Argh waarom klopt de beschrijving niet? ![]()
Net Il Treno Dei Bambini gezien, hele mooie en goede film vond ik. Ben de hele film emotioneel geweest; continu lopen janken, veel food for thought. Echt een aanrader.
Heb net twister gezien in de sauna. Een film die precies doet wat je er van verwacht! Wel toevallig dat daisy edgar jones ook net in mijn laatste film speelde (fresh, echt een aanrader!)
Ik heb net āA Dogās Way Homeā gezien en omg ik heb bijna de hele film gejankt ik kan echt niet tegen hondenfilms
![]()
Ja het is niet letterlijk in de sauna, maar gewoon in het welnesscomplex! Je er liggen ook allemaal kleedjes en je kan eten bestellen en ze hebbe vaak redelijk nieuwe films! Zo hadden ze die dag ook it ends with us.
Waar kijk je dan die films op? Met zān allen op een scherm of een eigen scherm?
Gister Mufasa gezien en ik vond het echt een prachtige film! Weer zo mooi gemaakt en het verhaal, wat zich afspeelt vóór The Lionking, is ook heel goed.
De muziek is uiteraard ook weer zó mooi!
Ik ben gisteravond naar Monsiour Aznavour geweest en hoewel ik het een heerlijke film vond om naar te kijken, met name ook door de muziek, miste ik wel echt verdieping. Er was zoveel te vertellen dat het nogal gehaast werd en het oppervlakkig bleef.
Ik vond hem ook heel leuk!! Moest al huilen in het begin omdat ik wist dat het niet voor altijd zo zou zijn tussen hen š„¹š„¹
Ja omg, dat nummer āmy brotherā ![]()
![]()
Lekker roasten dan, ik heb er gewoon van genoten haha!
Ik vond het ook gewoon leuk sorry maar ik vergelijk het ook niet met de OG Lion King. Als je die van 2019 niks vond dan ga je dit wss ook niks vinden maar ik vind ze beide heel leuk.
Ik heb gisteren Red One gekeken en ik vond het echt een hele vermakelijke kerstfilm. Actie, geen romcom.
Gaat over dat de kerstman (codenaam Red One) wordt ontvoerd vlak voor kerstavond. The Rock speelt zijn hoofdbeveiliger en Chris Evans speelt een hacker/bountyhuntertype die niet in de kerstman gelooft, maar gedwongen wordt om mee te zoeken.
Paar keer hardop gelachen wel. Dus, aanrader voor dom vermaak.
Ik heb twee cinemacouchers gevonden bij het opruimen die dit jaar nog op moeten haha. Denk dat ik Wicked voor de tweede keer ga kijken en Young Hearts.
Srry maar dit is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien
ik ga wel echt stuk om de nepheid
Ik was minder positief.
De visuals zijn mooi, maar ik vond het jammer dat ze hebben geprobeerd de gezichten meer emoties te geven. Het zag er nu nep uit
spoiler
De terugblikken naar Timon en Pumba waren echt overbodig en niet grappig. Ik vond het plot zwak en veel scĆØnes waren hergebruikt uit deel 1/andere Disney films. Het cameragebruik vond ik irritant. Weer een trucje door zich direct naar de kijker te richten.
Het viel me echt een beetje tegen helaas, misschien dat ik daarom erg kritisch ben. Visueel mooi, super knap hoe ze bijvoorbeeld de details van wimpers en sneeuw hebben weten te maken. Om toch positief af te sluiten
Ja ik vond hem ook verrassend leuk! Lekker spannend, en Taron is fijn om naar te kijken.
Grappig hoe dat verschilt, ik heb me geen moment gestoord aan wat jij omschrijft haha!