Filmtopic #2

Hahahaha nouuuu! Oke bij van die shitty films van Hallmark mag je wel praten, maar op je telefoon zitten tijdens een film is echt not done!

Na je berichtje vanavond gegaan, en ben niet teleurgesteld. Goede film!

3 likes

Pfoe ik wou dat ik mij goed genoeg kon concentreren om niet op mijn telefoon te zitten tijdens een film.

Alleen in de bioscoop lukt dat goed (duh) als ik met andere thuis iets kijk ben ik er een stuk bewuster van en gaat het al veel beter, maar alleen is het verschrikkelijk.

Vandaag heb ik instagram verwijderd, waardoor ik iets minder te doen heb. Dus ben puzzelboekjes tijdens mijn serie gaan doen. Kreeg wel echt meer mee.

Vind dit echt een kut eigenschap van mijzelf.

5 likes

Telefoon gewoon in een andere kamer leggen! Dan kun je er niet uit automatisme naar grijpen.

3 likes

Ja, dat is echt een probleem de laatste jaren voor velen. Onze attentiespanne is verwoest door telefoons en snelle, korte content.
( boomer comment, ik weet het)

Ik had er ook enorm last van. Enige oplossing was Cold Turkey stoppen, en inderdaad telefoon weg leggen. Het geeft zo veel rust.

4 likes

Frankenstein 10/10

Had deze film HEEL graag in de bioscoop gezien. Het is een visueel spektakel.
De set, de kostuums, alle kleine details zijn geweldig.
Jacob elordi is fenomenaal. klein, groot en elegant als het ā€œmonsterā€ en Oscar Isaac is perfect als Frankenstein.
Vond de tweedeling in het verhaal heel mooi en slim gedaan. Het is alsof je het verhaal leest
.

10 likes

He’s just a baby :pleading_face:🄹
Echt shame on PathƩ dat ze de film alleen in de grote bioscopen draaiden. Dit is toch veel leuker dan de zoveelste Sinterklaasfilm? :fu::fu::fu:

Ik heb hem wel in de bios gezien maar ik ben toch niet zo enthousiast als jij! Ik vond de tweedeling ook erg leuk gedaan. Alleen ik vond hem wel echt te lang duren zonder dat dit een meerwaarde had, +/- half uur korter was prima geweest. Daarnaast vond ik Mia Goth niet zo goed acteren en te weinig aandacht voor de contactgroei en band tussen Mia en het monster.. Monster en Frankenstein vond ik wel erg goed acteren!

4 likes

The Running Man is een prima film, maar duurde wat mij betreft echt te lang. Na een tijdje had ik het wel gezien. Had er echt meer van verwacht.
Toch maar de originele versie eens gaan kijken

Vorige week naar The Roofman geweest. Ik wist niets van te voren dus ging er volledig bleu in. Vond het echt heel tof!

1 like

Haha ga deze toevallig ook zien zo 🫢

Edit: ik vond hem goed :+1:

1 like

Ik ging naar bugonia, echt een aanrader!

5 likes

Voor de hunger games fans, de trailer van Sunrise on the Reaping staat online!!! Heb er zo’n zin in, nog precies een jaar aftellen :disappointed_relieved:

8 likes

Ja wtf?!?!?! Love een teaser of zo, maar dit gaat me te ver. Wordt zeker vanaf nu al overal in de bios gedraaid tot je er helemaal gek van wordt :smiling_face_with_tear:

1 like

Ja vind ik ook echt irritant. Snap het ook niet goed. Ik dacht dat de trailer als een van de laatste dinger werd gemaakt in het film proces. De film zal vast niet nu nog een jaar lang te lopen verstoffen op een plank

2 likes

Iemand al naar Wicked Part 2 geweest? Ik afgelopen weekend en ik heb weer genoten :broken_heart: :heart:

4 likes

Ik vond hem eigenlijk niet zo goed als deel 1 :smiling_face_with_tear: Het is wel een bekend probleem met Wicked, dat de tweede akte een stuk rommeliger/saaier/gekunstelder is. Ik had de hoop dat de film dat een beetje zou fixen omdat er meer tijd is, maar helaas.

Ik ga over een maand nog eens met een vriendin en dan ga ik proberen om gewoon te viben. No good deed is wel echt :pray: :star_struck: :clap: :raised_hands: Beste nummer van de hele film.

12 likes

Ohh ja helemaal met je eens! Maar daar was ik op voorbereid haha.

Ik was ook zo benieuwd of ze het originele verhaal echt aan zouden houden of niet, maar gelukkig wel! Ik heb altijd zo te doen met Glinda, dat ze ā€˜alleen’ achterblijft en denkt dat Fiyero en Ephaba dood zijn :frowning: . Ik miste ook echt wel wat meer diepgang in de relatie opbouw tussen Fiyero en Elphaba… maar wel echt genoten van de scĆØne van ā€˜As long as you’re mine’. En ik ben echt fan van Cynthia geworden jeetje wat is zij goed! Ik vond het zingen van Michelle Yeoh weer echt lachwekkend haha jemig waarom ze haar hebben laten zingen?! Zo slecht.

4 likes

Naast het zingen ook nog vreselijk slecht geacteerd :sob: Zij was echt de allerzwakste schakel. En al helemaal als je dan naast Cynthia (en Ariana, zij heeft mij zo positief verrast deze twee films) staat.

2 likes

toen de film begon met haar zingsels moest ik lachen, voelde echt als straf

ik vond de film wel goed navenant het verhaal! Het was wat rommelig met hoe het verhaal heen en weer sprong maar ik verwachtte het wel. Cynthia’s no good deed :hot_face:

2 likes