First Dates

Pfff die Bruno, wat een irritant ventje. Alles is gezegd erover zie ik.

O en die Vlaamse vrouw vond ik echt leuk!

1 like

Ja die vond ik ook heel leuk! Ook leuk dat zij nog altijd contact hebben!

2 likes

Ik vind het altijd zo jammer dat veel koppels niet meer afspreken terwijl ze zo enthousiast over de date en elkaar waren

5 likes

Haha nice, Demy van het vorige seizoen First Dates zit nu in het programma dat op dit moment wordt uitgezonden.

3 likes

Die Bruno was echt zo verschrikkelijk. En proberen te pronken met zijn Engels. Hij vond zichzelf klinken als een echte Londenaar, maar het klonk heel Nederlands. Hard om gelachen. En dan doen of hij geen klik voelde, terwijl hij eerder zei dat zij de tweede date het eten dan mocht betalen. Dat kwam wel treurig over

8 likes

En dat gezicht van die date ook toen hij over geslachtsdelen begon te hinten, hahaha echt zo mooi. Ik kon me precies indenken hoe zij zich op dat moment zou voelen.

6 likes

Ik vond haar echt heel leuk! En netjes reageren haha. Weet niet of ik dat zou kunnen

2 likes

Schattig dit nerveuze stelletje.

Hahaha love deze Rotterdammer. Wat een erge tattoos :joy:

1 like

Ik ga stuk om deze gast, vind hem wel leuk. Mijn vriend kent hem van vroeger.

En nu kennen ze elkaar ook nog hahaha.

Haha toevallig!
Echt grappig dat ze elkaar kennen ook deze twee

Haha vind deze rotterdammers leuk

2 likes

Sergio! :heart_eyes: zal hij al iemand hebben?

Haha ja ik ook, vind zijn platte humor ook leuk. Brunootje van gisteren zou er weer niet mee wegkomen.

‘Wortel schieten?’ :joy:

1 like

Vind ze heel leuk samen maar denk niet dat het een stel wordt.

Ik vind het altijd zo laf al er wordt gezegd: “Ik wil je nog wel zien, maar alleen vriendschappelijk”. Zeg gewoon dat je geen klik voelde en that’s it. Je gaat elkaar toch niet meer op vriendschappelijke basis zien.

13 likes

Ik vind luciana (ofzo) er veel ouder uit zien dan 27.

4 likes

Vond ik ook!

wow wat is die man irritant
hij vond die Sandra niet aantrekkelijk en wil nu nul moeite doen

4 likes

Wat is er met haar wenkbrauwen???

4 likes