Filmtopic #2

Ik ben net geweest en ik vond het echt zooo stom. Ik ging ook echt weg met een gevoel alsof ik niet artsy genoeg ben om het te begrijpen

2 likes

Juli was een goede maand

2 likes

Gekeken in juli:

Uitschieters:
While you were sleeping: had ik nooit eerder gezien, maar wat een heerlijke romcom, feelgood film!

Portrait of a lady on fire: easy 5 sterren, zĂł mooi, op alle vlakken een geweldige film. Gaat dat zien! (staat op videoland)

The Tale: wil ik ook echt aanraden (staat op hbo max). Heel goed gemaakt, maar ook een disturbing film. Heel knap hoe het verleden en heden met elkaar verweven zijn in deze film. En hoe je soms later pas realiseert dat iets wat vroeger is gebeurd en je toen normaal vond, dat eigenlijk helemaal niet was.

Tully: heeft me verrast! Ik heb geen kinderen maar ik kan me wel voorstellen dat dit vooral voor moeders die een intense newborn-fase hebben meegemaakt heel herkenbaar is. Volgens mij brengt deze film dat gevoel heel goed over. (hbo max)

The Fantastic Four: vond ik heerlijk, dat retro-futuristische beviel me wel. Eindelijk weer een wat interessantere actiehelden film.

Smurfs: viel echt heel erg tegen, zo saai en ook niet mooi gemaakt oid.

7 likes

Iemand de nieuwe Naked Gun al gezien? Heb echt zin in een avond ouderwets flauwe humor. Reviews zijn best prima zie ik!

1 like

Ja ik ben er vanmiddag heen geweest, was erg leuk en grappig, er werd veel hardop gelachen in de zaal!

Ik heb net ook de eerste film gekeken uit '88 en ik kan nu zeggen dat de nieuwe erg vergelijkbaar is met die van toen, zelfde stijl en humor. Dus als je die leuk vindt kan je de nieuwe ook wel waarderen!

4 likes

Wat is Freakier Friday een heeeerlijke film!! Nog veel leuker dan ik had verwacht, zo veel gelachen!

7 likes

Wtffffffffff :sob:

Ik word echt moe van hollywood die alle classics verneukt. Verzin een eigen verhaal als je er toch een geheel eigen versie van maakt

5 likes

Ik was pas naar fantastic four in pathe maar er waren helemaal geen filmtrailers? Alleen maar lokale reclames en pathe gemonteerde stukjes van trailers. Reclame sla ik graag over maar ik vond het wel jammer dat er geen filmtrailers waren, is dat nu altijd zo? Of was dit toevallig

Mijn Pathe had laatst nog volop trailers toen ik met mijn dochter naar de Smurfenfilm ging.

3 likes

Mijne heeft wel nog altijd trailers behalve bij specials en ik ga vaak (2x pw)

1 like

Dan was het denk ik een foutje, het voelde in ieder geval alsof ik drie keer dezelfde reclames heb gezien

Zal wel een foutje zijn. Heb een keer gehad dat de film meteen begon (geen reclame en trailers) en ik vond dat eigenlijk wel chill?

@Luzarl Hier draaien ze wel trailers bij de specials. Zo stom! Vooral bij Ladies’ Night waar het al lang duurt voor de film begint.

1 like

Ja dat vind ik ook stom. Het ‘begint’ om 20:00 maar bij ons begint het de quiz die ze vooraf doen soms pas om 20:15 en dan moet je daarna ook nog trailers kijken

1 like

O dat vind ik helemaal niet chill, want ik houd ook wel rekening met dat kwartier qua binnenkomst etc haha. Een keertje gehad maar gelukkig. Vandaag nog geweest en zelfs 20 minuten aan reclame en trailers gehad. Ik vond Freakier Friday in ieder geval wel heel leuk, had er minder van verwacht.

4 likes

Klinkt enorm veelbelovend! Ik ga morgen, zin in

1 like

Wow Weapons was heeeeel nice!!!

2 likes

Ben hier heel nieuwsgierig naar! Is het ook geschikt voor watjes of moet ik af en toe strategisch even m’n ogen dicht doen?

3 likes

Net Bring het back & Weapons gezien. Beide leuk! Vond de eerste wel enger, maar de tweede was erg creatief.

Er zijn een paar jumpscares maar die zie je wel aankomen. Verder is het meer thriller/mystery en er werd bij ons in de zaal ook een paar keer hard gelachen. Ik vond hem echt super

3 likes