Deze twee vind ik leuk samen!
Ja dit is een match
Aawehhh deze man
Ja leuke man inderdaad, jammer dat ze niet verder kunnen daten.
Ah die ene jongen van die twee jongens leek wel echt verdrietig.
Volgens mij is het in Theater Amsterdam in de houthavens, dacht dat te herkennen.
Ik weet ook niet waarom ik dacht dat het Dauphine was want het lijkt er niet eens op, haha. Volgens mij heb je gelijk.
Ahh ja, tranen in zijn ogen ️
Had zo met hem te doen!
Valt me op dat ze buiten bij het restaurant altijd meteen hun wegen scheiden, terwijl ik verwacht dat veel mensen met de trein zijn toch? Dan zouden ze toch samen naar het station moeten lopen haha
Of je date is zo slecht dat je liever om loopt
Het is inderdaad bij de Houthavens en dan moet je eerst met de bus, voordat je bij Amsterdam CS bent (te ver om te lopen).
Aah ik vind het leuk dat de NL versie weer op tv is, gisteren alle 3 de afleveringen gekeken. Valt me wel op dat ze nu meer ‘apartere’ types op date hebben dan voorheen (views?).
Het personeel van de britse versie blijft wel het leukst.
Ik vond janna ook echt mega irritant. Brutaal ook bijna. Too much
Die piloot en die plastische chirurg vond ik echt het ultieme voorbeeld van twee totaal verschillende types, bijna in elkaars allergie maar dat het dan toch op een bepaalde manier klikt bijzonder altijd
Jeffrey vond ik zoooo jammer, zijn date was echt te saai voor hem terwijl hij zo zijn best deed met zijn vragen haha. Had het met hem te doen!
Vanavond de derde terugkijken
Ja ik had echt te doen met Jeffrey. Hij zijn best doen met al die vragen voorbereiden krijgt die iemand die helemaal niets terug vraagt.
Oh jongens die jongen over zn goudvis hahahaha. Vind em echt aandoenlijk maar 31?! En dat meisje vind ik gemeen terwijl ze zelf ook niet perse ‘de standaard’ is.
Edit: coen😍
Awh zo zielig die verhalen van die oudjes die zo lang samen zijn geweest en dat dan een van de twee dan overlijd. Altijd weer janken
Ik zit klaar voor de nieuwe aflevering, helemaal zin om jullie live commentaar te lezen dus hoop dat er meer kijken
Ik kijk ook weer. Gister voor t eerst gezien en ik vond het zo leuk
Hahahahahahahhahaha hij zegt op de Erasmus en zij zegt: maar doe je hbo of mbo?
zij is wel impressed door hem
Omg die mannen
hehe echt een leuke match
beetje typisch allebei
Vind ik ook zo’n dommige opmerking voor iemand die op het HBO zit.
Sorry, beetje judgemental.