Ja klopt als dans maar centraal staat en ook elke dansstijl is goed. Ik ben alleen iets minder vna horror en hele enge dingen maar ik had er niet aangedacht dat er ook zulke dansfilms gemaakt konden worden. De films die je tipt klinken in elk geval goed al weet ik niet of ik Suspiria durf te kijken.
Dan moet je climax ook echt niet kijken en suspiria is ook wel echt horror
Black swan? Ook wel een thriller maar heeel goed
Ah oké ik hoopte dat climax nog mee zou vallen maar dan sla ik die ook maar over, bedankt voor de waarschuwing. Soms vind ik het best jammer dat ik dat niet durf maar goed genoeg andere opties.
@Nysmn ja die is goed die heb ik een aantal jaren geleden gezien en was spannend maar ging net! Ik vind die kostuums en het kleurgebruik ook zo mooi gedaan.
Houd je niet van alle horror? And Then We Danced is dan in ieder geval safe! Climax is echt een van mân favoriete films. Het is zoân bizarre mysterieuze film, ik zou âm echt iedereen willen aanraden. Maar er zitten wel vieze stukjes in ja.
haha geinag dat het over dansfilms gaat, ik wilde net iets komen posten mbt honey
ik vind dat er op letterboxd voor sommige films leeftijd en/of gender restricties moeten komen wanneer je 1 of 2 sterren wil geven. ik had laatst honey gekeken ( nostalgisch feest voor een 00âs hart) en wilde m ff in mn gekekenlijst zetten en ofcourse 5 sterren geven, en ik zag dat iemand die ik volg (weet niet meer waarom eigenlijk) die 10000% een witte man van middelbare leeftijd is hem 1!!! ster had gegeven.
meneer ga weg dit is niet voor jou en jouw mening is extreem irrelevant! vind dat die punten minstens niet bij de gemiddelde ratint geteld moeten worden hoor
dirty dancing 2 met diego luna is underrated trouwens in de oldskool dans romcoms, diego luna!!
âDancing with you is like dancing with my motherâs ironingsboardâ
Ik hou van die film.
Oooh dat is zoân domper wanneer mensen zonder verstand een slechte rating geven.
Ik keek vorige maand Last Christmas. Geweldige film, lekker cheesy en een geweldige cast (lust voor het oog voor de biseksuelen). Heeft het een 2.8. Excuse me?!?!?!
The white crow vond ik een echt prachtige ballet film
triangle of sadness staat op NPO+!
Ik heb zoân rare film gezien, Wild Mountain Thyme. Het is romantisch/drama/komedie maar het is vooral vreemd. Ik weet niet of het nu raar is op een goede manier, ik vond bijvoorbeeld wel dat de twee hoofdpersonages goed speelden of raar op een stomme manier. Er zaten nog wel wat van die achterhaalde dingen in, het is ergens een soorts sprookje want in welke tijd het afspeelt is niet heel concreet. Er zijn telefoons en vliegtuigen enzo maar de boerderijen en de kleding is behoorlijk oubollig, behalve dan van die Adam. Ik vond het eind gesprek Ik voel me een bij en jij bent een bloem nogal bijzonder. Is dit een grap willen ze bepaalde mensen op de hak nemen of is het serieus? Het lijkt het laatste maar het is lastig om in mee te gaan want het is heel kort en maar zo voorbij. Ik vond die scĂšne trouwens wel goed, het beste van de hele film.
Vandaag naar The Room Next Door geweest, maar ik vond het niet helemaal oprechte dialogen, het leek gewoon alsof ik naar een script keek. Wel mooi verhaal wat ook zeker zijn sterke punten heeft, maar moet deze even laten bezinken, maar ik kwam er niet helemaal lekker in.
Oooh wat heerlijk dat je se7en nog nooit hebt gezien, een van mijn favorieten
Ik heb echt wakker gelegen van die film toen ik hem voor het eerst gezien had. Ik was toen 12, veel te jong natuurlijk, maar ook nu vind ik het nog steeds een geweldige film.
Ik ook, ik was 15 en ik kan me nog steeds bepaalde scenes voor de geest halen. Weken nachtmerries van gehad (maar ik kan ook wel echt nergens tegen hoor, ik vind alles eng).
Bij mij heeft hij dus als kind zijnde helemaal geen indruk gemaakt! Ik denk in alle eerlijkheid omdat ik hem niet volledig begreep en wat te jong was! Ik kijk er ontzettend naar uit!
Mijn lievelings maandagavond besteding is door de Pathé app struinen op zoek pareltjes (met name arthouse films waar ik goede verhalen over heb gehoord, maar welke minimaal in mijn bios draaien) en daar kaartjes voor scoren!! Net weer 3 films gereserveerd: se7en, the brutalist en een sneak night!