First Dates

Bij hem denk ik meteen aan: Ok. Maar nu genoeg over mij… Nu even over jou. Wat vind jij van mij?

Run Tonita, run.

4 likes

Bij die Biologie docent van gisteren moest ik er steeds aan denken dat zijn leerlingen dit misschien ook kijken. Lijkt me zo genant. Verder staan Nederlanders er om bekend direct te zijn, maar de meesten lullen er erg omheen.

3 likes
1 like

oehh wie was het?

Ah ik vind Anton echt een lieverd!

Echt een afknapper dat iemand met zn telefoon in zn hand aankomt en dan op de bar neerlegt.

1 like

Omg zagen jullie die knipoog, ik wil die barman

2 likes

Och ik vind doe barman toch echt zo leuk he

Haha same!! Die knipoog deed het 'm he.

2 likes

Die oude man praat alleen over zichzelf… Irritant

2 likes

Die collega’s… Vervelend

Ja zij vindt hem ook niet echt wat geloof ik haha, ze vond hem ook niet echt knap… Maar ja dat snap ik wel haha

Ik vind die stem die vraagt of ze elkaar nog willen zien irritant, konden ze dat niet een beetje professioneel editen ofzo

Die collega’s aan dat tafeltje ernaast, dat moet je toch niet willen haha

Hhahaha ahw wel lieve man. Facebook opschrijven :’)

1 like

Die Erwin met zijn collega’s. Denk dat hij liever een van hen zou daten, maar hij is natuurlijk gefriendzoned. Vind het maar vreemd

2 likes

Vond het vooral wel beetje dubbel dat hij zo over haar pinkpop-verhaal dacht, terwijl hij met collega’s op date kwam.

1 like

Ja en in dat voorstukje zegt hij iets van “ik wil een klein meisje waar je lekker mee kunt gooien” ofzoiets, wtf?

Vond hem qua uiterlijk best leuk maar verder… nee

1 like

Wat een rare vrouw zeg die Giovanna

1 like

Zus van die andere chick die zo arrogant was?

1 like

Wat afkeurend is die man met dat blauwe shirt opeens. Bemoei je met je eigen zaken.

Ik heb geen vrienden nodig.
Wel hard maar ook wel eerlijk…