Filmtopic #2

Zal wel een foutje zijn. Heb een keer gehad dat de film meteen begon (geen reclame en trailers) en ik vond dat eigenlijk wel chill?

@Luzarl Hier draaien ze wel trailers bij de specials. Zo stom! Vooral bij Ladies’ Night waar het al lang duurt voor de film begint.

1 like

Ja dat vind ik ook stom. Het ‘begint’ om 20:00 maar bij ons begint het de quiz die ze vooraf doen soms pas om 20:15 en dan moet je daarna ook nog trailers kijken

1 like

O dat vind ik helemaal niet chill, want ik houd ook wel rekening met dat kwartier qua binnenkomst etc haha. Een keertje gehad maar gelukkig. Vandaag nog geweest en zelfs 20 minuten aan reclame en trailers gehad. Ik vond Freakier Friday in ieder geval wel heel leuk, had er minder van verwacht.

4 likes

Klinkt enorm veelbelovend! Ik ga morgen, zin in

1 like

Wow Weapons was heeeeel nice!!!

2 likes

Ben hier heel nieuwsgierig naar! Is het ook geschikt voor watjes of moet ik af en toe strategisch even m’n ogen dicht doen?

3 likes

Net Bring het back & Weapons gezien. Beide leuk! Vond de eerste wel enger, maar de tweede was erg creatief.

Er zijn een paar jumpscares maar die zie je wel aankomen. Verder is het meer thriller/mystery en er werd bij ons in de zaal ook een paar keer hard gelachen. Ik vond hem echt super

3 likes

Nou eentje richting het laatst zag ik niet aankomen die vrouw in de kelder, daar schrok ik goed van.

Ik schrok het meest van die in de droom aan het plafond

2 likes

Ik zag ook wat trailers voorbij komen, waaronder ‘the Long Walk’, een horror gebaseerd op een boek van Stephen King. Trailer zag er echt goed uit vind ik!

2 likes

TROUWENS

Deze cast voor de beatles films… kwijl

4 likes

Wat doet Mark Zuckerberg erbij?

1 like

Computeren

3 likes

Weapons was erg goed! Creatief ook inderdaad

1 like

IK HAAT HAAT HAAAAAAAAAT DEZE CASTING!
Degene die de casting heeft gedaan is een luie drol die gewoon ff “top 4 white boys” heeft gegoogled

8 likes

Bon Trevino likes it :star::star::star::star: leuke film, aanrader!

Barbie Ferreira :ok_hand:t2::ok_hand:t2:
John Leguizamo :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

2 likes

Solitude gezien.
IJslandse film waarin een man op leeftijd bevriend raakt met zijn buurjongen. De onbevangenheid van hun contact vond ik heel mooi.

Ik heb genoten van Freakier Friday. Echt een heerlijk flutfilmpje voor tussendoor. Heb het origineel nooit gezien maar was ook helemaal niet nodig

@Steady heb je al antwoord op je vragen? Ik ben wel benieuwd

1 like

Iemand al War of the Worlds ge-hatewatched? Ik heb echt zin om mezelf te straffen en deze film te kijken :joy: