Ohhh ik kijk nog even die van gister terug, maar die dubbel date, wat ongemakkelijk haha. Waarom doen ze dat?
Jaa idd! Super ongemakkelijk, ook omdat beide zusjes volgens mij hoopten dat tom hun date was
Ik kijk de aflevering nu ook terug en vind die dubbeldate zo raar idd! Ik vind die telefoongesprekken in het toilet al niet zo netjes maar zo roddelen is wel echt next level. En vind het ook een beetje vreemd als je echt niet zonder je zusje op date wilt, je bent toch gewoon volwassen haha?
Wat een saaie aflevering gisteren! Vond eigenlijk geen enkele match leuk
Ik neem aan dat ze dat heus wel willen/kunnen, maar dit is natuurlijk leuker voor tv. Kan me niet voorstellen dat ze echt altijd samen op date gaan, haha.
Merk dat ik het steeds irritanter vind worden dat er nooit wat uit lijkt te komen. Mensen schrijven elkaar ook zo makkelijk af, alsof je bij iedereen meteen moet denken dat je er wel een relatie mee zou kunnen hebben?
Vind de Engelse wel echt beter in elkaar zitten. Betere sfeer, leukere cast qua serveersters etc, betere matches. Loopt gewoon vlotter ofzo.
vond ik ook zo raar, als je weet dat je binnenkort weggaat, wat probeer je hier dan mee te bereiken?
Ik vond het trouwens jammer dat die oudere koppels van deze week niet met elkaar gematched waren op een andere manier
Je had die spirituele vrouw met een bar in de tuin gekoppeld aan die man in pak
En twee dagen later die reisleider gekoppeld aan die vrouw van t gooi met haar eigen juwelierszaak
Die nette juweliersvrouw had gekoppeld moeten worden aan die eerste nette man in zijn blauwe pak
Jup. Dat zei ze
Ja, de manier waarop ze het zei was ook echt zo afkeurend. Heel stom
Ik vind deze man zo schattig
Die vrouw moet steeds zooo hard lachen om zichzelf
Ik vind Wouter echt vervelend, hele tijd zo door haar heen praten
Hij wordt gewoon kwaad als hij aan Pietje die afhaakt denkt.
Helemaal geirriteerd dat ze niet aan teamsport doet. Leuke gast zeg.
Aah nee ik vond die meneer veel te leuk voor die Gooische vrouw. Vind het ook leuk dat ‘ie weer terug is en ik hoop dat dit wat wordt haha. Hij is helemaal enthousiast, zo lief.
Ik vind die moeder en zoon zoooo schattig.
Ach gut die moeder en Andries, zooo lief!
Aw Cathy en Andries, zo leuk
De aflevering staat niet online
Wat is Kuki leuk zeg. Lijkt me ook echt een leuk stel zo samen