Filmtopic #2

Eens!! Goeie jumpscares, boeiende plotlijn, lekker gefilmd, goeie gore. Echt genieten

1 like

Voor de liefhebbers: er komt weer een PathƩ AH unlimited actie aan!
Ze adverteren er nog niet mee, maar als je naar de de algemene voorwaarden gaat helemaal onder aan de actiepagina, zie je staan dat het eraan komt!

5 likes

Wat is Weapons een vreemde film. En het einde valt zo tegen?

Die tante… wat was nou haar doel met die kinderen?

Weapons:

Ze is ziek/zwak wanneer ze aankomt bij het huis (moet zelfs ondersteund worden als ik me goed herinner) en later is ze steeds vitaler en heeft ze geloof ik ook meer haar. Dus ze zal anderen wel gebruiken als een soort levenselixer.

Late reactie maar ik ga deze dit weekend kijken met een groep vrienden, echt zin in :joy:

Ben naar The Thursday Murder Club geweest, wat een ongelofelijke teleurstelling was dat. Chris Columbus heeft er een vijand bij.

1 like

Oh draait die ook in de bios? Zag dat hij morgen op Netflix komt.

Ik was gisteren naar Freakier Friday en heb me prima vermaakt, deze film is echt gemaakt voor millennial vrouwen haha. En Lindsay Lohan ziet er echt goed uit!

In Engeland wel, maar de kwaliteit is echt gemaakt voor een laptop scherm dus naast dat ik het geen goeie verfilming vond was het ook nog eens het geld niet waard voor de bios want het zag er echt niet uit.

1 like

Ik vond Freakier Friday echt zo slecht maar wel heel vermakelijk. Wel bizar hoeveel montagefouten er in het geluid zaten, echt te vaak klopte het niet met de synchronisatie.

Oooh geweldig! Drinkspelletje doen wanneer Ice Cube z’n bril afdoet (grapje, doe niet. Ik wil niet dat iemand zich klem zuipt).