First Dates

Haha, ik wist 'm inderdaad niet meer precies.
Het stoort me enorm.

Ik vind het ook heel irritant dat die Sergio zo populair doet nu ze in dit nieuwe ‘restaurant’ zitten. Op die andere locatie leek hij veel ingetogener en kalmer. In mijn beleving ook veel professioneler.

5 likes

“HOU M VAST HOU M VAST”

Ok is goed Sergio. En die vieze lach van hem. Vind het echt een engerd.

4 likes

Jaa en heel judgy (vies woord, maar past in deze context wel) opmerkingen over kleding als mensen binnenkomen. Blah.

1 like

Oh ja inderdaad, en als iemand op een bepaalde manier binnenloopt moet hij dat even debiel nadoen en keihard lachen. Wat een eikel.

1 like

Die biologieleraar, grr. Vegetarier zijn raar vinden omdat planten net zo belangrijk en gevoelig zijn??

2 likes

Hoe komt zij (Lisanne) nu al dronken over?

pol kadot

Neeeeee… Ik voel me een beetje zwart

2 likes

Lisanne is echt zo’n vrouw die helemaal losgaat met statusupdates op LinkedIn.

wOw ik had zó niet verwacht dat Luuk Mike nog wilde zien, wel leuk

1 like

Waarom nemen ál die kindjes zichzelf zooo serieus?!

‘Ik ben al vier jaar vrijgezel.’ - 19-jarige snotneus

14 likes

Love Fenna’s outfit wel

O god die docent wil te graag haha. Wat een creep.

Ugh en dan ook nog die hand zo stevig vastpakken en zeggen dat hij écht haar nummer wil. Ga weg man.

3 likes

Wow ik vind Elise echt heel verfrissend! Gewoon meteen tijdens het eten eerlijk zeggen dat er geen klik is. Ik vond het wel zielig voor hem. Hij zag het volgens mij wel zitten

O, maar zolang hij zijn mond houdt :drooling_face:

1 like

lol die vlogger schaamt zich om wat ze doet? Dan sta je ook lekker achter je werk

Ik vind Lisanne wel leuk eigenlijk.

Wat een kutactie van die Rotterdamse chick, die gast pushen om te betalen en daarna melden dat er geen klik is. Leek hij ook niet erg te waarderen of leek dat maar zo?

6 likes

Weet iemand waar die tas van Lisanne (polkadot) van is? kwam 1 seconde in beeld maar vind hem super leuk!