Net terug van Final Destination Bloodlines en ik houd echt van films waarin iedereen op idiote manieren doodgaat
Ik heb zin in een enorme feelgood film ala Bridget Jones. Alleen die heb ik al tig keer gekeken. Iemand tip?
Hij klinkt als de meest doorsnee romcom ooit, maar ik vond hem boven verwachting leuk en wholesome: Love at first sight (2023) op Netflix.
Ik ben another simple story aan het kijken en omg zo slecht
toch 9/10 vermaak haha
About time
P.s. I love you
Notting hill
The proposal
13 going on 30
Oooh die moet ik volgende week echt gaan kijken. Helemaal zin om de kleding en droge haarpunten van Blake Lively te roasten!
Ik vind Like Father op Netflix ontzettend leuk.
Hoor er heel weinig over, maar heb hem meerdere malen gekeken.
Ik zit babygirl te kijken (late to the party i know) en het begint al met een hoop gekreun dus heb maar even de tuindeur dicht gedaan ![]()
![]()
![]()
Saaaaaie film
Ik durf die film dus echt niet te kijken, omdat iedereen het over een glas melk heeft en als ik 1 ding goor vind is het wel melk in een glas ![]()
![]()
![]()
Bedenk een speciale triggerwarning
nee seks en geweld boeit me niet naar melk in een glas!!!
Ik ga morgen naar de liveaction van Lilo & Stitch! Ben geen fan van de liveactions, maar ik ben aardig optimistisch over deze met hoe alles eruit ziet. Lilo & Stitch is een van mijn favorieten uit mijn jeugd. 🥹❤️ Wel jammer dat Gantu er niet in zit.
Jaaa zo’n zin in!
ik vond hem ook echt veel te lang duren ![]()
Iemand al die nieuwe film met The Weeknd ge-hatewatched? Staat echt op mijn lijstje ![]()
Ik zit nu Zomer in Frankrijk te kijken en MAN MAN MAN wat een slechte film. Kijkt wel lekker makkelijk weg
Shat the fack aaap. Shat aap. What are you doing? I’m going on a tour. Shat aap!
Ik was gisteren naar Good One en vond het een mooie film met mooie natuur en beelden. Er zat 1 thema in dat wat mij betreft beter uitgewerkt had kunnen worden namelijk dat die Matt die opmerking maakte naar Sam , maar buiten dat was het een aanrader. Wel een arthouse film aka zoveel gebeurt er niet, maar zo lang het mooie beelden zijn en de verhaallijn ook leuk genoeg vind ik dat geen probleem
Je ik snap volledig wat je bedoeld. Dat was mijn verdere gedachte er ook over. Overigens deed Lily Collias me erg aan Saoirse Ronan denken in deze film.
Ik heb twee keer bijna gehuild bij Lilo & Stitch (positief, niet negatief)!
En nee, dit betekent niet dat Disney alsnog weer live action remakes kan maken! Maak gewoon weer goede originals motherfuckers!