Beste wat ik dit jaar heb gezien is denk ik Aftersun. Ik vond NOPE ook tof en Alien: romulus ook een leuke film echt zo’n vanouds entertaining film. Four weddings and a funeral heb ik dit jaar voor het eerst gezien en die vond ik ook heel leuk.
Slechtste Roadhouse en Wedding Crashers echt vreselijk. Ook niet “grappig slecht” maar gewoon kut.
Dit heb ik nog gekeken in December.
Ik vond Trap dus wel leuk slecht ofzo, nog best een entertaining film voor alle slechte reviews. Maar ik heb me eerder ook goed vermaakt met Old bijvoorbeeld.
No exit wel een vermakelijke film, niet mega spannend en het vliegt enigszins uit de bocht met twists maar niet erg.
The Substance vond ik een goede film (Vond het vooral geniaal hoe het uit de hand liep en bloed alle kanten opspoot toen het monster op het podium stond) maar ik “miste” ook iets ofzo? Misschien ook door de hype eromheen, het is gewoon een goede film maar ik was totaal niet verrast door wat er gebeurde omdat het al lang en breed duidelijk was wat er ongeveer zou gaan gebeuren. Soms lag het er ook iets te dik bovenop bijvoorbeeld dat ze die arts tegenkwam die haar the substance had aangeraden, volgens mij met zo’n hele duidelijke verwijzing/flashback terwijl als dat vager was geweest je er zelf ook wel achter had kunnen komen Nou ja verwachting vs. realiteit denk ik?