Filmtopic #2

Net terug van I Know What You Did Last Summer. Is het super goed? Nee. Maar ik vond het een prima film met een paar leuke jumpscares.

Alleen de plot twist op het einde vond ik niet leuk :sob:. Hoezo is Ray de slechterik geworden!!! Oke, het is origineler dan dat hij en Julie weer bij elkaar komen op het einde, maar toch…!!!

Jennifer Love Hewitt was echt weer geweldig. Deze vrouw kan in films en op tv zo goed janken en dramatisch acteren. Zij moet haar traanbuizen verzekeren (en haar haar. Zo jaloersmakend!).

1 like

Ik zit bad bao’s te kijken op netflix maar man man man wat slecht

2 likes

Ik dacht ff dat dit een film over bao’s ging, maar dit is die Jandino film. Gemiste kans

12 likes

Oh ja dat is toch een korte film? Was dat van Disney? Die is zo schattig

1 like

Yesss!

3 likes

Ik heb m ook gekeken maar had je anders verwacht dan? :joy:

1 like

Leuk voor ff vermaak idd, maar heel goed? Nee

3 likes

Ben net terug van Jurassic World: Rebirth. Heb me enorm vermaakt. Het verhaal is niet echt boeiend, maar de dino’s waren weer heeerlijk over de top en alles zag er prachtig uit.

Dolores :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Heeft iemand Hot Milk gezien? Ik had mij niet goed ingelezen, maar ging uit van een stomige lesbische comming off age. Viel echt mega tegen. Saai, weinig chemistry en vervelende zeur karakters.

1 like

Ik zou erheen gaan maar ik had op de avond zelf geen zin en besloot toen de reviews op Letterboxd te bekijken. Die trokken me over de streep om niet te gaan, want die waren echt opvallend negatief (en bevatten precies wat jij zegt). Zonde van je tijd!

2 likes

ze is vast leuk in het echt maar ik vind vicky krieps altijd ZO’N KUT karakter in films hebben dat ik films met haar bijna onkijkbaar vind haha

1 like

Net terug van The Fantastic Four. Ik wil meer retro futuristische films in de bios!

2 likes

Ik ben net geweest en ik vond het echt zooo stom. Ik ging ook echt weg met een gevoel alsof ik niet artsy genoeg ben om het te begrijpen

2 likes

Juli was een goede maand

2 likes

Gekeken in juli:

Uitschieters:
While you were sleeping: had ik nooit eerder gezien, maar wat een heerlijke romcom, feelgood film!

Portrait of a lady on fire: easy 5 sterren, zó mooi, op alle vlakken een geweldige film. Gaat dat zien! (staat op videoland)

The Tale: wil ik ook echt aanraden (staat op hbo max). Heel goed gemaakt, maar ook een disturbing film. Heel knap hoe het verleden en heden met elkaar verweven zijn in deze film. En hoe je soms later pas realiseert dat iets wat vroeger is gebeurd en je toen normaal vond, dat eigenlijk helemaal niet was.

Tully: heeft me verrast! Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel voorstellen dat dit vooral voor moeders die een intense newborn-fase hebben meegemaakt heel herkenbaar is. Volgens mij brengt deze film dat gevoel heel goed over. (hbo max)

The Fantastic Four: vond ik heerlijk, dat retro-futuristische beviel me wel. Eindelijk weer een wat interessantere actiehelden film.

Smurfs: viel echt heel erg tegen, zo saai en ook niet mooi gemaakt oid.

7 likes

Iemand de nieuwe Naked Gun al gezien? Heb echt zin in een avond ouderwets flauwe humor. Reviews zijn best prima zie ik!

1 like

Ja ik ben er vanmiddag heen geweest, was erg leuk en grappig, er werd veel hardop gelachen in de zaal!

Ik heb net ook de eerste film gekeken uit '88 en ik kan nu zeggen dat de nieuwe erg vergelijkbaar is met die van toen, zelfde stijl en humor. Dus als je die leuk vindt kan je de nieuwe ook wel waarderen!

5 likes

Wat is Freakier Friday een heeeerlijke film!! Nog veel leuker dan ik had verwacht, zo veel gelachen!

7 likes

Wtffffffffff :sob:

Ik word echt moe van hollywood die alle classics verneukt. Verzin een eigen verhaal als je er toch een geheel eigen versie van maakt

5 likes