Nu terug aan het kijken. Maar die zusjes die samen gaan daten. why?
Die wieger is 27 jaar😱. 40 had ook gekund…
Ik weet het niet, hoor Suzanne.
“Ik heb wel sex hoor, maar met mezelf.”
Suzanne is wel duidelijk over wat ze wil, haha.
Wat een type die suzanne haha geweldig
Wtf is deze jongen?!? Hij is zo nep
Je bedoelt Bruno toch?? Ik zit echt met open mond te kijken hahah verschrikkelijk zeg
Haha ja die DJ? Hij lijkt ook gay en die stem is raar.
Ohhh ik kan die Bruno echt niet hebben. Hij vindt zichzelf ook zo leuk. Er was toen in de Engelse versie een keer een meid die halverwege ‘naar de wc ging’ en toen gewoon niet meer terugkwam. Vond ik toen echt niet kunnen maar bij hem zou ik het doen.
O M G
ah wat irritant die bruno
Gatver, wat een vieze vent
wel leuk dat ze zegt dat ze voor beiden wil betalen, vaak zie je bij vrouwen dat ze willen splitten
Zo irritant dat zij niet mag betalen van hem
Hij maakt het ook zoooo ongemakkelijk, my god. Vooral als zij zegt dat ze niet van schunnig gedoe houdt, en dan gaat hij zo doen??
Ja en nu opeeeeens heeft hij ook geen klikgevoel haha wie hou je voor de gek man
Ik sta er toch bijna iedere aflevering weer van te kijken hoe graag sommige mensen over zichzelf lijken te willen praten. Nu ook weer, met die Bruno. Vraagt hij aan zijn date “Leeft jouw moeder nog?”, om vervolgens een heel verhaal te vertellen over dat hij zijn moeder is verloren en dat het ergste is wat hem ooit had kunnen overkomen. Dan denk ik: stelde je die vraag nou aan haar omdat het antwoord je echt interesseert of omdat je de wedervraag gewoon wilde aangrijpen om zelf je verhaal kwijt te kunnen Zie dat toch best wel vaak gebeuren
haha precies wat ik dacht
vraag dan “leven je ouders nog” --> wat minder opvallend
Ja dat is natuurlijk wel omdat het van de producenten van het programma moet, er moet tv gemaakt worden hè.
Wow wat is die Mara mooi zeg, echt prachtig
Ik dacht bij Bruno, YES een hete man, tot hij begon te praten en dat we alleen maar op aarde zijn om voort te planten?. Ik snapte zijn punt wel ergens maar come on. En ik heb het al eerder gezegd, maar weer dat Engels overal doorheen