Oh ik vond dit boek juist weer een beetje in de buurt komen van de originele trilogie. Ballad vond ik matig, zowel boek als film!
Alleen continu Lenore dit, Lenore dat vond ik een beetje too much haha.
Oh ik vond dit boek juist weer een beetje in de buurt komen van de originele trilogie. Ballad vond ik matig, zowel boek als film!
Alleen continu Lenore dit, Lenore dat vond ik een beetje too much haha.
Gelukkig is dat Lenore gezever vooral interne dialoog. Dus hopelijk heb je daar wat minder van in de film.
Ik ben benieuwd wie Lou Lou gaat spelen. Het is een tragikomische karakter. Dat lijkt mij vrij lastig te spelen, zonder dat het te ludiek wordt.
En Maysilee lijkt mij ook lastig. Want ze kan makkelijk als een trut overkomen
Dat hebben ze met Johanna ook goed gedaan, vond ik.
Heb er wel vertrouwen in dat ze een goed gelaagd personage kunnen neerzetten.
Vond het boek niet zo best, heel haastig geschreven ofzo. Kan m’n vinger er niet opleggen, maar vond het echt niet lekker lezen.
Maar heb wel goede hoop voor de film
Ik heb naar Sunrise geluisterd en ben daarna weer begonnen aan de oude trilogie en films. Denk dat ik daarna Sunrise even fysiek ga lezen haha, ben wel benieuwd of ik dat gehaaste ook vind. Viel me bij het luisteren niet zo op eigenlijk!
Heb er hoe dan ook veel zin in.
Snap ik. Want een paar keer was er een herintroductie van een karakter Ampert & Lou Lou en gingen ze in het volgende hoofdstuk dood. Geef ze tenminste twee volledige hoofdstukken voordat ze kassiewijlen gaan.
Nee deze kan je zien zonder een abonnement!
Net Sinners gezien in iMax en damn, 10/10.
Ik ben gisteren geweest en vond hem ook fantastisch! Zo’n goede (en verrassende) mix van genres en de muziek was top.
Iemand Warfare of Drop al gezien? Twijfel tussen deze twee voor vanavond
Heb ze allebei gezien en zijn heel verschillende films, dus net waar je zin in hebt.
Drop is wel vermakelijk, aan een stuk door spanningsmomenten zeg maar. Paar slechte en paar goede plottwists. Niets hoogstaands maar gewoon prima!
Warfare heb ik een hele grote kanttekening bij, want het gaat alleen over de kant van de Amerikaanse soldaten (die daar ook nog eens onterecht zaten eigenlijk), dus ik vond het in eerste instantie een beetje lastig om dan mee te voelen. Maar als je de context kan loslaten is het zo op zichzelf wel echt een hele goede film. Het geluuuuuiiiid! Zo hard, geen muziek en daardoor komt alles heel rauw binnen. Je ziet eigenlijk gewoon in realtime 1 heel klein stukje oorlog in een pure vorm.
Vermakelijk heb ik wel zin in! Denk dat ik daar vanavond voor ga.
Ik had wel gelezen dat Warfare wel echt duidelijk anti-oorlog boodschappen heeft en ook wel een beetje anti-Amerikaans leger?
Naja anti-oorlog zoals elke film met rauw oorlogsgeweld anti-oorlog is (zo van “dit wil toch niemand meemaken”), maar anti-Amerikaanse leger kan ik het niet noemen, je ziet aan het eind zelfs de echte mensen die het hebben meegemaakt. En misschien zijn zij hierdoor nu wel anti geworden, dat kan, maar die boodschap zit er niet expliciet in ofzo. Met de juiste achtergrondkennis kan je het wel opvatten als: waarom deden ze deze jongens dit aan, en dan ook nog eens voor niks?
Je kan er op 2 manieren naar kijken in ieder geval! Omdat de maker ook Civil War heeft gemaakt vorig jaar geloof ik wel dat hij het snapt.
Veel plezier bij Drop!
Oh Civil War vond ik echt heel goed, maar ben een beetje bang dat ik deze te gruwelijk/expliciet vind. Misschien wachten totdat hij op een streamingdienst staat
Ja ik ook, echt een van mijn favorieten van afgelopen jaar. In Civil War zitten opzich wel veel meer heftige beelden, dus als je die aan kon… Het is (in Warfare) wel expliciet maar wel op veel kleinere schaal zeg maar
Vind de bioscoop wel echt een toegevoegde waarde bij Warfare! Sound design is echt fantastisch.
Wauw wauw wauw!!!
Leuk he!!!
Ik heb nog niet eerder gedeeld wat ik de afgelopen tijd heb gezien, dus bij deze. Heb sinds kort Mubi, vandaar ook de vele kortere films haha
Ja, ik had al hoge verwachtingen, maar ik was echt niet voorbereid dat het zo’n sexy film zou zijn EN met een diepere laag, betekenis, cultuur en muziek, ik vond het echt prachtig.
Afgelopen maand weer een mix van bioscoopfilms en veel random andere films en aardig wat docu’s, omdat ik tijdelijk even AppleTV en Cinetree had.
Warfare & Drop heb ik hierboven al wat over geschreven. Uiteraard Conclave nog een keer gekeken nu het weer actueel is, zo’n goede film.
The Vanishing uit '88 is de verfilming van Het Gouden Ei, en die doorstaat de tijd erg goed vind ik! Wel een stuk minder ‘verrassend’ als je het boek hebt gelezen, en dat heeft waarschijnlijk iedereen op de middelbare gedaan omdat ie zo kort is.
Sinners was prachtig en goed! Door alle lovende reacties waren mijn verwachtingen zo hoog geworden dat een deel ook wat tegenviel, maar alsnog heel erg origineel en mooi gemaakt.