Filmtopic #2

Net naar The Voice of Hind Rajab geweest in de bios. Ben er nog steeds stil van. De zaal was na afloop ook echt doodstil met af en toe wat gesnik.
Aanrader wel deze film.

8 likes

Materialists staat op Netflix! Pedro Pascal :heart_eyes:

Is dit een aanrader?

Hoe vond je deze?

3 likes

Nee vreselijke film

6 likes

ja deze film is precies NIETS

romcom? niet grappig genoeg voor
meer psychologisch dan? absoluut niet
goed einde? nee mega cringe
acteerwerk? ondermaats

het deed me echt denken aan van die slechte C-film snippets die je op tiktok soms ziet :joy:

bizar dat dit van dezelfde regisseur komt als past lives

het enige echt leuke vond ik die stukjes waar ze die potentiƫle kandidaten gingen interviewen, dat was heerlijk unhinged af en toe.

11 likes

Ja alles wat je typt daar ben ik het 100% mee eens.

Nu wil ik hem juist kijken haha, lekker hatewatchen

1 like

Nee hij is echt zo saai, het is nieteens een leuke hatewatch

4 likes

Ik zou willen dat ik deze posts maanden geleden al had gelezen voor ik er geld voor betaalde op PathƩ Thuis. Wat een geld- en tijdverspilling.

2 likes

Ja even mijn update van Materialists: erg saai! Had veel potentie, maar vond het echt ondermaats. Had n.a.v. de trailer echt een beetje spicy vibes verwacht.

Wél een aanrader: People we meet on vacation 🄹 de outfits, de muziek, de acteurs. Heb het boek niet gelezen (aanrader om alsnog te doen?), maar lang geleden dat ik echt genoten heb van een romcom zonder dat het saai werd! Einde was wel voorspelbaar maar goed wat wil je anders met een romcom.

1 like

Ben wel benieuwd naar de film want ik vond het boek best wel matig. Maar daar denken veeeeel mensen anders over

1 like

Ik vond dit ook een leuke romcom! Idd wel voorspelbaar natuurlijk, maar alsnog vermakelijk en leuke chemie tussen de acteurs

1 like

Ik vond de film vermakelijker dan het boek. Die heb ik na kijken gelezen omdat mensen zeiden dat het beter is, maar vind het echt ruk geschreven.

2 likes

Ik vond dit ook zo’n tegenvallende film. Romcoms zijn gewoon niet meer hetzelfde als vroeger :smiling_face_with_tear:

PWMOV? Ik kreeg hier dus echt een beetje nostalgische vibes van. Maar ieder z’n smaak natuurlijk!

Net La la land weer eens gezien en wat is dat toch een goede film. OkƩ het begin is wat stroperig en stroef maar gaandeweg dan zit ik helemaal in het verhaal. Emma Stone en Ryan Gosling zijn een geweldig auteurskoppel die de hele film dragen maar het allerbeste vind ik het einde zo mooi met die muziek.

5 likes

Nou ik zit dit nu te kijken en hier is geen woord aan gelogen :yawning_face:

4 likes

Wow ik ook! Kom er niet doorheen

Ik moet nog een uur ben benieuwd of er nog iets gaat gebeuren

1 like