Filmtopic (Deel 1)

Ik heb de eerste gezien en vind het ook echt niks. Denk dat ik m op jongere leeftijd wel fantastisch had gevonden, maar nu heel erg try hard ofzo. Doe maar niet

2 likes

Was echt niet heel erg melancholisch (vond ik)

1 like

Heb net “Infinity Pool” gezien. Ik wil eigenlijk niks hierover zeggen. Je moet deze film gewoon over je heen laten komen.
Goeie film.

1 like

Wow even wat over opgezocht (vind het niet erg om er niet blind in te gaan) en dit klinkt geweldig, zeker met deze cast!

Waar heb jij hem kunnen zien? Op een filmfestival oid? Want zie geen bioscopen of dat ie al uit is in Nederland.

Niet echt een film, meer een soort docu. Maar ik wil the Biggest little Farm even tippen. Het gaat over een stel dat een regeneratieve boerderij start vlakbij Los Angeles. Hierbij gebruik je geen kunstmest en bestrijdingsmiddelen, maar kies je voor een diversiteit aan gewassen die elkaar versterken. Het verhaal wordt heel mooi verteld en in beeld gebracht, hartverwarmend, maar soms ook triest. Hij staat op Netflix en duurt anderhalf uur.

8 likes

Ja, idd heel nice is die!
Er is ook een documentaire-topic trouwens: Documentaires

3 likes

Plane vond ik leukk! Spannende stukjes & sws leuk om te kijken

1 like

Twee films dit weekend:

  • your place or mine, leuk maar einde beetje snel en afgeraffeld
  • look both ways, leuk gedaan met twee verhaallijnen van de hoofdpersoon
1 like

Ik heb gisteren Tár gekeken en ik vond het begin eerst vet saai maar ik schaam me nu dat ik dat dacht want het is echt een goede film. Het is zo’n film waar je nog een tijdje over na kan denken nadat hij is afgelopen. En het einde is echt… :ok_hand:t2: had ik nooit verwacht.

Maar wat duurde hij lang…. Vond het echt pittig

1 like

Na Avatar 2 vond ik 2,5 uur heel erg meevallen haha

Oh ja dat vond ik al helemaal erg. Heb mezelf een pauze gegund. Ik heb tar gezien op een voorpremièredag dus die dag ook Till, a man called Otto en the Whale. Tar was daarvan echt de langste en meest ingewikkelde film

Dit weekend vier films gezien:

Best aardige film, beetje fear & loathing Las Vegas vibes. De film bestaat uit drie delen die in elkaar haken, vond ‘m daardoor naarmate ‘ie vorderde steeds leuker worden. :star::star::star::sparkles:

Deze viel een beetje tegen (vooral omdat m’n vriend zei dat het een hele vette film was, maar daarna ook zei dat ie hem zich anders herinnerde). Wel lekker bizar en mijn lievelingsstukje was met de mohawks. Mohawk him! :star::star::star:

De nieuwe generatie Cronenbergs heeft het kunstje goed afgekeken bij zijn vader en I love to see it :heart_eyes: Mia Goth, body horror en het ridiculiseren van de rijken. Wat wil je nog meer?! :star::star::star::star:

Tot slot deze klassieker. Misschien net teveel van het goede qua aantal films, ik denk dat ik ‘m meer had gewaardeerd als ik deze los had gezien ipv aan het eind van deze filmmarathon. Desondanks zeker een aardige film - al wordt er een stuk minder taxi gereden dan de titel doet vermoeden!! mohawk night!!! :star::star::star::star:

8 likes

Ik heb ant-man and the wasp quantumania in de bios gezien en mwah matige film. Het is al heel lang geleden dat ik 1 en 2 had gezien en die vond ik wel leuk weet ik nog. Dit was wel een ander soort verhaal, minder grappig ook. Die Darren was echt heel raar en er waren veel zijplotten die aangestipt werden maar niet uitgewerkt. Ik vind het hele verhaal van het personage van Michelle Pfeiffer nog het interessants.

1 like

Ik wou heel graag naar Broker en ik dacht dat deze draaide om 12:50, maar dat bleek helaas 12:15 te zijn. Dus zei, geef me maar kaartje voor de film die nu draait. Was blijkbaar Magic Mike. En nu verwacht ik echt geen Oscarwaardige film, maar omg mn ogen en oren bloeden nog. Ik weet gewoon niet wat ik gezien heb, maar kon ook niet weglopen van deze train wreck. Was ook gewoon niet sexy, gleed alleen van m’n stoel van schaamte.

6 likes

Hij krijgt ook echt slechte reviews. Jammer, want de eerste twee waren op hun eigen manier allebei heel goed. Wilde eigenlijk met vriendinnen een avondje doen met uit eten en dan naar die film en dan uit, maar denk dat we de film er maar uit snijden, kijk hem wel eens als hij te streamen is

2 likes

Het is marketing voor die show in londen. Slim gedaan maar echt zonde van het geld ja

1 like

zin in

4 likes

Ja echt teleurstellend!
Maar heb nu wel zin om het boek van Scott te pre-orderen :sweat_smile:

1 like

Mijn mening over Magic Mike: Last Dance en Plane. Zonder spoilers

Magic Mike: Last Dance

Jezus wat slecht. Twee eerdere films vond ik wel echt leuk. Met het 2e deel als favoriet. Maar dit 3e deel is zo slecht. Gewoon zo raar verhaal. Mega overvlakkig voelt bijna als een slechte parodie.

Maar om toch iets positiefs te zeggen… Er zit een scène in waar hij aan het videobellen is en dit is heel realistisch gedaan. Dit zie je niet vaak ik films. Dan hebben ze altijd perfecte verbinding zonder enige vertraging :sweat_smile:

Ik zou deze film overslaan

Plane

Ik zag een insta story van iemand met “ga niet naar deze film”. Dus ik verwachtte iets heel slechts.
Maar Plane is gewoon een goede typische Gerard Butler actie film. Als je de trailer leuk vond dat ga je de film ook leuk vinden. Zit goed in elkaar. Goede spanning en actie. Ik zat vaak op het puntje van m’n stoel. Echt genoten van de film. Echt een prima actie film om in de bios te zien.

Dus kan je een een typische Gerard Butler actiefilm waarderen, dan is deze zeker aan te raden.

3 likes