Filmtopic #2

Bedankt voor de tip en ik sluit me helemaal aan bij dat je hem gewoon moet gaan kijken!

4 likes

Net Wicked gezien en ik ben echt verrast. Ik ben filmmusical hater nummer 1, maar bij deze film stoorde het niet.
De film duurde idd iets te lang. Je merkt dat de regisseur iets te vaak de onnodige, dramatische pauzes voor reacties in de film gestopt heeft (Marvel doet dit ook bij iedere cameo of quote uit de strips).
En ik ben geen fan van een deel 2. De films worden er langdradig van en je bent de helft al vergeten wanneer deel 2 te zien is. Hopen dat deze film wel op de geplande datum uitkomt en niet, zoals bij de motherfuckers van Sony, opeens de film opnieuw bewerkt moet worden oid.

1 like

Welke (nieuwe) kerstfilm is leuk om te kijken? Ik had hoge verwachtingen van Our Little Secret maar die was zo ruk

Geen aanraders helaas, maar het kan nog slechter! Dus Merry Gentlemen, Hot Frosty en Falling for Christmas hoef je ook niet te proberen, ik vond Our Little Secret zelfs nog de beste uit dit rijtje :sweat_smile:

5 likes

Oh ja Falling For Christmas was ook verschrikkelijk idd, ik trap telkens in die Lindsay Lohan scam maar het had gewoon bij Mean Girls moeten blijven

3 likes

Ik vond die ‘t was the Christmas text ofzo best oke!!

4 likes

The nutcracker vond ik ook niks en heb ik zelfs af gezet

2 likes

Meet Me Next Christmas was pas kut. Werd er gewoon agressief van.

1 like

Haha daar was ik gister ook aan begonnen maar na een kwartier afgezet

2 likes

Ik vond A Biltmore Christmas wel erg leuk. Is niet helemaal nieuw, komt namelijk uit 2023, maar staat pas net op Videoland

5 likes

Bij de supermarkt kwam ik een puzzelboek tegen met het onderwerp films. Er staan hele leuke puzzels in en met veel verschillende thema’s en vragen. Ik vind hem wel een beetje duur maar van wat ik zo snel zie is dat het wel waard.

https://www.denksport.com/puzzel/varia/quiz-puzzelen

4 likes

Ja leuk, ik koop deze vaak! Ze hebben vaak ook een top 2000 variant en iets met sport en dieren

2 likes

Argh waarom klopt de beschrijving niet? :smiling_face_with_tear:

2 likes

Net Il Treno Dei Bambini gezien, hele mooie en goede film vond ik. Ben de hele film emotioneel geweest; continu lopen janken, veel food for thought. Echt een aanrader.

2 likes

Heb net twister gezien in de sauna. Een film die precies doet wat je er van verwacht! Wel toevallig dat daisy edgar jones ook net in mijn laatste film speelde (fresh, echt een aanrader!)

1 like

Ik heb net ‘A Dog’s Way Home’ gezien en omg ik heb bijna de hele film gejankt ik kan echt niet tegen hondenfilms

1 like

:open_mouth:

4 likes

Ja het is niet letterlijk in de sauna, maar gewoon in het welnesscomplex! Je er liggen ook allemaal kleedjes en je kan eten bestellen en ze hebbe vaak redelijk nieuwe films! Zo hadden ze die dag ook it ends with us.

4 likes

Waar kijk je dan die films op? Met z’n allen op een scherm of een eigen scherm?

1 like

Gister Mufasa gezien en ik vond het echt een prachtige film! Weer zo mooi gemaakt en het verhaal, wat zich afspeelt vóór The Lionking, is ook heel goed.

De muziek is uiteraard ook weer zó mooi!

7 likes