memoir of a snail 6/5 denk nu al dat het mijn favo film van het jaar wordt. echt in alles fantastisch uitgewerkt
Net naar The Seed of the Sacred Fig geweest, zo indrukwekkend. Des te meer als je weet dat een deel van de cast Iran heeft moeten ontvluchten vanwege hun rol (en een deel mag Iran niet uit). Duurt bijna drie uur maar was elke minuut geboeid.
Jezus wat is Snow White slecht! Haat je je leven? Ga dan naar deze kutfilm!
Ja, het is makkelijk om deze film te haten en ik heb niks tegen Rachel Zegler, want die speelde goed. Maar Gal Gadot?!?!?! 15 miljoen dollar verdient deze dame aan deze film. 15 MILJOEN! Dus als je last hebt van imposter syndrome en niet aan je baas om opslag durft te vragen, laat je dan door deze film inspireren. Als zij 15 miljoen dollar voor haar acteerwerk verdient, dan verdien jij die 1 euro opslag per uur!
Echt, ik dacht in het begin dat haar acteerwerk meh was, maar dan komt haar musicalnummer en dat is zo erg. Nadat ik was bijgekomen van de flashbacks van haar versie van Imagine tijdens corona, moest ik bijkomen van haar zang en musicalacteerkunsten. Echt middelbare school niveau was dit. Slechter zelfs! Ik heb kinderen tijdens de groep 8 musical nog beter zien acteren.
het ergste van de hele film vind ik dat ze Dopey zo hard hebben laten boybossen dat hij kan praten op het einde
Ik vind de passie van jouw review wel echt geweldig hahaha. Wilde ‘m al niet zien; maar dit bevestigt alleen maar mijn vermoedens over deze hoe slecht de film is
Ik krijg door dit soort reviews bijna zin om hem te zien, terwijl ik Disney remakes altijd aan me voorbij laat gaan.
Ik heb me toentertijd ook kostelijk vermaakt met Cats omdat het zó slecht was
Cats heb ik dus nooit gezien, maar wil ik dus echt een keer gaan hatewatchen. Ik hoop dat de anus versie echt bestaat en gelekt wordt.
Dank je wel voor de tip! Ga morgen ook
Vandaag Last Breath gezien. Zat de hele tijd met zo’n naar gevoel door deze film (op een goede manier hahaha). Soort claustrofobie gemixt met spanning, want dit is geeeeen baan voor mij!
Ik vond hem ook spannend! Wel echt bizar dat het waargebeurd is
Ik ben gisteren naar the working en and aftermath geweest. Ze hadden allebei slecht op hun eigen manier, maar ik heb wel een vermakelijke avond gehad.
Na in januari en februari bij elkaar 98 films gezien te hebben, heb ik het in maart bij 5 films gehouden. Ben nu meer met series en boeken bezig, ook fijn!
Oh eigenlijk maar 3 films, want de onderste 2 zijn natuurlijk miniseries.
Er zaten nog wat Oscars-gerelateerde films tussen deze maand, waarvan ik Nickel Boys (Prime) zeker wil aanraden. Over twee jongens op een tuchtschool (die echt heeft bestaan) in de 1960s in Florida. Het is heel bijzonder gefilmd vanuit de POV van de hoofdpersonen zelf. Elk frame is een kunstwerk, prachtige en pijnlijke film.
Mickey 17 had ik vrij hoge verwachtingen van, dus in die zin viel hij een beetje tegen, maar alsnog vermakelijk.
All quiet on the western front (die uit 2022, Netflix) was erg indrukwekkend.
Totally Killer (Prime) vond ik echt een fijne film voor even tussendoor, lekkere 80s vibe, matig tijdreisverhaal, maar daardoor juist leuk.
Ik zag een trailer voor warfare en ik was er helemaal stil van
Vanavond naar dubbel zes, die zal wel lekker wegkijken
Iemand Queer al gezien?
Die met Daniel Craig? Dan ja!
Ja! Wat vond je ervan? Elk dorpje of stadje heeft hier een eigen bioscoop en tickets zijn nog onder de 10 euro. Zo chill!