Oh dat zou best kunnen ja! Zal de boeken wel weer eens uit de kast plukken om te kijken binnenkort
Hoe vond je Conclave?
Ik ben er dit weekend ook naar toe geweest en vond hem wel tof! Manier van filmen was rustig maar toch zat er best tempo in, en vond die onderlinge politiek ook wel geinig, had ik wel nog wat meer van willen zien.
Ik vond m heel goed!!! Gaaf gefilmd idd, goeie cast, interessant verhaal. Dikke spoiler ik vond het ook tot het eind spannend wie gekozen zou worden en toen het woord hysterectomie genoemd werd had ik echt een fysieke reactie van verbazing haha zooo vet!!! Eigenlijk een verrassend feministische film.
Het is wel een favoriet van dit jaar voor mij!
Het aanbod van mijn Pathé is zo belabberd! Ik heb oprecht het idee dat ze het minste qua aanbod hebben, terwijl het niet eens de kleinste stad is die er tussen staat!
Vind dat echt jammer want bv films zoals Anora of Lee draaien gewoon niet in deze Pathé.
De volgende Pathé is 45 rijden en dat vind ik qua tijd en benzine (zeker op doordeweekse avonden) wat te gortig. Echt zonde
Hier ook en ze hebben de openingstijden ook gewijzigd waardoor er nog minder te zien is. Ze draaien bijna alleen maar die rare Sinterklaasfilms
Ik heb een paar weken geleden in het vliegtuig back to black gwkeken, een film over het leven van amy winehouse. Betrap mezelf er vaak op dat ik er de afgelopen weken vaak aan moet denken. Indrukwekkende film!
Echt? Vond deze echt bijzonder slecht. Ze sneden zoveel onderwerpen/problemen aan, maar nergens diepgang. En ook het einde was eigenlijk gewoon een soort van niet kloppend of iig verkeerd suggestief
In de film wordt door de paparazzi ter sprake gebracht dat blake een kind krijgt. Daarna gaan ze in één stuk door naar haar dood. Alsof dat een soort direct oorzaak-gevolg ding is.
Dat kind is in mei geboren en Amy Winehouse in datzelfde jaar juli overleden.
Tussen die paparazzi scène en haar daadwerkelijk overlijden zat dus +/- een jaar
Kan zijn dat ik hem dan verkeerd heb opgevat hoor! Is ook lang geleden dat ik hem gezien heb, maar zo kwam het op mij over in ieder geval. Want na die paparazzi loopt ze toch naar boven oid?
Mijn films van de afgelopen twee maanden: My Old Ass , Bottoms en Woman of the Hour waren mijn favorieten.
Om de een of andere reden dacht ik dat My Old Ass een horrorfilm was, dus die kwam onverwacht best hard aan.
Ohh ik heb echt vreselijk gehuild bij My Old Ass deze week (was ook wel echt in een labiele staat toen ik hem keek maar ok). Maar vond het ook een leuke en grappige film daarnaast!
Eigenlijk geen knaller gezien deze maand. Wat op dit lijstje staat was van wat op Netflix/Disney staat en ik nog niet gezien had.
Ik dacht dus dat My old ass een luchtige comedy was, en daardoor ook aardig verrast door de emotionele lading op het eind. Wel een onverwachte aanrader inderdaad!
How to lose a guy in 10 days is een mega knaller joh! Love die film. Zo ontzettend grappig die.
Ik heb 'm in het vliegtuig gezien, dus niet in de beste kwaliteit. Keek er erg naar uit, maar ik vond hem dus erg saai? Wel fijne vibe weet ik nog, maar het verhaal deed me weinig. Heb 'm maar 2 sterren gegeven. Benieuwd of jij hem nou juist wel goed vindt of ook niet zo?
Ja ik weet dus niet zo goed wat ik ervan moet vinden want heb hetzelfde denk ik?
Semi spoiler I saw the tv glow
Ik snap de thematiek en het verhaal, ik snap wat ermee bedoeld wordt en ik vind het qua gevoel wel heel goed gedaan want ik vond het heel akelig aanvoelen en benauwend, maar het “klikte” verder niet ofzo? Misschien is klikte niet het goede woord, meer dat ik het alsnog aanvoelde als een vrij lege film (wat dan waarschijnlijk juist ook weer de bedoeling is)
Mijn lijstje!
A Girl Walks Home Alone at Night vond ik echt heel tof, net als Lat Den Ratte Komma In en Humanist Vampire Seeking Consensual Suicidal Person heel endearing, en samen met die twee meteen m’n top 3 vampierfilms.
Ik weet dat veel mensen niet superenthousiast waren over Maxxxine en ik snap opzich wel waarom, niet perse een heel hoogstaande film ofzo maar die verwachting had ik er ook niet bij en vond m wel echt entertaining.
Cocaine Bear vond ik verrassend leuk lol, minder slecht dan ik verwacht had. His Three Daughters had ik vrij willekeurig aangeklikt op Netflix, vooral omdat Natasha Lyonne erin zat, maar vond ik ook echt wel goed. En Rafiki was vrij straightforward qua plot maar wel echt mooi ook!
@Evenveel Ik heb I Saw the TV Glow nog niet gezien maar heb m wel hoog op mn lijstje staan, als ik eraan denk zal ik mn mening ook wel even komen posten hier