Jemig die pyjama. Misschien leuk als je 17 bent maar bij die vrouw?! Ach ja wel ‘lekker gek’
Die twee meiden waren leuk! Dit boerenstel heeeeel saai en die andere chick die volgende maand gaat emigreren naar australie? Waarom doe je dan mee?
Die jumpsuit is zo duur
Toen ze in het begin zo achter de schermen was, waar iedereen hun hobby na doet dacht ik dat ze ging zeggen dat ze heel erg veel van slapen hield
Die boeren vind ik wel schattig
weet iemand hoelang die afleveringen van deze week online blijven staan? heb 0 tijd gehad ze terug te kijken maar ik wil ook niet te laat zijn!!
heb geen videoland oid, gewoon online via rtl
Nouja RTL gaat heel lastig worden
Volgens mij staan ze een week op NPO
Ik kijk nu de aflevering van gister terug en die Lara ken ik haha, zij zat bij mij op school zo grappig! Wel echt een leuke meid is zij in het echt. Maar zag idd al op Facebook dat ze plannen had om naar Australië te gaan emigreren dus wel beetje gek dat je dan meedoet wat hierboven ook al gezegd werd.
Vreeeeselijke vent
Wat een ontzettend vervelende man zeg
Ik versta die vent ook amper, heb gemist waar hij vandaan komt, maar moet echt moeite doen
Niels lijkt me leuk!
Ik vind die Annemoon behoorlijk irritant op de 1 of andere manier. Het komt allemaal zo gemaakt en ingestudeerd over ofzo
En Dennis vind ik eigenlijk heel leuk en lief haha, wat een match is dat
Is die gast echt 24?
Ah, deze twee
Omg een relatie! Leuk
En dat laatste stel vond ik aandoenlijk. Jammer dat ‘t niets is geworden
Lijkt wel of Dennis een pruik of heeft haha
Ze krijgen altijd wel heel snel de rekening, terwijl ze nog aan het eten zijn. Alsof het volgende stel er al aan komt
Ja, wauw. Ik kijk echt niet alle afleveringen maar ik heb volgens mij nog nooit een relatie zien ontstaan.
Ik zei aan het begin van de aflevering tegen mijn vriend dat veel mensen in dit programma zoveel ouder lijken dan ze zijn.
En nu Wieger weer. Die is toch geen 27?!?
Haha ik riep echt naar de tv: “Wat komt die oude kerel doen bij die meiden, die is toch veel te oud voor ze!!!” … Niet dus. Hoe dan.