First Dates

Wow ik vond dat wel echt een onbeschofte manier om dat te zeggen

Haha deze man moet echt even dimmen met z’n vakantieplannen

3 likes

Zwarte kousen kerk. Ohoh… benieuwd naar zn match.

Ja ze kijkt de hele tijd met zo’n afkeurende blik en dan met die zeurende stem haha. Maar soms zegt ze opeens iets redelijk aardigs en dan denk ik echt huh

3 likes

Ik ben nu heel benieuwd naar deze date

Ready to cringe

Hahaha virgin mojito ik ga hier stuk om

Zwarte kousen kerk is toch een rok aan en geen alcohol drinken?

Haha die man wil gelijk verhuizen en samen op vakantie

1 like

Zij lijken wel op elkaar haha

1 like

Ik vind die jongen echt op Dee van Enzo lijken haha

4 likes

Ik snap niet dat die jongen meedoet aan dit programma als ie zo blij is dat ie weer single is

2 likes

Eerst de rekening laten betalen en dan zeggen “ja ik wil wel telefonisch contact”
??? :roll_eyes:

5 likes

Ok, ik heb zojuist tegen mijn moeder gezegd dat ik de volgende keer mee ga doen. Zolang jullie maar hier geen opmerking over mijn wenkies maken :joy:

3 likes

Ik zou het zelf persoonlijk niet aannemen dan, vind ik niet netjes.

2 likes

Ik ben zo’n trut die daar af en toe wel gebruik van zou maken :grimacing:

Dat vind ik iets heel anders? Maar ik betaal gewoon m’n eigen eten, een man mag best betalen, want dan betaal ik de volgende keer. Maar als ik al weet van nee dit wordt 'm niet, dan betaal ik het dus gewoon zelf en dan sla ik zijn aanbod af :slight_smile:

2 likes

Ja oké, maar misschien is het dan wel uit beleefdheid of zo. Laat ik het zo zeggen: ik zou het dan net iets te gretig aannemen, terwijl het wel netter zou zijn om te splitten. Heb wel eens een kleine kroegentocht gedaan met een Tindermatch terwijl ik hem vanaf het begin al helemaal niks vond en hij heeft alles betaald. :grimacing:

1 like

Als deze meisjes op zichzelf zouden vallen, zitten ze goed. Maar ik denk nog niet dat het een match is!

Wat ik ook niet helemaal snap bij hun is dat ze volgens mij beide aangaven op vrouwelijke vrouwen te vallen, maar dat ze beiden zeiden dat de ander dat niet was. Maar qua uiterlijk vind ik ze behoorlijk doorsnee gemiddeld vrouwelijk? Niet extreem vrouwelijk in de zin van hoge hakken, jurkje, laag make-up, maar ook zeker geen ‘typische pot’-uiterlijk.