Filmtopic #2

Onlangs naar Conclave en The Salt Path geweest, vond ze allebei echt super! Zeker Conclave echt boven verwachting goed, ik wil hem zeker nog eens kijken. Goeie cast en prachtig camerawerk. Het einde vond ik op zich wel leuk maar niet fantastisch.
The Salt Path was gewoon precies wat ik er van verwachtte, leuk verhaal, niet super origineel, de twee acteurs die de hoofdrollen spelen allebei fantastisch, mooie natuur. Ik wil het boek nog wel gaan lezen nu!

3 likes

3 likes

Sinners was de eerste film die ik twee keer in dezelfde week heb gekeken.

Dinner in America voelt als zo’n briljante 00s-videotheekvondst waarvan je denkt: waarom maken ze niet meer van dit soort films

Sacramento is basically A Real Pain: East Coast. Zelfde vibes, maar iets meer deprie.

Novocaine keek ik voor de helft met mijn hand voor m’n gezicht … telt ie dan wel mee? :sweat_smile:

4 likes

Ik heb net thunderbolts* gezien, vond hem niet echt top ofzo. Maar wel gewoon vermakelijk

1 like

Ik heb na jaren weer de film The River Wild gezien met Meryl Streep en Kevin Bacon. Het blijft echt een favoriet uit de tijd dat ik een jaar of tien was en het zo’n ontzettend spannende film vond.

Net Thunderbolts gezien en ik ben nu bi
Maar de beste film sinds Endgame? Nee.

1 like

Ik wil mn haar zo laten knippen

1 like

Hahaha same, maar dan zie ik er niet uit :joy:
Wilde ook haar kapsel in Hawkeye, maar ik kan echt geen haren stylen

Op picl kan je nog tot en met 18 mei de film Gloria huren. Een hele leuke kostuum en muziekfilm die zich afspeelt in de jaren 1800 in Italië. Het gaat over een groep vrouwen die in een klooster/weeshuis muciseren. Ze zijn erg succesvol dus de paus komt langs. Daar moet nog een nieuw stuk voor gemaakt worden. De maestro heeft gezegd dat hij dat gaat doen maar hij heeft een writersblock maar van de vrouwen wil hij niks aannemen. Aan hun talent ligt het niet.

Mooie muziek ook!

3 likes

Van de week the nightcrawler gezien en werd helemaal naar van het einde!

1 like

Zo’n goede film wel

3 likes

Dit idd! Ik dacht op het begin wel even “waar gaat dit heen”, maar toen ik het eenmaal wist was ik hooked.

De scene op de dansvloer met zijn optreden vond ik zoo vet. Er zit zoveel gelaagdheid in, maar ook heerlijk entertaining. Ik vind een aantal keuzes en elementen echt zo goed gedaan, en het jaartal waar het in speelt ook heel slim gekozen. De muziek was zooo goed.

En ik vind het ook heel vet dat het independent gemaakt is.

Net terug van Final Destination Bloodlines en ik houd echt van films waarin iedereen op idiote manieren doodgaat

2 likes

Ik heb zin in een enorme feelgood film ala Bridget Jones. Alleen die heb ik al tig keer gekeken. Iemand tip?

1 like

Hij klinkt als de meest doorsnee romcom ooit, maar ik vond hem boven verwachting leuk en wholesome: Love at first sight (2023) op Netflix.

3 likes

Ik ben another simple story aan het kijken en omg zo slecht :joy: toch 9/10 vermaak haha

4 likes

About time
P.s. I love you
Notting hill
The proposal
13 going on 30

2 likes

Oooh die moet ik volgende week echt gaan kijken. Helemaal zin om de kleding en droge haarpunten van Blake Lively te roasten!

3 likes

Ik vind Like Father op Netflix ontzettend leuk.
Hoor er heel weinig over, maar heb hem meerdere malen gekeken.

1 like

Ik zit babygirl te kijken (late to the party i know) en het begint al met een hoop gekreun dus heb maar even de tuindeur dicht gedaan :joy::joy::joy: