First Dates

HAHAHA,
Die jongen met die barbies heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik :joy:
We hebben bepaalde lessen samen gehad :joy::joy:
Ooo hilarisch :joy:

Omg!!! De muziekfotogtaaf van gister zit NU voor me in de trein

2 likes

Hahaha sterkte met die griezel :rofl:

1 like

Oh ik vind die Mehdi echt een leuke en lieve man haha, dat accent stiekem ook. Vind het ook een goeie match met haar, ik hoop dat het wat wordt

4 likes

Wow die meid is zo ongezellig en onaardig!

Of moet ik zeggen sad, stupid.

Zij spoort niet hoor. Allemaal hele rare ‘grappen’ en continu dat Engels aaaarggh.

8 likes

Ja een raar gevoel voor humor heeft ze. Ik kan me er niet helemaal in vinden, maar dat hoeft gelukkig ook niet.

1 like

Haha nice @Madrid

1 like

Ik vind die jongen best leuk. Hoop voor hem dat zij iets minder onzeker doet zonder camera’s

1 like

Kent iemand toevallig Joren uit de aflevering van vandaag? Of iemand die hem op social media kan vinden? Ik vind het echt een leuke man, maar onvindbaar!

Oh my God wat is dit voor een relnicht! Vreselijk wat overdreven :joy:

1 like

Hij heeft t er zelf naar gemaakt… hij zei zelfs bye bitch. Nou niemand hoeft bitch tegen me te zeggen. Ik zou dat niet pikken.

21-e1504076178261

<3

15 likes

Doet deze man voor de tweede keer mee of zijn het vanaf deze week alleen maar herhalingen?

Kerstspecial. Sommige zijn al geweest en sommige zijn nieuw (voor mij althans haha)

1 like

Het zijn herhalingen!

1 like

Ik zag trouwens dat bij het stukje dat ze weglopen uit het restaurant, de mensen nog hun microfoon dingen dragen hahah. Dus ze moeten na dat moment nog terug naar de studio.

2 likes

Kijkt iemand? Ik ben een beetje verliefd op rugbyboy

[niet alleen door zn foto hoor😇]

Hahaha hilarisch dit, fantastisch gemaakt! Zo treffend, met die k*topmerking van Sergio over op dat moment het eerste te zijn. Ik schreeuw altijd naar de tv dat DAT NIET KLOPT :joy:

Ik vond dit de leukste aflevering ooit :heart_eyes:

Edit niet door hem trouwens haha

1 like

Ja iedereen happy :heart_eyes: helemaal blij van deze aflevering

1 like