Ik vond hem ook erg mooi! Wel heel rond, en niet zo mooi als worst person in the world maar toch 8.5/10.
Vonden jullie Avatar 3 ook zo tegenvallen? Echt een middelmatige film qua verhaal
Tja vond het meer van hetzelfde.
Dat geld toch exact hetzelfde voor Avatar 1 en 2? Mooi om te zien, flinterdun verhaal. Voor een Avatar met een goed verhaal moet je nog steeds alleen bij The Last Airbender (de animatieserie) zijn ![]()
If Iād had legs Iād kick you is ook een aanrader. Een interessant verhaal, heel mooi/goed gemaakt!
Maar deze was echt het minst. Wat @DaintyDream zegt⦠herhaling van film 2.
Alle personages zijn eigenlijk ook kut
Ohhh ik vond deze film echt vreselijk haha.
De manier van filmen stond me echt enorm tegen en ik kon het verhaal gewoon niet aanzien om een of andere reden.
Was blij dat ie afgelopen was. (Had hem in de sneak gezien).
Ik vind de Avatar films echt heel leuk maar deze vond ik inderdaad zooo tegenvallen. Ja, we weten allemaal dat het geen mega sterk verhaal is en dat hoeft ook niet van mij maar dit was gewoon Way of Water 2.0 ![]()
Varang is wel een baddie maar die had ook niet echt een grote rol?
En Spider is irritant en een slechte acteur ![]()
Helemaal mee eens over Way of Water 2.0
Ja dit zegt iedereen, maar dit is mij niet opgevallen? Ik ga hier de volgende keer op letten. Al zal het ook niet meevallen om in zoān complete cg-setting te acteren. Niet iedere acteur kan dat
Ooh echt haha! Ik vond het wel een interessante weergave van anxiety/moederschap!
Eternity is wel een leuke romcom! Tijd geleden dat ik een goeie gezien heb
Waar kan je die zien? Ik zit te googlen, maar hij staat nergens lijkt het.
Is nu nog in de bioscoop maar ik kijk het via een andere weg (kan ik hier niet benoemen)
Ik ben net bij the housemaid geweest, erg leuk
ew sydney sweeney though
Ik vond deze ook heel leuk!
Ik heb Urchin gezien, regiedebuut van Harris Dickinson en hij heeft zelf ook een kleine rol. Vond 'm heel mooi, grappig soms en bovenal triest. 4,5 ![]()
Snap alleen niet zo goed wat dat surreƫle nou voor functie had. Moest dat een trip voorstellen? Het voelde zo random.
Ah hij draait niet bij mij in de buurt zo te zien, jammer!
Denk dat hij wel op een streamingsdienst komt!
Deze wil ik volgende week ook nog zien! Zit nu bij Left Handed Girl, ook benieuwd naar.
Sentimental Value vond ik een beetje tegenvallen helaas. Het raakte me niet zo.
En the Golden Spurtle was een leuke docu, lekker feel good en kneuterig (wel kort).
(Heb een aantal maanden dit jaar mn Cineville er net niet uitgehaald dus ben ff aan het inhalen)