vinden vind het nog steeds belachelijk dat die 2 films zo hetzelfde zijn
Zal rond de feestdagen wel weer op NPO te zien zijn. En anders lekker illegaal kijken
Die heb ik gisteren in 2 verschillende kringloopwinkels gezien op DVD (regio 035).
Ik heb hem ook gezien. Vond hem erg mooi en goede acteurs! Voelde ook wel echt als een vervolg van de eerste film.
Spoiler Gladiator
Ik vond de moeder/zoon relatie ook niet helemaal geloofwaardig. Het ging veel te snel. In de ene scène schreeuwt hij dat ze weg moet gaan en de volgende scène staan ze te knuffelen.
oh wtf. Ik dacht dat hij zo schreeuwde om zichzelf en haar te beschermen van mensen die meeluisteren. Het was dus niet zo diep.
Ik vond dat hij die Acacius (of zo) vergaf ongeloofwaardiger.
Gladiator
Als dat zo was, dan heb ik dat gemist Dat vergeven van Acacius ging idd ook veel te snel.
Gladiator II
Ik was gister naar de bios en heb echt op heel veel momenten hardop gelachen waar dat volgens mij niet per se de bedoeling was (toen hij zijn moeder ineens ging omhelzen en haar koste wat kost wilde beschermen terwijl hij haar twee seconden daarvoor nog haatte o.a., maar ook die haaien, en dat neushoornhoofd bij dat feest, wtf). Hij was heel vermakelijk, dom entertainment, en met Denzel die echt elke scène stal en Paul Mescal en Pedro Pascal in leren rokjes was het zeker geen straf, maar hij had wel echt bedroevend weinig diepgang.
Net terug van Red One. Ik denk niet dat deze film beter is dan Oppenheimer (sawwry) of dat deze film de hiĂŤrarchie van de kerstfilms gaat veranderen.
Echt een tax write off film was dat. Dan heeft Hot Frosty meer impact dit kerst seizoen.
Of die Merry Gentlemen
Man man man gladiator 2.
De eerste vijf minuten waren tof want dat was een artsy recap van de eerste film Vond alle dramatiek wel leuk.moest echt lachen toen magere Hein op een boot voor die vrouw van Paul Mescal kwam
Heb paar dagen geleden ook de eerste nog eens bekeken.
Ik heb de OG gladiator nooit gekeken. Ik ga sowieso wel naar gladiator 2. Maar ik ben nu eigenlijk geneigd om expres OG gladiator niet te kijken, omdat ik dan mogelijk bang ben dat ik 2 vind tegenvallen. Terwijl als ik blind 2 in ga, deze misschien super tof ga vinden
Is 2 te volgen al je 1 niet gekeken hebt?
Ja makkelijk, zitten wat referenties in naar deel 1 maar het is niet alsof je de film dan niet kan begrijpen.
Ben het eens trouwens met alle kritieken. Paul Mescal kon met dit script ook niet meer dan zân best doen, maar vond de acteurs nog steeds dusdanig goed en leuk om naar te kijken dat ik me prima heb vermaakt. Zo een spektakelfilm op een groot scherm en dan die muziek erbij blijft toch altijd een prima tijdverdrijf. Genoeg mis mee, en dat is echt zonde, maar heb me alsnog goed vermaakt dus alsnog een goed cijfer gegeven.
Dit weekend ook naar Gladiator 2 geweest. Ik heb deel 1 nooit gezien dus had geen specifieke verwachtingen. Ik vind Paul Mescal echt leuk. En Denzel Washington ook toppie! De acteurs die de twee keizers spelen vond ik een beetje over the top.
Wat ik niet zo leuk vond, even in een spoiler:
De apen en vooral haaien (?!) vond ik echt stom haha. En ik vond het ook jammer dat de vrouw van Hanno direct in het begin doodging want je hebt dan nog helemaal geen band met de personages dus dan âvoelâ je er ook niet echt iets bij. Ik miste ook wel iets meer verhaallijn en vond het jammer dat de personages niet iets meer ruimte hadden voor karakterontwikkeling.
Al met al wel echt een vette film en ik ga nu zeker deel 1 ook nog kijken.
Ik bedenk me ineens dat ik mijn oktober-overzichtje nog helemaal niet had gepost! Rond Halloween veel minder dan normaal, meestal kijk ik dan echt wel veel films maar ik had nu ineens allemaal feestjes/activiteiten waardoor het er minder van kwam. Achteraf baal ik een beetje dat ik geen tijd heb gemaakt om Lat den rätte komma in te herkijken want lievelingsvampierfilm, maar misschien dat ik dat binnenkort gewoon alsnog doe.
Audition vond ik wel echt een aanrader! De eerste 3/4 van de film gebeurt er eigenlijk vrij weinig maar ik hou daar altijd wel van en de climax maakte het wat mij betreft helemaal waard. En volgens mij heeft @vitaminwater Moloch hier wel eens aangeraden en daar ben ik het heel erg mee eens! Ik heb sowieso een zwak voor folk-horror dus hij lag ook goed in mân straatje.
Ohh miss peregrine ik heb die boeken echt verslonden als kind
Ja ik heb de boeken pas vrij laat gelezen maar vond ze ook heel fijn, beetje het zelfde gevoel als ik altijd bij de HP boeken kreeg maar dan zonder terf-connotaties lol. Vond de film niet mindblowing maar wel gewoon leuk!
En heel veel dingen zagen er in de film precies zo uit als ik ze nav de boeken in mijn hoofd had, dus nu twijfel ik of ik (stukjes van) de film al eerder had gezien of dat de boeken gewoon heel uitgebreide beschrijvingen hadden die vrij direct zijn overgenomen
Er zaten veel fotoâs in de boeken, misschien daarom?