Niet gezien maar vind Mubi sowieso een aanrader!
Mubi is nu een euro voor 3 maanden, echt doen.
Heb je een link toevallig? Via de mubi site zie ik alleen de eerste 7 dagen gratis
Er is trouwens ook een nieuwe film uit van de makers van my life as a zuchini! Die film is volgens mij door best veel mensen hier gezien. De nieuwe film ziet er heel tof uit, gaat over de jungle en het klimaat.
Op filmkrant.nl staat ook een leuk interview met de maker
Haha jaa vond ik ook. Heb sowieso het idee dat alles met amy schumer altijd net te cringe en te slecht is
Zoals haar zionistische opvattingen bijv, cancel de bitch
Oohh ugh heb me nooit echt verdiept in haar maar bah
Kan die vrouw echt niet aanzien, verbaas me dat mensen überhaupt die film aanklikken op netflix.
Gister naar Bridget Jones geweest en ik liep teleurgesteld naar huis.
Ik ben vanavond geweest en vond het eigenlijk wel leuk. Gewoon compleet hersenloos vermaak en ik heb een crush op Leo Woodall. Wel super irritant dat er dan van die groepen vrouwen van middelbare leeftijd in de zaal zitten die om echt alles keihard gaan lachen. Zo extra
Ik kwam laatst The Addams Family tegen op netflix uit het jaar 1991. Ik kon me niet meer herinneren hoe die film ging dus weer gekeken. Was echt weer leuk om die film te kijken. Beetje jeugdsentiment want deze film en deel 2 moest mijn vader vroeger opnemen op videoband wanneer die op tv kwam omdat ik ze zo leuk vond. Ik ga binnenkort deel 2 kijken.
Ik heb weer eens een filmweekend gepland, morgen naar Diamant Brut en zaterdag naar Gummo. Wil ook nog heel graag naar Companion maar die draait alleen ‘s NACHTS (21:30 op een doordeweekse dag)
Ja had ik laatst ook, de film duurde zó lang
Bij mij is die euro wel afgeschreven maar het abonnement nooit geactiveerd, klantenservice reageert ook niet. Bedrag staat niet in reservering dus heel gek.
Ik heb Alles Op Tafel gekeken, en hoewel ik normaal Linda de Mol niet zo denderend vind, vond ik dit wel een hele goede film. Zeker voor een Nederlandse film! Van de maakster van Oogappels en er zitten ook enkele bekende gezichten uit die serie in de film.
Dit is een remake van Perfetti Sconosciuti, wat echt een aanrader is. Ik heb Alles op tafel nog niet gezien, ben wel benieuwd.
Dat las ik na het kijken pas, en blijkbaar zijn er hier heel veel remakes van! Als het origineel ergens te streamen is, wil ik die ook nog wel zien.
Ik had een flauwe Nederlandse film verwacht maar ik ben echt positief verrast.
Ik ben gister naar Sing Sing geweest en ik vond het echt zo’n mooie, verrassende film. Het voelde op een bepaalde manier een beetje als een sprookje, doordat er vrijwel geen gevangenisdrama in voorkomt zoals we denk ik gewend zijn van films die zich in een gevangenis afspelen, dus dat het een alternatief verhaal vertelt. Bijna een beetje feelgood? Maar helemaal niet oppervlakkig, echt heel erg mooi.
Mooi! Vond ik ook!!
Ga zo naar The Brutalist, erg benieuwd! Nog nooit zo’n lange film gezien denk ik.
Ik was ook een beetje “bang” voor de brutalist maar vond het erg goed te doen. Je bereid je uiteraard ook voor op een enorm lange zit.
Sing Sing is een van mijn favorieten geworden dit jaar!