Oh ik vond ‘m ook heel nice ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft er iemand een tip voor een goede, spannende (actie) film op netflix/prime/disneyplus?
Door jou naar deze film geweest vandaag, en ik vond hem iig heerlijk.
My god wat was avatar taai om uit te zitten
Ik ga hier morgen heen! Ik ben heel benieuwd want ik kan me van tevoren nog niet echt een voorstelling erbij maken waar het nou eigenlijk over gaat haha. Maar het krijgt zulke lovende kritieken en ik vind de stijl heel mooi.
Jaaa veel plezier! Denk dat deze film ook niet echt te vangen is in een samenvatting ofzo. Ik wist vooraf helemaal niks en heb echt genoten. De stijl is inderdaad prachtig.
Wat een heerlijke film inderdaad! Ik heb het boek ook op m’n lijstje gezet om te lezen.
Ik heb net The Voice of Hind Rajab gezien. Superheftig, maar zo goed gemaakt. Weet niet of/wanneer hij in NL in de bios draait, maar als je de kans krijgt, ga hem zien
Ik probeer vaker in mijn eentje naar de film te gaan en heb net een kaartje besteld voor Die, My Love. Had hem al langer op mijn watch list en volgens mij is het de laatste keer dat ie in mijn bioscoop draait.
Zo ga je nooit naar de bios en zo twee keer in 2 weken tijd. The Handsmaid gezien en volgende week naar Springsteen: Deliver Me. Zin in!
Ik was vanavond naar Hond en ik, en dacht: dit is vast zo’n domme Nederlandse film. Ik heb een Pathé Unlimited, dus dan stel ik niet zulke hoge eisen.
Maar ik was oprecht verrast. Vond het een mooie film.
Wat vond je er van?
Ik zou zaterdag gaan maar is een afspraak tussengekomen helaas, ga hem wel op Apple TV of Pathe Thuis kijken.
Ga nu naar de film The Chronology of Water!
Onze sneak night was mercy. Het is eigenlijk echt een slechte film en werd ook gedurende de film progressief slechter. Maaaarre ik heb me er er gek genoeg wel mee vermaakt
Wat vond je hiervan? Ik vond het een mooi verhaal en mooi gefilmd, maar zo zwaar en naar. Verder kon ik ook niet goed in het verhaal komen, maar dat kan ook uit de ongemak komen en dat ik niet veel energie en aandacht had.
Sorry ik zie dat ik extreem vaag heb geplaatst want bedoelde in plaats van maar dan andere dag.
Ah, ik heb ook te snel gelezen! hoop niet dat ik je dan nu heb beïnvloed, excuus! Ben benieuwd naar je review als je hem hebt gezien
Nee joh! Ik zal hier posten inderdaad ![]()
Ahhh Sinners is genomineerd voor 16!! Oscars.
Vind dat zo’n goede film. Hopelijk winnen ze ook daadwerkelijk wat.
Net Primate in de bios gezien, heerlijk vermakelijke film
echt mijn guilty pleasure dit soort films. Vooral haaienfilms, maar dit was ook top.