Haha, dat had ik ook, zo bang voor de melkscène! Maar viel echt alles mee, ik vond het best een vermakelijke en zelfs grappige film en snapte de ophef eigenlijk niet echt.
Ik heb het idee dat veel van de cineville films die nu draaien wat zwaar zijn, hebben jullie misschien een tip voor een wat meer feelgood film waar ik heen kan met m’n pas?
Misschien fantastic mr fox? Heel lang geleden dat ik die heb gezien maar ik geloof geen hele zware thema’s
Ik heb in mei precies 0 films gekeken
Deze week wel al 2 dus het gaat in elk geval weer de goede kant op. Van de week heb ik eindelijkk Rosemary’s Baby gezien, fuck Roman Polanski uiteraard maar wel echt een heel goede film! Traag maar dat paste wat mij betreft goed, en het verliezen van de autonomie over je lichaam is oprecht mijn ergste nachtmerrie dus wat dat betreft ook echt effectieve horror. En het was me gelukt om alle spoilers over deze film te vermijden dus (spoiler) de twist aan het einde had ik niet zien aankomen en vond ik oprecht heel grappig met al die hail satan chants, vond het goed werken als een soort comic relief na toch wel echt een nare film.
Ik heb zin om een goede thriller te kijken. Ik keek vroeger (echt 15-20 jaar geleden) veel films maar tegenwoordig bijna alleen maar series. Bijv. Seven en Shutter Island vond ik echt top. Ik heb Netflix, Videoland, HBO, NPO plus en Disney. Iemand nog tips? Hoeft dus zeker niet gloednieuw te zijn.
Primal fear, memento, prisoners, american history x, fight club, gone girl, nightcrawler, the game,
The mauritanian!
Net Muppets Most Wanted gekeken en ik vond hem zo leuk! Waarom heb ik die nooit eerder gekeken?!
Nu wil ik een Muppets Pride & Prejudice ![]()
Oh en gisteren de live action How to Train Your Dragon gezien. Prima film, maar niks nieuws. Kijk gewoon het origineel. Die is 10.000x beter
Afgelopen weekend nog eens toegekomen aan films te kijken en zowel Saltburn als The Substance gekeken.
The Substance is wel echt een goede film wauw, ik vond alleen het laatste segment minder omdat het er voor mij te dik op begon te liggen. ik had het denk ik sterker gevonden als Sue gewoon tijdens haar show uiteen was gevallen, heel het ding met Elisasue was te onrealistisch voor mij met hoe ze binnen zou kunnen wandelen met dat masker zonder dat iemand daar iets over te zeggen heeft haha.
Net terug van Materialists. Prima film. Niet slecht, maar ook niet echt heel goed. Het miste iets. Geen rivaliteit, romantiek viel ook tegen, geen twijfels… een beetje meh.
Ja zo doodsaai
Ja vond hem echt tegenvallen!
Gisterenavond keek ik Life of Chuck in de bios en dat is echt de perfecte film om bij in slaap te vallen. Die narrator heeft zo’n rustgevende stem ni nrml. Geen slechte film overigens, maar niet s’avonds laat kijken.
Gisteravond Ballerina gekeken. De hoofdpersoon is minder interessant dan John Wick, maar het blijft een prima actiefilm. En ook leuk om te zien hoe een vrouwelijke actieheld vecht, hebben ze best goed rekening mee gehouden.
@macklemore Ik vond het echt jammer! Want het werd echt als een soort romcom gepromoot, maar het was… niet echt rom en geen com (dan hadden ze Pedro Pascal sowieso moeten laten waggelen, zoals die gozers met die operatie op Insta doen). Maar misschien ben ik gewoon verwend door romantische boeken en Aziatische drama’s
Wejooooo ik was bijna weggelopen. Wat een trage, saaie kutfilm.
Ik wilde naar Materialists in de bios maar zo te lezen moet ik deze maar lekker skippen
Op Letterboxd is men juist heel positief aan de reviews te zien, hij krijgt daar ook een 3,5/5 dus dat is normaal dan best goed. Heb 'm zelf nog niet gezien maar even om aan te geven dat de meningen verdeeld zijn. Wel erg benieuwd nu, volgens mij wordt ie wel flink gemarket op social media ook.