First Dates

Oh ik vind die Yanna wel leuk haha. Beetje druk maar vind dr wel lache (:p). Vind hun wel bij elkaar passen ook!

Edit: Oke laat maar haha nu vind ik dr wel irritant

1 like

Die twee mannen op date zijn zo’n beetje een en dezelfde persoon;p

ja ze wilde niks vertellen en vond het stom toen hij haar vragen niet beantwoordde :neutral_face:

5 likes

Ja hoe wil je dan iemand leren kennen

3 likes

Kreeg ook het idee dat ze ontzettend op haar teentjes getrapt was en hem daardoor automatisch niet meer leuk vond ofzo. Zat ook dat ze wel goed konden lachen, maar niet meer. Ja logisch als je iets moeilijkere vragen ontwijkt en als een klein kind stemmetjes gaat opzetten.

6 likes

Vond het ook wel echt jammer dat het met Berry en Steven niks is geworden, die twee leken zo erg op elkaar!

Jaaa ik vond hen zo schattig samen. Werd er helemaal blij van haha

Vond het ook wel heftig dat dat roken dan zó’n issue was dat dat een verdere ontmoeting tegenhield. Maar Steven liep denk ik net wat te hard van stapel voor Berry z’n smaak.

Nu al zin in vanavond hehe.

1 like

Ja echt zonde dat dat zo’n heftige verslaving kan zijn :frowning_face:
Haha ja, hij ging ook ineens aan zijn gezicht zitten en toen zei hij ook van hooo rustig we zijn in het openbaar en dit is de eerste date

Jaa, ben echt benieuwd! Zo leuk altijd. Alleen als mensen elkaar voor het eerst zien vind ik het soms wel echt super ongemakkelijk haha

Ja hahaha de baardaai was wel een kleine cringe waard. Ik had het ze wel gegund.

Ja het hele programma is ongemakkelijk, daarom des te leuker :dark_sunglasses:

2 likes

Omg zit zij op het forum??? Hahaha
“Proppen of vouwen”

5 likes

Ik vind deze twee jongens nu al leuk

2 likes

Ehhh ik word heel ongemakkelijk van deze twee. Die jongens zijn wel leuk inderdaad

Ik ga helemaal stuk om die goudvis

4 likes

Hahaha sorry nog over gisteren maar die Tommie zei over Angelica: ‘Ze is geen type waar ik op af zou stappen in de club maar ik nu jou personaliteit weet vind ik je echt super.’

Ik vond Janna trouwens mega irritant.

7 likes

Ik kom er net achter dat Reinier een palindroom is

14 likes

Ik kijk nu de aflevering terug van gisteren. Wat een bal die piloot. “Aruba leek me wel lachen” hoe kan een eiland je lachen lijken???

Hahaha en Jeffrey is al zo snel door zijn vragen heen :joy:

8 likes

Haha ja toen zijn topics op waren, echt sneu.

2 likes

En angelica over dat ze Engels al moeilijk vindt en Nederlands eigenlijk ook hahaha

2 likes

Even hè jongens; geen idee of ik dikke spuitelf ben, maar heel dat first date restaurant is gewoon een film set???

Hahaha ik loop een media opleiding en ben echt teleurgesteld in mijzelf dat ik het niet door had. Een collega van mij ging eten als figurant bij first dates, maar ik zag dit echt niet aankomen :disappointed:

1 like