Filmtopic #2

Gisteren ben ik naar de nieuwe Conjuring geweest, ik vond ‘m hartstikke leuk net zoals elke film in die reeks. Reviews zijn wat minder lovend, maar vond hem top! Paar keer goed geschrokken.

En nu net thuis op de bank Disturbia gekeken, was ook leuk en wel spannend. :smile:

3 likes

Als in American football? Mocht je hem gemist hebben, vorig jaar was er ook een die ze hebben gemaakt met het Kansas City team!

1 like

Was dat niet die wannabe Taylor Swift film? :joy:

Omg wat slim! Ik vind luisterboeken soms zo traag, maar had hier nooit aan gedacht. Doe dit alleen met yt video’s haha.

2 likes

Ik ben op zoek naar letterboxd aanraders. Mijn vrienden houden er niet echt van, maar ik kan er helemaal verdwalen. Alleen loop ik nu een beetje stil.

Dus ik zoek oa leuke accounts of mensen om te volgen. Om misschien leuke filmlijsten die ik kan bekijken?

Ik ben naar Him geweest. Mooie visuals, origineel concept maar eh uitvoering wat minder

1 like

‎trin’s profile • Letterboxd zij maakt ook video’s over films

1 like

Vandaag La venue de l’avenir gezien in de bioscoop. Leuke film! Soms wat cliché maar er zitten grappige scènes in en de soundtrack is spot on. Zeker in de bios viel al dat achtergrond geluid heel goed op. De overgangen zijn wat abrupt af en toe maar ze zijn regelmatig kunstzinnig gedaan. Oh en hoe ze monet er in hebben verwerkt is top. Na afloop wil je zelf ook wrl zo’n familiehuis.

4 likes

Ik vond The Roses echt nice, echt vaak gelachen!

8 likes

Leuk! Wil er ook heen.

Helemaal fan van deze! Super realistisch en beklemmend

Zo weird. Deze moet echt nog even indalen bij me

3 likes

Ik ga vanavond naar de voorpremiere van One battle after another. Ik ben super benieuwd :heart_eyes:

oeeehh ik ga morgen, vet veel zin in!

3 likes

en, wat vond je ervan? :smile:

2 likes

Ik ben ook gisteren geweest, maar ik weet nog niet zo goed waar ik nu precies naar heb zitten kijken. Heb me goed vermaakt de drie uur dat het duurde, maar ik weet nog steeds niet zo goed wat het thema nu precies was. Leken veel verschillende thema’s te zijn. DiCaprio speelt wel echt weer geweldig in deze! Wat vond jij ervan?

1 like

Jaa, op zich super gaaf en echt de moeite waard, maar ergens had ik nog net iets hogere verwachtingen van te voren door alle 5 sterren reviews. (Ik had de inhoud v/d reviews nog niet gelezen maar wel gezien dat de film overal 5 sterren kreeg)
Ik vond de cast heel goed, ik vond alleen Benicio del Toro af en toe echt te overdreven spelen (naar mijn smaak). En ja wel heel vet gefilmd, vooral o.a. de achtervolgingsscène met de drie auto’s en toen Leo met die jongens over het dak ging rennen met die skateboards. En wel echt heel actueel natuurlijk met de verdeeldheid, links/rechts, immigratie etc. Ik vond die beelden van de detentiecentra op de grens met Mexico echt schrijnend. Dus ja ik vond de film heel vet maar zou hem zelf 4 van 5 sterren geven.
En jij, jullie? @macklemore en @Peertjuh

Even spoiler? Wel zo leuk

2 likes

Oeps ja! Ik heb het aangepast, je hebt helemaal gelijk!

1 like

Ja, ik vond de muziek en actiescènes echt heel goed! Maar ik had een beetje hetzelfde, mijn verwachtingen waren zoooo hoog door alle vijf sterren recensies haha, was misschien ook gewoon niet haalbaar. :joy:

1 like

Sluit ik me helemaal bij aan. Zou ook 4/5 sterren geven

1 like