Filmtopic #2

Waar zie je dit eigenlijk?

3 likes

Ik kreeg het in mijn mailbox!

:sweat_smile: Alle 5 films die ik in de bios heb gezien waren met mijn dochter.
Inside out 2, De Wilde Robot, Verschrikkelijke Ikke 4, Vaiana 2 en Garfield.

5 likes

Haha ik had: je begon het jaar met Fien & Teun en eindige het jaar met Dikkie Dik 2! :joy:

Als het goed is heb je een e-mail gekregen van Club PathĂŠ. Staat bij reclame in Gmail

@FrauHelga oh ik heb Avontuurlijke Actieheld als alter ego, maar ik heb niet het idee dat ik veel actiefilms heb gekeken? :joy:

1 like

Dan heb je ook wel meteen twee van de beste films van het jaar te pakken, ook t.o.v. de volwassen films

5 likes

Ik vond dat echt enorm mooie films inderdaad!

2 likes

Net terug van Better Man en wtf?! Deze film is echt goed! Ik had er niet heel veel van verwacht, maar ik vind de twist met de aap eigenlijk wel heel leuk gedaan.
Heb vroeger heel veel met mijn moeder naar Robbie Williams concerten en optredens gekeken en vond het leuk om het ook weer in de film te zien (maar voel me nu ook oud?!).

7 likes

Ik was ook gister bij babygirl en heb de hele nacht seksdromen gehad over samuel

6 likes

Ik heb gisteren a real pain gezien met Kieran Culkin, was erg grappig en mooi, aanrader!

6 likes

Wajoooow net ‘Rescued by Ruby’ gezien op netflix, waargebeurd verhaal. Echt een hele goede film en dat einde raakte me recht in mijn hart, niet normaal.

1 like

Ik was gister bij kraven the hunter, weinig over te melden behalve dat het een lust is voor het oog. Maar goed, er kwam toen een trailer van Se7en, die komt weer in de bios. Ik heb die nog nooit gezien dus daar ga ik zeker heen

2 likes

Ik had dus zoveel verwacht van deze film en die scène door de trailer. Father figure is zo een sexy nummer, maar moest bijna lachen tijdens die scène. Gewoon een niet bijzonder aantrekkelijke skinny white boy die niet kan dansen. Deze scène had zoo sexy kunnen zijn haha

4 likes

Verkeerde topic?

4 likes

Omg ik kan niet wachten tot deze op Netflix staat en ik Oscar winnares Ariana DeBose deze zin hoor zeggen: “My grandmother died, and then I never saw her again”. Zij moet echt een nieuwe agent zoeken.
Maar de SSU heeft echt de beste dialogen!
“Hope the spiders were worth it mom”.

Rip SSU. Gone too soon.

1 like

hahaha ja daar moesten we ook om lachen :joy: waren wel meer domme dingen. Maar ja hij is gewoon heel knap en die dieren en die natuur was ook wel mooi

3 likes

Ja haha, volgens mij was ik hier gestart omdat ik wolfman had gezien gisteren om vervolgens met mijn adhd hoofd bij de plaatselijke Selling sunset te eindigen :joy:

Enfin, wolfman. Vermakelijk maar niet perse goed!

3 likes

Trueee!

Wat zijn jullie favoriete dans films? Het liefst recentere titels!

2 likes

Se7en, de versie met Brad Pitt of komt er een nieuwe van uit?

Dansfilms, als in: een film in welk genre dan ook waar dansen centraal in staat?

And Then We Danced - Levan Akin - 2019
Climax - Gaspar NoĂŠ - 2018
Suspiria - Luca Guadagnino - 2018

3 likes