Filmtopic #2

pff 17 minuten in mean girls 2024 en al bijna klaar mee, musical oké (niet echt helemaal oke maargoed) maar nu al 3 liedjes en allemaal niet leuk of catchy of uberhaupt muzikaal?

en de hot boy is NIET hot

zag op letterboxd dat de topcomment ‘shein girls’ was :sob::skull:

6 likes

Ja stom he, het ergste vind ik dat ze gewoon niet fashionable zijn. Die outfits zijn om te janken :neutral_face:

2 likes

M3gan 2.0 viel zo tegen :tired_face:

1 like

Net F1 The Movie gezien. Is het een mix van Cars 1, Cars 3, Skyfall (de oude man die er geen reet van kan), Top Gun Maverick (again, de oude man die z’n laatste trucjes laat zien) en nog meer? Jep.
Maar het was wel echt goed en die laatste race was fucking spannend.
Kachow!

2 likes

Ik vind het jammer dat ze Simone Ashley uit de film geknipt hebben. Wil hem ooit wel zien als ie op een streamingdienst komt te staan!

4 likes

Ja, maar ik zou ook niet weten waar ze haar hadden moeten plakken of welke scène zouden moeten schrappen. De film duurt al lang en er zit best veel in.

Elio is prima. Niet heel bijzonder.

1 like

28 Years Later gezien en snap de haat niet? Maar misschien ben ik gewoon blij dat Garland en Boyle weer iets samen doen.

3 likes

Wat is de remake van Mean Girls slecht, man man man

5 likes

nog tips voor relatief korte films? dus max 90/100 minuten. heb de aandacht gewoon echt niet voor 120+ thuis op de bank :tired_face:

Nederlandse film ‘De terugreis’
Staat op netflix geloof ik
(Duurt 1 uur 38 minuten)

2 likes

hoe slecht gaat dit zijn haha

Niet

3 likes

Whoop whoop!

4 likes

Heb deze pas gezien, vond ik heel goed Toinen maailma (2011) - IMDb

1 like

Ha wow zat hier ooit iemand op te wachten
Wel benieuwd tbh

Ik ben al begonnen met Euro Cinema aanraders van eerder, nog heel erg bedankt voor de suggesties

7 likes

2 likes

Megan 2.0 :joy: wat een rollercoaster. En ineens ook een stukje ‘Nederlands’ wat echt geen enkele toegevoegde waarde had of werd uitgelegd

Omg wat was Jurassic World kuuuut!
Iedere personage was dom, de CGI was lelijk en er zat geen verhaal in. En ik had gehoopt dat Jonathan Bailey ons Cary Grant vibes in Bringing Up Baby zou geven, maar nope.

Oh noo, hij leek me best leuk en ik wilde 'm wel zien. Wat vond je van de andere Jurassic World films?