First Dates

21-e1504076178261

<3

15 likes

Doet deze man voor de tweede keer mee of zijn het vanaf deze week alleen maar herhalingen?

Kerstspecial. Sommige zijn al geweest en sommige zijn nieuw (voor mij althans haha)

1 like

Het zijn herhalingen!

1 like

Ik zag trouwens dat bij het stukje dat ze weglopen uit het restaurant, de mensen nog hun microfoon dingen dragen hahah. Dus ze moeten na dat moment nog terug naar de studio.

2 likes

Kijkt iemand? Ik ben een beetje verliefd op rugbyboy

[niet alleen door zn foto hoor😇]

Hahaha hilarisch dit, fantastisch gemaakt! Zo treffend, met die k*topmerking van Sergio over op dat moment het eerste te zijn. Ik schreeuw altijd naar de tv dat DAT NIET KLOPT :joy:

Ik vond dit de leukste aflevering ooit :heart_eyes:

Edit niet door hem trouwens haha

1 like

Ja iedereen happy :heart_eyes: helemaal blij van deze aflevering

1 like

Ahhhhh leuk https://www.lindanieuws.nl/nieuws/tv/first-dates-hotel-achtergrondeters/
Iemand zin in een blind-forum-date als achtergrondeter? :sunglasses:

3 likes

Een vriend van me heeft meegedaan en vertelde dat er toch nog een stuk meer gescript wordt dan je zou verwachten haha. Hij moest zich eerst ergens melden en daarna nog drie keer opnieuw het restaurant in lopen, voordat het er ‘goed’ op stond. En daarna heeft Sergio ook eerst drie keer hetzelfde praatje tegen hem gehouden voordat hij aan de bar mocht gaan zitten. Hij vertelde ook dat ze tijdens het gesprek een paar keer van tafel werden gehaald en dan geïnstrueerd werden om over een bepaald onderwerp te gaan praten. En hij werd ook gevraagd om in het toilet even te bellen met een vriend maar dat stuk hebben ze er helemaal uitgehaald. Zelfs de wijze van afscheid nemen was bij hen helemaal gescript.

12 likes

Grappig om dat zo van iemand te horen! Het verbaast me altijd een beetje als mensen dit niet weten/verwachten? Bij sommige programma’s kan ik me het dan nog voorstellen dat je het niet ‘ziet’ (want ja, alles wordt in bepaalde mate gescript), maar bij first dates is het praktisch elke aflevering hetzelfde patroon.

Nieuwe Engelse afleveringen!! Yesss

3 likes

haha heeft iemand hier gister de engelse gekeken? Met die guy die bier ging drinken uit z’n prothese, zo goor hahaha

2 likes

Ah ja dat vond ik zo naar, bahhh

Verder wel een leuk stel!

2 likes

@LoisLane Weet je toevallig ook wat voor informatie er allemaal opgegeven moet worden bij een aanmelding? Ik vroeg me dat echt altijd af! Stel me namelijk echt voor dat je naast een a4tje over je ideale partner ook de meest vreemde vragen moet invullen om zo een ‘grappige’ match te krijgen.

Het zijn best standaard vragen hoor! Informatie over jezelf, wat je aantrekkelijk vindt (uiterlijk en innerlijk) en waar je op afknapt, vorige relaties, je ergste date ervaring ooit. En of je een levensingrijpende gebeurtenis hebt meegemaakt.

1 like

Goede vraag! Geen idee eigenlijk, ik zal het volgende keer even vragen want ik ben daar zelf ook wel benieuwd naar!

Kijkt er iemand naar first dates hotel? Nu op ned 3

1 like

Jaa!! :grin: