Nederlandse film ‘De terugreis’
Staat op netflix geloof ik
(Duurt 1 uur 38 minuten)
hoe slecht gaat dit zijn haha
Niet
Ha wow zat hier ooit iemand op te wachten
Wel benieuwd tbh
Megan 2.0
wat een rollercoaster. En ineens ook een stukje ‘Nederlands’ wat echt geen enkele toegevoegde waarde had of werd uitgelegd
Omg wat was Jurassic World kuuuut!
Iedere personage was dom, de CGI was lelijk en er zat geen verhaal in. En ik had gehoopt dat Jonathan Bailey ons Cary Grant vibes in Bringing Up Baby zou geven, maar nope.
Oh noo, hij leek me best leuk en ik wilde 'm wel zien. Wat vond je van de andere Jurassic World films?
Even een heel andere genre van wat ik hierboven lees, haha! Maar ik heb dus als hobby alle slechte Nederlandse romcoms kijken
En de film Dubbel Zes, nu op Prime, heeft me eigenlijk wel verrast. Keek lekker weg!
Omg ik vond die echt vreselijk. Ik vond de z van zus dan wel weer leuk
Ik heb Sinners net gekeken (hij staat op HBO) vond hem echt goed!
Ik denk dat Sinners misschien wel mn nieuwe lievelings nadat al jaaaaren Little miss Sunshine is.
Doorzagen jullie meteen alle diepere lagen uit die film en referenties etc? @wompie @Michonne
Ik niet namelijk en vond het dus in eerste instantie niet echt goeie film maar eerder flauw en slechte horror (al was het ook niet echt horror te noemen). Later werd me alles pas duidelijk en dan is de film ineens super gelaagd en genuanceerd.
Ja echt prachtig, ik denk er echt nog bijna dagelijks aan
Ja en nee. Enerzijds ja en dat is juist waarom ik hem ZO goed vind. Alle keuzes filmisch, verhaaltechnisch - alles - maar ook hoe die buiten de grote studio’s om is geproduceerd. Anderzijds denk ik dat ik niet eens alle referenties en lagen kan herkennen (als witte, Europese vrouw).
Ik vind het extra briljant dat dit in een “horror” is gestopt, omdat dit persoonlijk voor mij een van mijn favoriete genres is, maar tegelijk zijn dat vaak niet de beste films natuurlijk haha.
Ben ook zo blij dat ie nu op hbo staat.
Vond ik ook niks ![]()
Oohh top, haha. Ik vond die wel leuk, dus dan durf ik deze ook nog wel een kans te geven ;p