First Dates

OMG dit is zo treffend allemaal :joy::joy: Die van rechtsboven daar erger ik me altijd zo erg aan! Ik vind het ook zo raar dat niemand van de productie hier iets van zegt? Als hij dat 1x zo zegt, dan waarschuwt iemand hem toch dat dit een hele rare zin is? Zelfde als die zin van Victor.

haha cool @hyde en goed dat je dat van die bavette hebt meegenomen, wat is bavette eigenlijk???

1 like

Omg dat van Sergio vind ik ook zooo ergerlijk met dat ‘op dit moment ben je de eerste’, blij dat die erin staat. (Ik vind Sergio trouwens - als een van de weinigen volgens mij - een prima vent.)

@Hyde Heb je deze bingo zelf gemaakt? Hij klopt echt precies!

3 likes

Zo wat een bitch! Sjezus

3 likes

‘Ik ben gewoon sarcastisch.’

Eeehh nee je bent gewoon kut.

4 likes

“maar wel als vrienden” noooooo staaaahp

Jongens…wat zijn dit voor mensen de laatste tijd?? Zijn dit acteurs??

Dat meisje hahaha ik vond het wel terecht want die vent?! Hij kwam zo apart op me over. Alsof alles wat ie zei bullshit was ofzo? Ik vond em niet zichzelf en zelfs ongeinteresseerd?

Ik weet dat ik kieskeurig ben maar deze overtreft wel.

HAHAHA,
Die jongen met die barbies heeft op dezelfde middelbare school gezeten als ik :joy:
We hebben bepaalde lessen samen gehad :joy::joy:
Ooo hilarisch :joy:

Omg!!! De muziekfotogtaaf van gister zit NU voor me in de trein

2 likes

Hahaha sterkte met die griezel :rofl:

1 like

Oh ik vind die Mehdi echt een leuke en lieve man haha, dat accent stiekem ook. Vind het ook een goeie match met haar, ik hoop dat het wat wordt

4 likes

Wow die meid is zo ongezellig en onaardig!

Of moet ik zeggen sad, stupid.

Zij spoort niet hoor. Allemaal hele rare ‘grappen’ en continu dat Engels aaaarggh.

8 likes

Ja een raar gevoel voor humor heeft ze. Ik kan me er niet helemaal in vinden, maar dat hoeft gelukkig ook niet.

1 like

Haha nice @Madrid

1 like

Ik vind die jongen best leuk. Hoop voor hem dat zij iets minder onzeker doet zonder camera’s

1 like

Kent iemand toevallig Joren uit de aflevering van vandaag? Of iemand die hem op social media kan vinden? Ik vind het echt een leuke man, maar onvindbaar!

Oh my God wat is dit voor een relnicht! Vreselijk wat overdreven :joy:

1 like

Hij heeft t er zelf naar gemaakt… hij zei zelfs bye bitch. Nou niemand hoeft bitch tegen me te zeggen. Ik zou dat niet pikken.