Filmtopic #2

Ik ben gisteravond naar Monsiour Aznavour geweest en hoewel ik het een heerlijke film vond om naar te kijken, met name ook door de muziek, miste ik wel echt verdieping. Er was zoveel te vertellen dat het nogal gehaast werd en het oppervlakkig bleef.

2 likes

Ik vond hem ook heel leuk!! Moest al huilen in het begin omdat ik wist dat het niet voor altijd zo zou zijn tussen hen 🄹🄹

2 likes

Ja omg, dat nummer ā€˜my brother’ :sob::cupid:

3 likes

Ja doei! Ik geloof hier niks van @cam en @Nysmn :face_with_raised_eyebrow:
Maar ik ben wel overtuigd om te gaan en te roasten

3 likes

Lekker roasten dan, ik heb er gewoon van genoten haha!

1 like

Ik vond het ook gewoon leuk sorry maar ik vergelijk het ook niet met de OG Lion King. Als je die van 2019 niks vond dan ga je dit wss ook niks vinden maar ik vind ze beide heel leuk.

1 like

Ik heb gisteren Red One gekeken en ik vond het echt een hele vermakelijke kerstfilm. Actie, geen romcom.

Gaat over dat de kerstman (codenaam Red One) wordt ontvoerd vlak voor kerstavond. The Rock speelt zijn hoofdbeveiliger en Chris Evans speelt een hacker/bountyhuntertype die niet in de kerstman gelooft, maar gedwongen wordt om mee te zoeken.

Paar keer hardop gelachen wel. Dus, aanrader voor dom vermaak.

6 likes

Ik heb twee cinemacouchers gevonden bij het opruimen die dit jaar nog op moeten haha. Denk dat ik Wicked voor de tweede keer ga kijken en Young Hearts.

Srry maar dit is echt de slechtste film die ik ooit heb gezien :joy: ik ga wel echt stuk om de nepheid

3 likes

Gisteren Carry On gekeken en ik vond het echt sinds tijdens weer eens een film waar ik tenminste mijn aandacht bij kon houden. Ben de laatste tijd nogal snel afgeleid.

Misschien dat Taron Eggerton er ook wel een aandeel in had…

5 likes

Ik was minder positief.
De visuals zijn mooi, maar ik vond het jammer dat ze hebben geprobeerd de gezichten meer emoties te geven. Het zag er nu nep uit

spoiler

De terugblikken naar Timon en Pumba waren echt overbodig en niet grappig. Ik vond het plot zwak en veel scĆØnes waren hergebruikt uit deel 1/andere Disney films. Het cameragebruik vond ik irritant. Weer een trucje door zich direct naar de kijker te richten.

Het viel me echt een beetje tegen helaas, misschien dat ik daarom erg kritisch ben. Visueel mooi, super knap hoe ze bijvoorbeeld de details van wimpers en sneeuw hebben weten te maken. Om toch positief af te sluiten

1 like

Ja ik vond hem ook verrassend leuk! Lekker spannend, en Taron is fijn om naar te kijken.

Grappig hoe dat verschilt, ik heb me geen moment gestoord aan wat jij omschrijft haha!

1 like

Ik heb hem ook net gekeken, de spanning zit nog in mijn lijf. :joy: Maar wel een verrassende film inderdaad.

Ik kom net terug van Mufasa en ik moet toegeven dat hij beter was dan verwacht. Het begin al met die iconische stem van James Earl Jones :sob:
Het verhaal was niet heel bijzonder of sterk en zal me ook niet echt bij blijven. Net als de muziek. De animatie was aan de ene kant beter dan de eerste film, maar ook weer niet? Ja, lekker duidelijk, maar soms leek het wel alsof ik naar een 4D pretparkfilm keek.
Maar ja, HET KIJKT LEKKER WEG en je zal je wel vermaken.

4 likes

Ik moest alleen wel heel hard lachen om Theo Rossi met zijn verschrikkelijke bril en die rare snor. Voor mij blijft hij altijd Juice uit SOA en hem nu in deze rol te zien met haar, snor en bril… dat was even wennen.

1 like

Net deze gezien… :star_struck: schattig en soms ook wel spannend verhaal in een mystieke wereld. Echt van genoten.

14 likes

Jaaa, heeft een beetje wat weg van een PS2 spel haha. En die geluidjes zijn zo heerlijk.

Weet je dat ik echt tijdens de film dacht dat ik het super leuk zou vinden om in zo’n wereld rond te lopen in een spel. Bestaat zoiets? Ben helemaal niet thuis in de game wereld maar vond het echt magische vibes. Kijk nu trouwens ook lotr haha dus ben wel in die mood nu

1 like

Jaaa ik vond deze film echt geweldig! Komt denk ik ook omdat ik zelf een zwarte kat heb die me zo erg aan deze kat deed denken :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes