Deze aflevering was zo leuk! Ik vond Ludwig en Dina heel leuk. Dat zij hem jongeman noemde en hij haar meissie vond ik heel aandoenlijk. Jammer dat er geen vervolg in zat.
De goudvisman vind ik zo ongemakkelijk. Zijn date heeft alleen verteld dat ze met honden werkt en toen onderbrak hij haar weer gelijk
En die Haagse gast ging echt snel zeg, dat ie al zo liet doorschemeren dat hij NY nog niet had geboekt omdat hij dit eerst even wilde afwachten.
Nu al zin in morgen!
Ik ging stuk over die goudvis, man man man.
Ik vind dit trouwens echt een geweldig programma.
Ik kijk nu die van gisteren terug. Wat een vraag “proppen of vouwen?” "Ja, ik denk dat het niks gaat worden tussen ons want jij vouwt je toiletpapier.
En dan daarna dat die man vertelt over smaak en emotie, wat niet heel gek is terwijl zij zegt “ja ik wil niet snel mensen raar vinden, maar smaak en emotie???” Jij bent lekker met je proppen of vouwen
Ik vond dat ook niet echt een persoon om uit te nodigen op mijn verjaardag, nee. Ze was niet veroordelend maar stiekem vond ze wel overal iets van.
Ja dat vond ik ook inderdaad. Zo ruimdenkend was ze niet
“En voor de art, je weet toch”
zoooooo saai en cliche om als man te gaan zeiken over “”“stereotypisch”"" rijgedrag van vrouwen
ooh en hij gaat vragen of ze zijn naam nog weet en nu weet hij die van haar niet meer deze gast vind ik irritant
Maar ze vroeg er zelf ook naar “durf je bij een vrouw in een auto”. Dan lok je zo’n antwoord ook uit. En als ie dan zou zeggen van wel, zou ze soort van verbaasd/trots reageren?
oh dat stuk heb ik gemist eigenlijk
maar alsnog: vind helemaal niet dat dat uitlokt tot een kut antwoord / vraagt om trotsheid
Maar waarom zou je niet bij een vrouw in een auto durven? Ben het verder met je eens hoor! Vond het ook irritant hoe hij daar op in ging.
nouja het stereotype dat vrouwen slecht kunnen autorijden bestaat dus wss wilde ze gewoon een grapje maken
Ik kijk het nu voor het eerst maar omg ik zou helemaal kapot gaan als ik hier aan mee moest doen.
Worden de mensen van te voren gematcht, of zijn het random dates?
Ja klopt. Maar daarom vond ik zijn reactie wat minder shockend, voor mijn gevoel gaf ze daarmee een voorzetje.
Dat betalen op het einde is vast niet echt toch? Ze hoeven toch niet zelf te betalen voor dat eten?
Volgens mij wel!
Ik denk het ook wel omdat dat vaak zo’n ding is bij een date hahahaha
ah nee vind ik niet maar nu weet je wel iig direct of iemand kut genoeg is om in die vooroordelen mee te gaan
Ik vond dat meisje veel volwassener dan die jongen. Wel een lieve jongen maar zo kinderlijk.
Ja ik denk ook dat het daarom in het programma zit, maar het zou me niks verbazen als ze niet echt hoeven te betalen.
Ik vind die jongens niet zo’n goede match eigenlijk