First Dates

Hahaha die vrouw “een man zonder bovenlip hoef ik niet”

1 like

Ik blijf maar kijken naar Chantal haar wenkies

Ik had gisteren een first date, en first dates kwam ter sprake en toen kwamen we ook nog een deelnemer uit first dates tegen. Dateception!

16 likes

Oeh, hoe was de date??

Ja, thanks, echt heel leuk en fijn. We hebben de hele avond gekletst en gelachen om allerlei dingen die voortkwamen uit grapjes samen enzo.

Hij vroeg of hij mee mocht naar huis maar heb gevraagd om te wachten, want als hij mee was gegaan was er vast vanalles gebeurd en wil dat nu nog niet.

4 likes

Die van gisteren trouwens, wat is Sven onaardig man :hushed: Zooo veroordelend over alles wat zijn date vertelt. Echt een naar ventje.

3 likes

Ik denk graag dat ik openminded ben maar ik kan zooo slecht tegen dit soort zweverige types. Hoop dat die vrouw met deze man lekker kan aarden in de kosmos of het kristal van moeder aarde (wtf?)

5 likes

Als mijn haar belabberd zit en sliertig langs mijn oren, dan zie ik dat meestal als teken dat ik iets meer mijn best moet doen. Maar zij benadert het anders: de ene sliertige pluk voor connectie met de kosmos, de ander voor connectie met het kristal van moeder Aarde. Dat is wel #omdenken voor gevorderden hoor…

2 likes

Die man denkt zeker dat die naam minder raar wordt als hij het twintig keer zegt

Weer zo’n bekrompen iemand die denkt dat als je niet drinkt je gelijk ook geen leuke dingen meer doet :roll_eyes:

1 like

Ik ken deze Moa (heet ie zo?) ergens van

Wat een irritante kerel zeg, die Jonas.

1 like

hahaha ja fantastisch ik ga dit echt onthouden.
Of als ik iets op de grond laat vallen, ‘woeps nu staat mijn vork helemaal in verbinding met het kristal van moeder Aarde’

1 like

Ik vind het altijd wel zo stom dat ze dan zeggen ‘ga jij maar eerst’, terwijl ze zelf al weten dat ze nee gaan zeggen. Denk dan ga dan gewoon eerst, nu ga je iemand nog laten zeggen van joe ik wil je wel graag nog keer zien

6 likes

Mijn vriend zei ineens over Ajo: ze lijkt wel erg op dat figuurtje uit Harry Potter.

Bedoelt ‘ie Dobby :sob: Ik had het niet meer.

13 likes

Ik vond die Jonas ook verschrikkelijk, maar zij blijkbaar niet. Er zaten wel aparte types in deze aflevering.

2 likes

Yeah eindelijk een bekende gespot (afl. van vrijdag).

En ik erger me aan die barman met z’n “En… wat kan ik voor je schenken?”

5 likes

Haha en soms zegt hij ‘u’ tegen mensen en andere keer weer ‘jij’ en gaat het gesprek binnen een halve zin over seks

1 like

Zo spot ik nooit een bekende en nu ineens twee in een aflevering!
Wel totale mismatches.

Nee hij zegt “wat mag ik je schenken?”

Ik vind het ZO irritant dat hij het zo zegt ik weet niet eens waarom

2 likes