Filmtopic #2

Jared Leto doet wel ergere dingen dan method acting

1 like

Ja daarom is het een creep

3 likes

Ohhh ik luister nog heel regelmatig naar de soundtrack van Tron Legacy :heart_eyes: Maar Ares trekt me minder dankzij Leto ja :smiling_face_with_tear: (TL was niet geweldig maar die visuals zijn tof en de muziek!! Het is heerlijk campy. Plot is echt van likmevestje.)

5 likes

Ik wil 2 films tippen:

• the blue trail: ontwapenend verhaal in een prachtige maar dystopisch wereld
  • rietland: traag verhaal, mooie beelden (setting deed me denken aan m’n grootouders op het platteland)
1 like

Er is nu een hele leuke tentoonstelling van de kostuums van de titanic film te zien in het kunstmuseum in De Haag. Echt een aanrader! Heel mooi opgezet ook.

12 likes

Oh wat leuk! Bedankt voor de tip!

1 like

Ja, hier wil ik heen!

1 like

Ik heb zojuist een lijst gemaakt met al mijn dvd’s, die ik tot nu toe heb kunnen vinden, en zit nu op 99 🫨

Dit zonder de series die ik bezit en de paar dubbele die ik hieroor ben tegengekomen.

Eigenlijk is deze “spaarhobby” best gênant, aangezien ik vaak te lui ben om een dvd aan te zetten. Mijn speler is dan ook niet fantastisch.

Ik ga straks in ieder geval een dvd opzetten!

Update:

Ik kijk Raising Arizona en heb echt de beste batch popcorn ooit gemaakt. Zelfs een beetje zoet/zoute !

6 likes

One battle after another: echt wat een film :heart: Duurt bijna 3 uur maar hij vloog voorbij, geweldige acteurs (Benicio del Toro​:heart:) en ook echt grappige momenten.

8 likes

Ik ben net bij de sneak bij The Occupant geweest. Hele rare film. Wel mooie beelden van de Kaukasus.

2 likes

Jaaa beste film die ik in tijden gezien heb!!

Heeft iemand Eddington gezien? Ik vond hem erg zwaar/lange zit. Vond het een soort triggerend (maar ook belachelijk dat ik erdoor werd getriggerd ofzo?) naar de coronaperiode en alle wappies/nare mensen

En daarnaast ben ik er niet echt over uit wat ik ervan vond.

Je kan via AH een Pathé unlimited abonnement bestellen voor €46 voor 4 maanden! Volgens mij staat het los van de spaaractie en kan iedereen gewoon bestellen

3 likes

Spooky season!

6 likes

Wil iedereen aanraden om naar Bugonia te gaan! Meeslepend, grappig, goed acteerwerk, spannend tot het einde. Echt zo’n bioscoopfilm die je in een volle zaal wil meemaken.

7 likes

Vanavond geweest en hij was echt goed! Love sowieso dat bombastische muziekgebruik van deze regisseur. En idd spannend tot het einde.

5 likes

Nog meer forummers die een abbo hebben genomen op Letterboxd? Ben benieuwd of het wat is.
Edit:
Oke, mijn stats zijn iig erg interessant :sweat_smile:

4 likes

Whaha gezellig filmpie kijken met Vaiana

3 likes

Dat is het sowieso niet want je mag niet op je telefoon en niet praten :rofl:

Terecht

2 likes