Ja er gaan ook geruchten dat Scott Foley weer opduikt. Wel benieuwd wat ze van plan zijn met de nieuwe film.
Hopelijk niet van die gare weerkaatsingen in spiegels zoals ze bij Skeet Ulrich gedaan hebben in de laatste twee films.
Gister naar Companion geweest.
Ik had de trailer niet bekeken van tevoren, en had op basis van deze beschrijving kaartjes gekocht:
âNew Line Cinema, de studio achter âThe Notebookâ, nodigen je uit voor een nieuw soort liefdesverhaal⊠Wanneer een miljardair overlijdt, wordt een reeks gebeurtenissen in gang gezet voor Iris en haar vrienden tijdens een weekendje weg op zijn landgoed.â
Ik ging dus uit van een soort romantische film, haha nou dat pakte even totaal anders uit
Meine gute, niet mijn genre dit. Geen slechte film overigens.
Ik heb net voor 1 euro 3 maanden Mubi aangeschaft, helemaal zin om filmfestival films te kijken.
Ik heb gister A Complete Unknown gezien. Ik weet eigenlijk niks van Bob Dylan maar vond hem alsnog wel leuk. Veel muziek natuurlijk, ook van andere artiesten uit die tijd. Wel vonden wij dat het einde een beetje afgeraffeld was. Chalamet deed het wel echt heel goed.
Hebben jullie ook bij de Pathé de Mystery Classic? Zal het wat zijn?
Als iemand - ahem, een filmbro- ooit in een podcast, in een youtube video of zomaar tegen je zegt dat je Mank moet kijken, doe dit dan niet!
Mijn hemel, wat een saaie en trage film. De film gaat over Herman Mankiewicz en hoe hij Citizen Kane heeft geschreven, op het idee kwam en alles er omheen. In theorie een erg interessante film, maar deze film is dat voor mijn gevoel niet.
In die tijd was die beste man in de 40 was en door een 60 jarige Gary Oldman gespeeld wordt. In flashbacks, waar er veel te veel van zijn, is Mankiewicz zelfs in de 30. Nou⊠wat een flop! Ik snap ook niet hoe Gary Oldman voor deze rol voor een Oscar genomineerd is.
Het enige interessante aan de film is Amanda Seyfried die Marion Davies speelt. Het verhaal van Marion Davies en William Randolph Hearst heb ik altijd al interessant gevonden.
Ook vind ik de belichting van de film niet altijd even mooi. Geen idee of dit digitaal is gefilmd (vast wel), maar soms lijken de acteurs in de achtergrond te blenden. Heel jammer.
Het is dat ik Citizen Kane al ooit gezien heb en ik die film echt heel goed vind, want als ik Mank eerst gezien zou hebben, zou ik denk ik minder snel geneigd zijn om Citizen Kane te gaan kijken.
Ik ben vanavond naar de nieuwste Bridget Jones geweest en ik vond het tegenvallen. Had ook niet echt hoge verwachtingen en ik wist niet meer zo goed wat er in de laatste film was gebeurd. Verhaallijn was voorspelbaar en op sommige punten afgeraffeld.
Ik vond de film sowieso te lang duren (ruim twee uur) en de grapjes blijven hetzelfde. Ik weet ook niet wat Renée met haar ogen heeft gedaan, maar de hele film leek het of ze dichtgeknepen ogen had. Emma Thompson vond ik met haar 5 min screentijd nog het leukst!
Wat jammer dat het niet zo was. Bij de podcast van afgelopen week van culture bagage waren ze ook niet zo positief en dat komt wel wat overeen met wat jij zegt.
Ja, heel erg mee eens. Ik vond hem gezapig, saai en herhalend
Ik vond hem eigenlijk wel leuk. Ik heb trouwens nog nooit Bridget Jonesâ baby gezien, en vooral de eerste heel vaak. Ja het is niet spannend of mega verrassend, maar dat had ik eigenlijk ook niet echt verwacht bij deel 4. Gewoon even wat nostalgie, Emma Thompson en hier en daar een mini traantje. Lage verwachtingen maar gewoon prima vermaak eigenlijk. Ook wel eens lekker zo een film tussendoor.
Eens! Ik vond de andere films veel leuker. Er zaten leuke stukjes in de film hier en daar, maar het miste wel echt iets. Dat kan ik trouwens alleen maar zeggen over het gedeelte van de film voor de pauze in de bioscoop, want ik ben in slaap gevallen kort nadat de film weer begon en heb alleen de laatste 5 minuten gezien. Is ook de eerste keer dat me dat overkomen isâŠ
Ooh Bridget Jonesâ Baby vind ik heel leuk! Zeker het kijken waard!
Ik heb juist echt genoten van Bridget Jones, eigenlijk. Het is geen filmisch hoogstandje, nee.
Maar ik vond het grappig en aandoenlijk en gevoelig.
Vernieuwend is zeker niet, maar het is de 4e film in een reeks over hetzelfde personage, tuurlijk is het niet nieuw.
Maar goed, Renee Zellwegger, Hugh Grant en Chiwetel Ejiofor kunnen in mijn ogen sowieso vrij weinig fout doen, haha.
En ik zeg het niet vaak, want kind acteurs zijn negen van de tien keer echt ultra kut, maar deze twee hebben prima werk afgeleverd
Ja ik vond het ook te âgemaaktâ ofzo met het ongekamde haar, haar loopje, de grapjes⊠tuurlijk is het herhaling maar de eerste films waren echt authentiek voor mân gevoel (of ik heb gewoon heel erg nostalgisch gevoel erbij haha)
Ik heb Home Alone 3 weer eens gekeken. Vroeger vond ik die film fantastisch en de film is nog steeds erg leuk. Ik was helemaal vergeten dat het behoorlijk serieus begint met dat hele verhaal over die chip. Deze film word helemaal afgebrand op oa movie meter maar ik snap niet waarom. Het is een leuke kinderfilm die nu nog steeds prima te kijken is. Wel wat ouderwetse dingen maar in de film gebeurt heel veel wat gewoon grappig blijft. Maar goed ik ben nu wel benieuwd wat vinden jullie de beste home alone film?
- Home alone
- Home alone 2
- Home alone 3
- Home alone 4
- Home alone 5
- Home alone 6
0 stemmers
6??? Ik heb iets gemist geloof ik.
Ik ben afgehaakt na 2 omdat de acteur die Kevin speelde iemand anders werd
Ja is vreselijk kut die film! Met een arrogant Brits rotjochie (de personage, niet de acteur natuurlijk)
Kinda Pregnant (Netflix) is zo raaaaar, wel afgekeken tho