Vandaag Last Breath gezien. Zat de hele tijd met zo’n naar gevoel door deze film (op een goede manier hahaha). Soort claustrofobie gemixt met spanning, want dit is geeeeen baan voor mij!
Ik vond hem ook spannend! Wel echt bizar dat het waargebeurd is
Ik ben gisteren naar the working en and aftermath geweest. Ze hadden allebei slecht op hun eigen manier, maar ik heb wel een vermakelijke avond gehad.
Na in januari en februari bij elkaar 98 films gezien te hebben, heb ik het in maart bij 5 films gehouden. Ben nu meer met series en boeken bezig, ook fijn!
Oh eigenlijk maar 3 films, want de onderste 2 zijn natuurlijk miniseries.
Er zaten nog wat Oscars-gerelateerde films tussen deze maand, waarvan ik Nickel Boys (Prime) zeker wil aanraden. Over twee jongens op een tuchtschool (die echt heeft bestaan) in de 1960s in Florida. Het is heel bijzonder gefilmd vanuit de POV van de hoofdpersonen zelf. Elk frame is een kunstwerk, prachtige en pijnlijke film.
Mickey 17 had ik vrij hoge verwachtingen van, dus in die zin viel hij een beetje tegen, maar alsnog vermakelijk.
All quiet on the western front (die uit 2022, Netflix) was erg indrukwekkend.
Totally Killer (Prime) vond ik echt een fijne film voor even tussendoor, lekkere 80s vibe, matig tijdreisverhaal, maar daardoor juist leuk.
Ik zag een trailer voor warfare en
ik was er helemaal stil van
Vanavond naar dubbel zes, die zal wel lekker wegkijken
Iemand Queer al gezien?
Die met Daniel Craig? Dan ja!
Ja! Wat vond je ervan? Elk dorpje of stadje heeft hier een eigen bioscoop en tickets zijn nog onder de 10 euro. Zo chill!
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik niet bij Queer ben weg gelopen, wat was dat een lange zit. Wel grappige fun fact, mijn stage begeleider heeft een kleine rol in de film, kwam ik wel pas achter nadat ik al was geweest haha.
Ja ik vind het een heel moeilijke film om uit te leggen. Hij begon voor mij heel goed eigenlijk, maar op een gegeven moment ging hij in een soort overdrive/ koortsdroom modus. En dat kan ik meestal wel waarderen, maar hier vloog hij uit de bocht.
Man naast mij zat op een gegeven moment ook hardop met Wat de fuck haha.
Ik heb het volgens mij uiteindelijk 3 sterren gegeven op Letterboxd.
Ja, en ik vond hem erg tegenvallen! Begin was wel boeiend maar op een gegeven moment dacht ik echt van pfff duurt lang allemaal/rare verhaallijn en ik miste echt diepgang in de personages.
Haha, ik heb Queer drie keer gezien. Vond hem intrigerend, om de een of andere reden pakte hij me wel.
@Luzarl wat vond je van Dubbel Zes? Ik vond hem zó slecht…
Ik ook ![]()
![]()
![]()
Death of an unicorn vond ik leuk! Heerlijke cast ook
Ik zag vandaag aankondigingen van een nieuwe Wes Anderson film (je hoeft de trailier niet te zien want het ziet er precies zo uit als je nu in je hoofd hebt) en een nieuwe film (remake van Koreaanse film) van Lanthimos met Emma Stone en Jesse Plemons
En ik ben het echt zat
het klinkt allebei vreselijk. Echt zin in nieuwe regisseurs/acteurs/geen remakes maar originele films