Waar ik meteen aan moet denken is de Nederlandse film Melk en de film Rietland beide nog niet gezien maar staan wel op de lijst.
Gaan op mijn lijstje!
Vlam, Diamant Brut, Les chambres rouges, La Chimera, Handling the Undead, Sick of myself, Moloch, Witte Wieven
When the light breaks, All we imagine as light, Black dog, holy electricity, armand, terrestrial verses, anatomy of a fall, vingt dieux, the happiest man in the world (deze is top!)
en uit 2019 maar dikke aanrader (en staat op NPO); and then we danced
neem lekker een MUBI abonnement deze zomer!
Tijdens IFFR zag ik Drie Dagen Vis van Peter Hoogendoorn. Ik zie dat ie binnenkort op Pathé Thuis staat. Vond ik echt heel goed! Echt een aanrader.
Dank jullie wel!
Ik heb weer 3 maanden Mubi genomen, maar van het aanbod heb ik de meeste films als gezien.
NPO heeft ook verrassend veel!
pff 17 minuten in mean girls 2024 en al bijna klaar mee, musical oké (niet echt helemaal oke maargoed) maar nu al 3 liedjes en allemaal niet leuk of catchy of uberhaupt muzikaal?
en de hot boy is NIET hot
zag op letterboxd dat de topcomment âshein girlsâ was ![]()
![]()
Ja stom he, het ergste vind ik dat ze gewoon niet fashionable zijn. Die outfits zijn om te janken ![]()
M3gan 2.0 viel zo tegen ![]()
Net F1 The Movie gezien. Is het een mix van Cars 1, Cars 3, Skyfall (de oude man die er geen reet van kan), Top Gun Maverick (again, de oude man die zân laatste trucjes laat zien) en nog meer? Jep.
Maar het was wel echt goed en die laatste race was fucking spannend.
Kachow!
Ik vind het jammer dat ze Simone Ashley uit de film geknipt hebben. Wil hem ooit wel zien als ie op een streamingdienst komt te staan!
Ja, maar ik zou ook niet weten waar ze haar hadden moeten plakken of welke scĂšne zouden moeten schrappen. De film duurt al lang en er zit best veel in.
Elio is prima. Niet heel bijzonder.
28 Years Later gezien en snap de haat niet? Maar misschien ben ik gewoon blij dat Garland en Boyle weer iets samen doen.
Wat is de remake van Mean Girls slecht, man man man
nog tips voor relatief korte films? dus max 90/100 minuten. heb de aandacht gewoon echt niet voor 120+ thuis op de bank ![]()
Nederlandse film âDe terugreisâ
Staat op netflix geloof ik
(Duurt 1 uur 38 minuten)
hoe slecht gaat dit zijn haha
Niet