Oh! Ik ga morgen, ik ben benieuwd
Ik ben gisteren naar En Fanfare geweest - hartverwarmend verhaal en lekker gejankt op t eind. Echt een aanrader!
Zat al een tijdje te wachten tot One of Them Days uit is, vond 'm leuk! Niet zoân standaard komedie en ook leuke acteurs
Zojuist gezien;
Zoân moeilijk einde. Maar verder echt een goede film. Wat speelt het hoofdpersonage goed en sterk. Helemaal fan van haar.
Oh ik wilde hier gisteravond zo graag heen, maar zit sinds zondagavond ziek thuis. Hopelijk kan ik er eind deze week heen
De Pathé app is vernieuwd en ik vind hem echt verschrikkelijk. Zo onoverzichtelijk. Ik kies altijd tussen 2 bioscopen en dan kon je dat altijd heel chill onder elkaar zien wat er draaide, en nu niet meer.
Wil nu ook 2 tickets kopen en kan nu ook niet handig vinden hoe ik dat doe voor iemand anders met een Unlimited kaart. Zo ruk.
Ja vreselijk is het, in de oude zaten veel bugs dus ik was wel voor een nieuwe app maar dit is nog slechter. Ongelofelijk dat een bedrijf als Pathe het gewoon niet goed in orde heeft haha pfff
Ik snap het ook nog niet helemaal. ik snap niet echt hoe ik een overzicht krijg van wat er draait op een dag in mijn stad en hoe je het sorteert. Ik krijg steeds een overzicht van alle films.
Ik kan wel mijn favorieten selecteren, maar het is nu los onder elkaar in een schuifscherm ipv overzichtelijk bij elkaar per film voor beide bioscopen.
Per losse film is het wel prima te doen, maar soms weet ik nog niet wat ik wil zien haha.
Edit: deze semi-boomer komt er wel uit hoor, maar ugh waarom iets veranderen om het veranderen ipv minder bug-y maken. Klink net als mijn vader wel haha
Bij het kopje bioscopen kun je boven een bioscoop aanvinken en dan zie je per dag en per film hoe laat hij draait. Als je dan op het pijltje naast de naam/stad van de bioscoop klikt, zie je een uitgebreider schema.
Ik ben zo gek op stop motion, wederom ook zo genoten van deze. Weer lekker gejankt (op t eind) haha.
Ik heb me er ĂŒberhaupt altijd al over verbaasd dat een bedrijf zo groot als PathĂ©, waarbij de app ontzettend belangrijk is, het toch nĂet voor elkaar krijgt om deze fatsoenlijk functionerend te krijgen
Hetzelfde geldt voor de NPO-app toch. Echt belachelijk.
Ik mis ook de functie om op tijd te sorteren
Gisteren Mickey 17 gezien, vond de eerste helft top en zat er helemaal in maar daarna nam het verhaal een wending en vond ik de rest heel interessant en was het echt een beetje de film uitzitten. Heel jammer.
Het verhaal voelde heel rommelig, alsof er te veel verhalen inzaten die niet helemaal uitgewerkt waren. En was ook geen fan van Mark ruffalo als Donald Trump. Robert Pattinson was wel heel goed.
Dank je! Ik kwam steeds in dat uitgebreide stuk uit. Maar sorteren op tijd of populariteit zoals eerder kon, lukt mij alsnog niet. Hopelijk komt dat nog. De volgorde nu is zo random
Oh ik vond m juist wel leuk!! Niet rommelig, zat er de hele film lekker in
Nice! Vond het ook echt jammer want de eerste helft heb ik echt veel gelachen en voelde me ook echt emotionally invested meteen in Mickey (die flashback in zn ruimtepak buiten het schip), maar was echt een heel duidelijk punt dat ik dacht âoh, gaan we nu dit doenâ en toen was het klaar
Ja ik vond dat hele verhaal met die wezens ook een beetje te veel van het goede. Alsof ze 3 films in 1 wilden stoppen. Had het toffer gevonden als het concept omtrent die expendables wat meer uitgediept werd.
Wel een erg originele en vernieuwende film, dus heb me prima vermaakt! Robert Pattinson deed het inderdaad erg goed.