Filmtopic #2

Saaaaaie film

Ik durf die film dus echt niet te kijken, omdat iedereen het over een glas melk heeft en als ik 1 ding goor vind is het wel melk in een glas :sob::sob::sob:

1 like

Bedenk een speciale triggerwarning :joy: nee seks en geweld boeit me niet naar melk in een glas!!!

5 likes

Ik ga morgen naar de liveaction van Lilo & Stitch! Ben geen fan van de liveactions, maar ik ben aardig optimistisch over deze met hoe alles eruit ziet. Lilo & Stitch is een van mijn favorieten uit mijn jeugd. 🥹❤️ Wel jammer dat Gantu er niet in zit.

7 likes

Jaaa zo’n zin in!

3 likes

ik vond hem ook echt veel te lang duren :grimacing:

1 like

Iemand al die nieuwe film met The Weeknd ge-hatewatched? Staat echt op mijn lijstje :joy:

Ik zit nu Zomer in Frankrijk te kijken en MAN MAN MAN wat een slechte film. Kijkt wel lekker makkelijk weg

1 like

Shat the fack aaap. Shat aap. What are you doing? I’m going on a tour. Shat aap!

Ik wilde laatst Anora in het vliegtuig kijken en toen begon het met een scène met naakte strippers, ook toch maar even afgezet :’)

1 like

Ik was gisteren naar Good One en vond het een mooie film met mooie natuur en beelden. Er zat 1 thema in dat wat mij betreft beter uitgewerkt had kunnen worden namelijk dat die Matt die opmerking maakte naar Sam , maar buiten dat was het een aanrader. Wel een arthouse film aka zoveel gebeurt er niet, maar zo lang het mooie beelden zijn en de verhaallijn ook leuk genoeg vind ik dat geen probleem

Je ik snap volledig wat je bedoeld. Dat was mijn verdere gedachte er ook over. Overigens deed Lily Collias me erg aan Saoirse Ronan denken in deze film.

1 like

Ik heb twee keer bijna gehuild bij Lilo & Stitch (positief, niet negatief)!
En nee, dit betekent niet dat Disney alsnog weer live action remakes kan maken! Maak gewoon weer goede originals motherfuckers!

Ik vond dat juist super sterk! Even in een spoiler voor wie nog gaat: Juist het ongemak, dat ze haar vader eigenlijk om hulp vraagt maar het niet krijgt / hij het weg wuift, de dunne lijn tussen een grapje en een vieze, ongepaste opmerking tegen een 17-jarig meisje, en hoe ze vervolgens observeert en langzaam bozer wordt. Ik dacht op het eind dat ze zou weg rijden en hen daar zou laten staan, dat had ik wel tof gevonden Heel mooi, sterk, pijnlijk debuut! 5 sterren wat mij betreft!

3 likes

Beetje laat maar ik heb top gun maverick gezien en wow wat jammer dat ik die gemist heb in de bios. Ik zat hier thuis al op het puntje van m’n stoel met al die vliegscenes, dat was in de bios helemaal een ervaring geweest. Verder een totaal dun verhaal en je kon het hele plot uitstippelen maar dat maakt niet uit het is de moeite van het kijken helemaal waard. Binnenkort nog maar een keer.

4 likes

ja die is echt vet!! en die muziek ook. en die volleybal scene. :heart_eyes:

2 likes

Moet je Top Gun 1 hebben gezien om Maverick te waarderen?

1 like

Nee. Ik heb Maverick in de bios gezien zonder ooit een andere Top Gun film te hebben gezien. Er zaten wat verwijzingen in waarvan ik begreep dat ik ze niet meekreeg, maar verder heb ik nergens last van gehad en een heel toffe film gezien.

5 likes

Ik ben net bij until dawn geweest. Ik vond het verhaal een beetje slapjes uitgewerkt en niet overal even duidelijk, maar ik ben wel een paar keer flink geschrokken, en daar gaat het wel om bij een horrorfilm voor mij

1 like

Die waren er inderdaad genoeg! Ik baalde wel, want ik ging ervan uit dat het dezelfde plot als de game zou volgen (al zat er aan het einde wel een hint in dat die verhaallijn misschien nog komt).