Ik heb vorig jaar dit verhaal in een podcast voor het eerst gehoord. Heel goed gemaakt en was enorm onder de indruk van dit verhaal. Raad je de film aan?
Jaa! Vond de film erg goed.
Heb gisteren Teenage Mutant Ninja Turtles Mutant Mayhem gekeken en vond hem echt heel tof!
Eindelijk de Anne+ film gezien. Een ontzettende tegenvaller (al was ik al gewaarschuwd door vrienden ). De serie is zoveel leuker!
Ik heb net Bottoms gekeken, echt een heel leuke film! Aanrader wat mij betreft
Ff al tijd niks meer gedeeld, maar sinds ik in de buurt woon van een Pathé ben ik weer lekker bezig met mijn bioscoopbezoeken.
Vorige week sneak night: Cat Person
Heeft slechte reviews, maar ik vond het een best prima film. Was eerst bang dat het horror was, maar is geen horror. Meer psycho thriller en wat zwarte humor. Echt het publiek ging helemaal stuk om bepaalde scènes. Interessant verhaal. Jonge vrouw en man gaan daten. Hij is nog al ongemakkelijk en heeft best vreemde vibes. Ondanks dat zij ook de creeps krijgt blijft ze in contact. Vond het verhaal op sommige vlakken best herkenbaar in huidige tijdsgeest. Ik zou hem wel aanraden om te kijken. Weer even wat anders dan de al die grote films.
The Beekeeper
Ja… gewoon een Jason Statham film. Verwacht overdreven verhaallijn, veel actie en Jason Statham in de spotlight. Prima om weg te kijken, maar zou niet persé ervoor naar de bios gaan (zeker geen Imax).
Mean Girls
Ik heb eigenlijk niks met musicals, maar vond het zoveel leuker dan ik verwacht had. Als je er gewoon heen gaat met de ‘het is een musical’ film dan is het goed te doen. Ik heb best genoten. Natuurlijk zat er veel herkenning in. Het is wel stuk oppervlakkiger dan de o.g Mean Girls film, maar is natuurlijk gebaseerd op de musical. Dus kan mij voorstellen dat de musicalfilm wel heel erg 1 op 1 is met de musical. En las dat iemand hier zei dat de liedjes niet blijven hangen. Ik heb al hele tijd dat liedje in mijn hoofd van Regina George xD.
Heeft iemand hier Letterboxd? Misschien leuk om elkaar te volgen
Moet echt ff aan de slag om de 150 films te halen
Geen Barbie/Mario crossover tijdens de Oscars
Ik baal
Ik zag gisteren bij Sneak Night van Pathé The Color Purple. Die film draait vanaf morgen in de bios… Heb eigenlijk nooit gehad dat een sneak night was van een film die dezelfde week in première ging. Vond ik jammer en vele met mij. Ik heb in 1 maanden tijd 3 musicals gezien in de bios en ik ben nogeens van de musicalfilms
Oja… mensen die klappen na de film. Sinds wanneer is dit ook een ding in NL? Hoor het nu echt vaak
Is die film nog wat?
Huh klappen bij een film heb ik nog nooit meegemaakt
Net One Life gezien. Erg indrukwekkend en zeker een aanrader om te kijken. Ik heb het originele fragment al vaak op YouTube voorbij zien komen, maar nu weet ik ook het achtergrondverhaal.
En ja, ik heb gehuild
Even een oude film: net voor het eerst while you were sleeping gezien en echt lang geleden dat een romcom me zoveel kriebels geeft
Ik heb zojuist ‘All of us strangers’ gezien en moet er nog even van bijkomen! Het is echt zo’n film waar je nog lang over nadenkt over de vraag wat je nou hebt gezien en wat er mee werd bedoeld. Vond het een hele mooie en emotionele film met sterke acteurs. Overigens heeft Paul Mescal me daarin nog nooit teleurgesteld (even afkloppen).
Ah daar wil ik mss morgen heen! Ik vind alleen de omschrijving zo vaag, dus geen idee wat ik moet verwachten. Ook qua genre. Vond je het wel een aanrader?