First Dates

Jaaa, ik vind het leuk!

Zou haar echt geen 43 geven

1 like

Zo ik ook niet nee! Echt een mooie vrouw ook!

Ik ook niet! En ook nog een kindje van 1 (en 14). Ik zou er voor tekenen :slight_smile:

1 like

Ik vond haar niet echt sympathiek, ook hoe ze hem afwees. Brrr kan ik niet zo goed tegen :sweat_smile:

3 likes

Ben ik helemaal met je eens hoor!

Shit kwam dit nu? Wat mega stom, ik ben hier niet op ingesteld haha

Zo leuk dat er een aantal succesvolle matches waren!

2 likes

Toch jammer dat de Nederlandse versies zo’n hoog “net niet” gehalte hebben. Net niet genoeg sfeer in de restaurants, slechte timing van personeel en ongemakkelijke gesprekjes die ze proberen te voeren, weinig te doen bij dat hotel waardoor niet echt een ontspannen sfeer (lekker zwembadje bij de Engelse versie, eindje weg van het thuisland)… gewoon net niet.

En waarom hebben ze geen dagdates met het hotel??? Dat is het hele idee van dat hotel toch?¿?

2 likes

Ik vond het opzich wel leuk met dat hotel! Vooral die 2 dames hadden het super gezellig volgens mij, en leuk dat ze dan samen kunnen ontbijten enzo. Alleen vind het personeel altijd zo awkward. Weet iemand trouwens waar dit is opgenomen? Gok ergens in Limburg?

Baarlo

Omg deze aflevering

Die Wesley :joy::joy::joy: “ken je gebouwen en bruggen enzo?”

4 likes

Dat was echt geweldig!

1 like

Mijn vriend zei eerder baas b zonder snor, of was het nou lange Frans :thinking:

Sprekend Snoop Dogg

Hallooo kijken we geen first dates meer? Ik kijk nu die van gister

Goede reminder @monkeyslut! Ik vergeet steeds dat het weer op is.

1 like

Die eerste guy uit Amsterdam vind ik zooo vervelend.

Ja wat een slome zeg. Ik erger me ook dood aan die vrouw met dat zuidelijke accent want die lacht steeds zo HEHEHEHEHHE bij dingen die niet grappig zijn.

5 likes

Haha ik kijk nu de herhaling en wist dat iemand iets zou zeggen over die lach, ik keek er ook van op, het is zo’n onverwachts en hard geluid?

3 likes